خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بودجه‌ی منوتو را چه کسی می‌دهد؟

مجری شبکه‌ی منوتو در واکنش به سوال علی علیزاده معروف به علیز از بودجه‌ی این شبکه‌ی ماهواره‌ای که خود میهمان آن بود،  تلاش کرد او را ضایع کند. او گفت که خود علیز برای آمدن به برنامه پول خواسته است.

به گزارش انصاف نیوز، علیزاده یا علیز در بخشی از این برنامه گفت: «شما دارید از شفافیت حرف می‌زنید؛ تلویزیون منوتو الان 9 ساله وجود داره یک بار تا به حال بودجه‌اش را اعلام نکرده. کسی باید از شفافیت بگوید که خودش شفافیت داشته باشد. من نمی‌دانم تلویزیون منوتو پولش از آمریکا می‌آید، از عربستان سعودی می‌آید، از اسرائیل می‌آید یا از غیره».

در اینجا مجری گفت: «من فکر می‌کردم زمانی که شما درخواست کردید که هزینه‌ی مصاحبه چقدر است، برایتان ابهام ایجاد شده باشد نه الان».

علیز هم در این لحظه مجبور می‌شود عدد 150 پوند را به زبان بیاورد.

این بگو مگو در شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیاری داشت؛ بخشی از واکنش‌ها در حمایت از علیز برای طرح این سوال در آن برنامه بود و بخشی هم به 150 پوند، معادل حدود 2.5 میلیون تومانی کنایه زده‌اند که قرار بود به خاطر شرکت در آن برنامه‌ی چند دقیقه‌ای بگیرد.

البته او یک روز پس از جنجالی شدن این برنامه در شبکه‌های اجتماعی، در ویدیویی که از خود منتشر کرد، گفت که پس از برنامه به «پوریا زراعتی»، مجری برنامه زنگ زده و گفته که پول را نمی‌خواهد.

زراعتی پس از آن برنامه در توییتر نوشت:

«علی علی‌زاده درخواست من برای یک مناظره‌ی چند طرفه با حضور رضا حقیقت‌نژاد، همن سیدی و دامون گلریز رو رد کرد و خواست که مصاحبه با حضور دو مهمان باشه.

ایشون برای حضور در برنامه 150 پوند دریافت کرده و هزینه‌ی رفت و آمد هم بر عهده تلویزیون منوتو بود.

دلیل آقای علیزاده برای رد درخواست گفتگوی چند جانبه، این بود که گفت نمی‌خوام شبیه زیباکلام شم».

علیزاده در ویدیویی که بعدا منتشر کرد، به دستمزد این شبکه‌ها برای مصاحبه‌ها اشاره کرد و گفت که هفت سال با این روال در بی بی سی حضور داشته است.

مجری منوتو در توییت‌های خود درباره‌ی این برنامه، به منبع درآمدی این شبکه هیچ اشاره‌ای نکرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. رفتن فک کنن ببینن چی ببافن البته معلومه بعد چند وقت میان می گن بودجمون صد در صد از بخش خصوصی و NGO های طرفدار دموکراسی تامین می شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا