خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه‌‌ی حمید ابوطالبی به «ماموریت استراتژیک» ولایتی در روسیه؟!

«حمید ابوطالبی»، مشاور رییس‌جمهور در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«‏۱) درسیاست خارجی، روابطِ کشورها زمانی راهبردی واستراتژیک است که هردوطرف آن را استراتژیک بدانند؛ آن رااستراتژیک بخوانند؛ و در تعاملات، به گونه‌ای استراتژیک نسبت به هم اقدام نمایند.

‏۲) آنگاه است که ماموریتِ استراتژیک معنا می‌یابد، و رفت‌وآمدها در روند روابطِ راهبردی نقشی اساسی ایفا می‌کند. نمی توان به صورت یکطرفه ‌و بدون توافق و اعلام رسمی طرف مقابل، روابط با کشورها را ویژه و استراتژیک اعلام نمود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نه تنها چند وچون روابط را ما تعیین میکنیم بلکه نحوه تعامل سایر کشورها هم باید منطبق با رهنمود ما باشد . قبول ندارید از شریعتمدار کیهان بپرسید !

  2. آقای ابوطالبی! یک دو کلمه در مورد برجام این قرارداد بین المللی هم افاضه بفرمایید. همه اتان به بین المللی بودن این قرارداد افتخار میکردید حالا ببینید به چه روزی افتاده و شما را به چه روزی انداخته، باز صد رحمت به روس ها که چند سالی از محور مقاومت حمایت کرد ند هرچند گربه برای رضای خدا موش نمیگیره.

  3. [سکوت کن] شما که با آمریکایی و اروپایی ها گفتگو کردید چه غلطی کردید غیر از حماقت و خیانت و خسارت،،دولت تدبیر و امید=دولت دزدها،دولت دروغگوها،دولت کدخدا پرستها،دولت جاسوسها پس [سکوت] همتون کلا

    3
    4
  4. اصلا، دولت پنهان، حواس جمعی بر ای دولت اکثریت باقی نمی گذارد! هم باید مواظب خارجی ها بود که جنگ اقتصادی و روانی راه انداختند و هم بعضی داخلی ها که می خواهند جای وزیر امورخارجه و دیپلمات های وزارت امور خارجه حرافی کنند!؟!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا