خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مراقب باشید! نجات غریق‌ها طلبکارند

چند هفته پیش در منطقه‌ی ساحلی روستای «تکی‌آباد» تالش که در استان گیلان قرار دارد،  سه فردی که در حال غرق شدن بودند نجات پیدا کرده‌اند، اما در عین حال دو نفر غرق شدند. نکته‌ی قابل توجه در این ماجرا آن است که نجات غریق‌ها با وجود اینکه هنوز معوقاتشان از سوی استانداری پرداخت نشده است، اما برای نجات مردم به ساحل می‌آیند.

یکی از اهالی روستای تکی آباد درباره‌ی این خبر به خبرنگار انصاف نیوز گفت: حدود 20 روز پیش، چند نفر در دریا شنا می‌کردند و تا عمق رفته بودند که از بین آن‌ها، یک دختر 14 و یک پسر 15 ساله از اهالی کرج فوت شدند.

وی در پاسخ به اینکه «آیا جایی که آن­ها در حال شنا بودند طرح دریا بود. یعنی نجات غریق باید آنجا حضور داشته باشد؟»، گفت: نجات غریق‌‌ها تا پارسال بودند، اما پولشان را ندادند، البته دقیق نمی‌دانم که نجات غریقی مانده یا نمانده.

در همین رابطه «چنگیز نورچنگ»، دهیار این روستا به انصاف نیوز گفت: در کنار دریا بنر زدیم که شنا نکنید، فصل شنا از یکم تیرماه شروع می‌­شود و آن‌ها این موضوع را رعایت نکردند. تقریبا در 25 خردادماه که هوا توفانی بود پنج نفر داشتند غرق می­‌شدند که سه نفر از آن­ها را نجات غریق‌­ها و اهالی محل از آب بیرون آوردند، اما متاسفانه دو نفر غرق شدند.

او درباره‌ی اینکه «آیا نجات غریقی در آن محل بود»، اظهار کرد: نجات غریق­‌ها با وجود اینکه پول‌هایشان از سال پیش مانده است، اما بخاطر اینکه مسافرآن می‌­آیند، هنوز سه، چهار نفرشان در ساحل حضور دارند.

او در پاسخ به این پرسش که «چه کسی باید پول اینها را پرداخت کند»، گفت: استانداری.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا