خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حلالیت مهدی خزعلی از رضا پهلوی: آپارتمان 200 متری را حلال کن! [+توضیح]

سیدمهدی صدرالساداتی در اینستاگرام خود با به اشتراک گذاری بخشی از فیلم درخواست حلالیت مهدی خزعلی از رضا پهلوی ، فرزند محمدرضا شاه به خاطر آپارتمان 200 متری به ارث رسیده به خود شده است، نوشت:

«بر اساس گفته‌های خانواده خزعلی مشخص شد که:

1. در سال 76 دکتر نوحی (شوهر خانم مریم خزعلی) از ستاد اجرایی به قیمتی که به مزایده گذاشته شد ملکی را خریدند که به نام شاه بوده ست و ستاد اجرایی مصادره کرده بوده، سپس بقیه اعضای خانواده پول می‌گذارند و شریک می‌شوند و یکی از آنها آیت الله خزعلی بودند که خانه قم را فروختند و صاحب آپارتمان 200 متری شدند. که همین ملکی است که به مهدی خزعلی به ارث رسیده است.

[توضیح در 23 مهرماه: به گفته‌ی مهدی خزعلی، 1- این ملک بین همه وراث تقسیم شده است و یک سهم از شش سهم به او رسیده است.  2- مزایده‌ای در کار نبوده است و بدون تشریفات مزایده واگذار شده است. 3- «خانواده خزعلی» عنوان جعلی است و لذا صدرالساداتی هم مطلب را حذف کرد.]

2. آپارتمان الاهیه که در کلیپ قبل گفته شد 300 متر بوده و آقای دکتر نوحی (رییس بیمارستان قلب رجایی) در مجتمع پزشکان خریدند.

[توضیح در 23 مهرماه: به گفته‌ی مهدی خزعلی، مساله‌ی زمین قریب به 2000 متری الهیه نبش بن بست بیمارستان اختر است که بدون تشریفات مزایده از ستاد اجرایی خریده‌اند و به همراه پدر داماد و دوستانشان ساخته‌اند.]

3. خود مهدی خزعلی بدهکار بانکی ست (چند میلیارد با سود وامهایش) و چند مورد از دستگیری ایشان و اعلام برائت پدرشان بخاطر مسائل مالی ایشان است که در کلیپ اشاره می‌کنند.

[توضیح در 23 مهرماه: مهدی خزعلی با رد کامل این ادعا، می‌وید که 12 بازداشت او مربوط به پرونده‌های سیاسی بوده است و یک تخلف و رانت در زندگی نداشته است.]

4. مهدی خزعلی در دبی املاکی به نام [نزدیکانش] داشته و سالها فرزندش در دبی زندگی کرده ست و ایشان اکنون در ولنجک ساکن هستند.

[توضیح در 23 مهرماه: مهدی خزعلی می‌گوید که هرگز یک آجر در دبی نداشته است، اکنون هم در ولنجک زندگی نمی‌کند و مستاجر است.]

در مجموع مطالبی که خزعلی در کلیپ 13 دقیقه‌ای می‌گوید مخلوطی از حق و باطل است …

پی نوشت: با تشکر از شفاف سازی خانوده خزعلی، گرچه بنده که طلبه هستم دوست داشتم شماها پایینتر از دربند و الاهیه زندگی می‌کردید.»

سیدمهدی صدرالساداتی که از مدتی پیش در اینستاگرام به شهرت رسیده است، داماد آیت‌الله مدرسی عضو شورای نگهبان، فرزند آیت الله صدرالساداتی و برادر سیدروح‌الله صدرالساداتی از نمایندگان خبرگان رهبری است.

مهدی خزعی، آقازاده اصولگرا، در سال‌های اخیر به اتخاذ مواضع شاذ مشهور است. فردا – سه‌شنبه – مصاحبه‌ای مهم در انصاف نیوز درباره‌ی یکی از کسانی که می‌گوید از مهدی خزعلی آسیب‌های فراوانی دیده است، منتشر خواهد شد.

[توضیح انصاف نیوز در 23 مهرماه: چند روز پس از انتشار این خبر، خبرنگار و سردبیر انصاف نیوز به دعوت آقای مهدی خزعلی در دفتر او حاضر شدند و ضمن شنیدن توضیحاتی درباره‌ی ادعاهای مطرح شده در این یادداشت و مصاحبه با آقای فرهاد تیمورزاده (لینک)، اسنادی را مشاهده کرده و از آنها تصویربرداری کردند. توضیحات مرتبط با هر ادعا بعد از هر پاراگراف با رنگ قرمز به متن اضافه شده است. همچنین یک ادعای فاقد سند اخلاقی در بند 4 حذف شد.]

«پینوکیویی بودم که خزعلی گولم می‌زد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خود اين صدر الساداتى هم كه سابقه خوبى نداره انصاف ؟! علاوه بر اين كه حرفهاى خودش هم مخلوطى از راست و دروغه املاكى هم در اختيارش بوده كه بعضاً با حكم دادكاه مسترد شده؟!

    9
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا