خرید تور تابستان ایران بوم گردی

20 میلیارد پول پرسنل علوم پزشکی شیراز کجاست؟

انصاف نیوز: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اواسط سال 92 با عقد قرارداد با شرکتی ساختمانی تصمیم گرفت با هزینهٔ پرسنل برای آنها 400 واحد مسکونی بسازد که با وجود پرداخت پیش قسط 60 میلیون تومانی توسط پرسنل، این پروژه هیچ وقت به مرحله‌ی اجرا در نیامد و سرنوشت بیش از 20 میلیارد تومان دارایی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنان بلاتکلیف است.

 

هر چند که در تاریخ 9 شهریور ماه سال جاری دکتر بابا جعفری مدیرکل وقت حوزه ریاست دانشگاه در مصاحبه با یک سایت محلی شیراز گفته است که یک پیمانکار از پرسنل دانشگاه کلاهبرداری کرده و دانشگاه فقط در این پروژه نقش تسهیل کننده داشته است اما اسنادی که برخی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارایه کرده‌اند قابل تامل است.

 

یکی از پرسنل این دانشگاه که خود در این پروژه سرمایه گذاری کرده گزارشی را در اختیار انصاف نیوز قرار داده است که به همراه اسناد پیوست آن در پی می‌آید:

 

پروژه مسکونی 400 واحدی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معروف به پارمیس و پارمیدا از ابتدای سال 93 تاکنون متوقف شده است. دانشگاه نیمه‌ی دوم سال 93 از مالک زمین آقای م.د به دادگاه شکایت برده است. مالک زمین در حال حاضر بازداشت است. از اتهامات وارده به او و یا اثبات اتهامات وی اطلاعی در دست نیست. هر یک از طرفین دعوا دیگری را متهم می‌کند. با رویت سایت‌های اینترنتی شورای رفاهی کارکنان دانشگاه و سایت شرکت سازنده با اسناد زیادی مواجه خواهید شد که هر یک به نفع خود از آن استفاده می‌کند. در این میان پرسنل دانشگاه و اعضای آزاد این پروژه مات و مبهوت، حاصل و دسترنج سال‌های متمادی خود را بر باد رفته می‌بینند. آنها چشم امیدشان به مسوولین قضایی و مقامات استانی از جمله استاندار به عنوان نماینده‌ی دولت در استان و همچنین عضو هیات امنای دانشگاه است. لذا در ادامه با توجه به حجم بسیار بالای اسناد موجود (بیش از 110 سند) که در فضای مجازی نیز موجود است، در ادامه به بررسی برخی از این اسناد پرداخته خواهد شد. گرچه برای برخی مطالب با توجه به حجم اسناد و طولانی شدن مطلب، از ارائه‌ی اسناد معذوریم در هر حال اسناد تمام مطالب ارایه شده موجود است.

 

  • عقد قرارداد در شرایط عجیب، وجود اسامی و امضای افراد غیر مسوول در قراردادها و مکاتبات:

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تاریخ 6/5/1392 قراردادی در 10 صفحه و 39 بند جهت ساخت پروژه 400 واحد مسکونی برای پرسنل خود با افرادی به نام‌های م.دی (مالک پروژه) ح.ت (مدیر عامل شرکت سازنده) و م.دا (وکیل قانونی مالک و نماینده شرکت بیمه پارسیان) در زمینی که دارای مشکلات حقوقی مربوط به پروژه‌ی مسکونی ناموفق قبلی است، منعقد می‌کند. (سند شماره 1) بر اساس این قرارداد دانشگاه متعهد می‌شود 400 نفر از پرسنل خود را در طی یک ماه آینده برای عقد قرارداد ساخت به شرکت سازنده و انتقال سرانه‌ی زمین به مالک زمین معرفی کند. مالک زمین متعهد به انتقال سرانه و شرکت سازنده نیز متعهد به ساخت در مدت 24 ماه کاری و به قیمت متری 650 هزار تومان می‌شود. اما به مرور زمان بر اساس اسناد موجود مشخص می‌شود که م.دی طی یک قولنامه زمین پروژه را به م.دا فروخته است و از طرف دیگر م.دی و ح.ت در شرکت سازنده (شرکت دمان سازه) هیچگونه مسوولیتی ندارند. این درحالیست که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در معرفی نامه‌ی پرسنل خود به شرکت سازنده و حتی در نامه نگاری با این شرکت از آقای م.دی به عنوان مدیر شرکت دمان سازه نام می‌برد.

 

 

حال سوال اینجاست که چرا دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبادرت به عقد قرارداد در مورد ساخت مسکن در زمینی کرده که دارای مشکلات حقوقی است؟ زیرا این زمین همچنان در تملک دادگاه بوده و آقای م.دی طبق حکم دادگاه همچنان به اعضا قبلی بدهکار بوده‌اند. این موضوع به خودی خود احتمالا اولین اشتباه مسوولین دانشگاه بوده است. همچنان که گذشت زمان این موضوع را اثبات کرد چرا که در ابتدای سال 93 آقای م.دی به علت مشکلات قانونی قبلی مربوط به همین زمین مدتی بازداشت می‌شوند و به اذعان وب سایت شورای رفاهی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین اشارات موجود در متن اسناد ارائه شده، همین بازداشت دلیل اصلی خلع شرکت دمان سازه از ساخت پروژه و نهایتا توقف کامل ساخت پروژه می‌شود.

 

تمام موارد فوق در حالی اتفاق افتاده که اداره حقوقی و امور قراردادهای دانشگاه (دکتر ف.ش) در ذیل قرارداد امضاء کرده و به صورت مستقیم در این پروژه دخیل بوده و حتی در این پروژه نماینده دارد و بعید است که از این مساله‌ی ساده حقوقی اطلاع نداشته باشند.

 

  • عدم وجود ضمانت‌نامه در قرارداد و کذب بودن بیمه‌ی ساخت کل پروژه:

یکی از مواردی که جای تعجب دارد عدم درخواست دانشگاه از شرکت دمان سازه برای ارایه‌ی ضمانت‌نامه‌ی تعهد ساخت در قرارداد اولیه است. مساله‌ای که امروزه در تمامی قراردادهای ساخت و مناقصات و مزایدات رعایت می‌شود. نکته‌ی جالب اینجاست که شورای رفاهی کارکنان دانشگاه در تبلیغات خود (سند شماره 2) برای جلب اعتماد پرسنل برای شرکت در این پروژه مسکونی، در بند 1-6 از عدم نیاز به ارایه‌ی ضمانت نامه‌ی اجرایی از سوی شرکت دمان سازه به علت بیمه بودن کل پروژه به صورت تک واحدی از سوی بیمه‌ی پارسیان صحبت می‌کند. کذب بودن این مساله در سال 93 در زمان شکایت دانشگاه از شرکت دمان سازه مشخص شد. جا دارد از مسوولین دانشگاه پرسید با توجه به اطمینان خاطری که شما مسوولین به پرسنل دانشگاه برای ثبت نام در این پروژه داده‌اید چرا هم اکنون پاسخگو نیستید؟ مگر جناب آقای ش از بیمه‌ی مرکزی پارسیان در مورد نوع بیمه‌ای که قرار است به این پروژه تعلق گیرد استعلام نکرده بودند؟ مگر تبلیغات شورای رفاهی کارکنان دانشگاه بر اساس همین استعلام نبوده است؟ (سند شماره 2).

 

یکی از اعضای این پروژه در این زمینه می‌گوید 2 حالت وجود دارد یا این پروژه بیمه‌ی ساخت بوده است یا بیمه نبوده است. اگر بیمه بوده است پس چرا بیمه‌ی پارسیان هم اکنون که پروژه بیش از یک و نیم سال است متوقف شده، غرامت پرداخت نمی‌کند؟ چرا دانشگاه از بیمه‌ی پارسیان درخواست غرامت و حتی شکایت نمی‌کند؟ و اگر هم بیمه نبوده است چرا دانشگاه در تبلیغات خود این موضوع را اعلام کرده که پروژه بیمه است؟ پرسنل بر اساس همین تبلیغات و جلب اعتماد توسط دانشگاه در پروژه ثبت نام کرده‌اند.

 

  • شبهه‌ی دریافت پورسانت در پروژه:

الف- طبق بند 39 قرارداد مورخ 6/5/92 (سند شماره 1) شرکت دمان سازه موظف شده پس از معرفی هر فرد از سوی دانشگاه و پس از صدور دفترچه‌ی ساخت مبلغ پانصد هزار تومان در ازای هر واحد به دانشگاه بپردازد. این بند از قرارداد تنها شبهه‌ای را که در ذهن می‌افکند مساله‌ی دریافت پورسانت توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شرکت دمان سازه است. این نکته قابل ذکر است که در این قرارداد 4 طرف وجود دارد طرف اول فروشنده «شرکت دمان سازه سازنده پروژه» طرف دوم خریدار «دانشگاه علوم پزشکی شیراز» طرف سوم «م.دی مالک زمین» و طرف چهارم که در قرارداد به آن اشاره شده «اعضای پروژه» (کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز). لذا این موضوع جای سوال دارد که آیا اعضای پروژه با اجرای بند 39 و پرداخت 500 هزار تومان به دانشگاه موافق بوده‌اند یا خیر؟ بسیاری از اعضا از این بند قرارداد، فارغ از اینکه خلاف قانون است یا خیر، به شدت ناراحت بوده و آن را در شان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نمی‌دانند. قابل ذکر است برخی از کارشناسان حقوقی در مشورت با نویسنده، بند 39 این قرارداد را دارای مشکل قانونی می‌دانند و برخی دیگر آنر ا بدون مشکل دانسته ولی آن را عملی زشت می‌دانند. این موضوع بایستی توسط کارشناسان محترم دادگستری بررسی شود.

 

ب- بر طبق سند شماره 3 در تاریخ 17/7/92 شورای رفاهی دانشگاه طی یک نامه‌ی رسمی به شرکت دمان سازه درخواست پرداخت 200 ملیون تومان طبق بند 39 قرارداد و ارایه‌ی 75 واحد از 400 واحد مورد قرارداد که در موقعیت مناسبی قرار دارد به دانشگاه می‌کند. موضوع درخواست 200 میلیون تومان در حالی انجام شده که طبق نامه‌ی رسمی شرکت دمان سازه به دانشگاه تا  تاریخ 26/8/92 تنها 80 نفر از 400 نفر تعهد شده از سوی دانشگاه به شرکت معرفی شده‌اند (سند شماره 4) و از سوی دیگر همانگونه که قبلا گفته شد این بند از معامله و پرداخت بر اساس آن جای شبهه دارد و در جای خود قابل بررسی است اما درخواست دیگر دانشگاه مبنی بر ارایه‌ی 75 واحد آپارتمان شگفت انگیز است و نیاز به پیگیری قانونی دارد. از متن نامه چنین برمی آید که درخواست 75 واحد آن هم در موقعیت مناسب احتمالا به منظور و هدف خاصی است.

 

ج- بر طبق سند شماره‌ی 5 در تاریخ 27/11/92 دکتر م.هـ رییس شورای رفاهی کارکنان دانشگاه طی نامه ای به آقای «دا» از ایشان درخواست می‌کند طبق بند 39 قرارداد مورخ 6/5/92 ماهیانه مبلغ 500 هزارتومان به نماینده‌ی دانشگاه در پروژه پرداخت کند. این موضوع به خودی خود اثبات می‌کند که دانشگاه درخواست پرداخت وجوه مربوط به بند 39 قرارداد به حساب شخصی نماینده‌ی دانشگاه و یا تقدیم نقدی به ایشان را داشته است. در حالی که این امر کاملا خلاف است. ظاهرا آقای «دا» نیز به مدت چند ماه این پرداخت را انجام داده است. گرچه نماینده‌ی دانشگاه در این پروژه کاملا بی تقصیر است و ایراد به شورای رفاهی کارکنان دانشگاه وارد است.

 

نتیجه اینکه بند 39 قرارداد مورخ 6/5/92 جای سوالات و شبهات قانونی بسیاری دارد و بسیاری از کارکنان دانشگاه آن را بسیار زشت می‌دانند و البته اقدامات بعدی جهت دریافت وجوه مربوط به این بند از قرارداد نیز قابل رصد و پیگیری است. ضمن آنکه درخواست 75 واحد آپارتمان شبهه‌ای را تقویت می کند. برای روشن شدن اذهان خوانندگان محترم به ماده‌ای از قانون مجازات اسلامی اشاره می‌شود: «مطابق ماده‌ی ۶۰۳ قانون مجازات اسلامی «هر یک از کارمندان و کارکنان و اشخاص عهده‌دار وظیفه‌ی مدیریت و سرپرستی در وزارت‌خانه‌ها، اداره‌ها و سازمان‌های مذکور در ماده‌ی ۵۹۸ که بالمباشره یا به واسطه (مستقیم یا غیر مستقیم) در معاملات، مزایده ها، مناقصات و … مربوط به دستگاه متبوع، تحت هر عنوانی اعم از کمیسیون یا حق الزحمه و حق العمل یا پاداش، برای خود یا دیگری نفعی در داخل یا خارج از کشور منظور دارد یا بدون ماموریت از طرف دستگاه متبوعه بر عهده آن دستگاه (وزارت خانه یا اداره) چیزی بخرد و بسازد یا موقع پرداخت وجوهی که بر حسب وظیفه بر عهده‌ی او بوده و …  برای خود یا دیگری نفعی منظور دارد به پرداخت ۲ برابر وجوه منافع حاصله از این طریق محکوم می شود».

 

  • خلع غیرقانونی شرکت دمان سازه از ساخت پروژه:

الف) از آنجایی که هر یک از اعضای پروژه‌ی پارمیس و پارمیدا بر طبق دفترچه ساخت صادر شده، در مورد ساخت واحد مسکونی با شرکت دمان سازه قرارداد ساخت منعقد کرده‌اند، جای شگفتی وجود دارد که جناب آقای م.هـ ریاست شورای رفاهی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس کدام اختیار قانونی و وکالت از طرف اعضای پروژه، اقدام به خلع شرکت دمان سازه از ساخت پروژه در ابتدای سال 93 کرده‌اند. یکی از مهمترین اسناد موجود نامه معرفی آقای م.هـ به دفترخانه‌ی 146 با امضای م.هـ است. (سند شماره 6) این سند به گواه کارشناسان حقوقی حاکی از اقدام غیر قانونی این مسوول دانشگاهی است و بر اساس همین نامه به صورت رسمی شرکت دمان سازه از ساخت خلع می‌شود  و از سوی دیگر سرانه 365 واحد نیز به دانشگاه انتقال می‌یابد.

 

با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خلع شرکت دمان سازه مختار نبوده است لذا دانشگاه بایستی اثبات کند که از طرف اعضا وکالت داشته و یا اسنادی ارائه کند که کارکنان و اعضا چنین اجازه‌ای را به ایشان داده است. در غیر این صورت می توان گفت احتمالا یکی دیگر از دلایل اصلی توقف ساخت این پروژه مسکونی خلع شرکت دمان سازه از ساخت است. اما نکته‌ی جالب اینجاست که در تاریخ 9 شهریور 94 آقای دکتر بابا جعفری مدیرکل وقت حوزه ریاست دانشگاه در مصاحبه با سایت شیرازه اعلام می‌کند که شعبه‌ی رفاهی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز شورایی متشکل از نمایندگان کارکنان است و یک پیمانکار از کارکنان دانشگاه کلاهبرداری کرده و گرچه دانشگاه در این پروژه تنها نقش تسهیل کننده داشته و گرچه دانشگاه هیچ تعهدی نسبت به کارکنانی که مستقل قرارداد بسته‌اند، ندارد اما به جد پیگیر حقوق پرسنل خود است (لینک مصاحبه). در مورد اظهارات نماینده‌ی دکتر ایمانیه در این پروژه چند نکته قابل ذکر است که:

اولا شورای رفاهی کارکنان دانشگاه نماینده کارکنان نیستند چرا که در این زمینه هیچ انتخاباتی برگزار نمی‌شود. این شورا از واحدهای زیرمجموعه‌ی معاونت توسعه و سرمایه‌ی انسانی بوده و انتصاب رییس این شورا نیز از سوی این معاونت و با موافقت ریاست دانشگاه است. لذا تزریق این فکر که دکتر م.هـ از سوی کارکنان دانشگاه انتخاب شده‌اند کذب محض است. از سوی دیگر اگر طبق فرموده ایشان نقش دانشگاه تسهیل کننده بوده است پس چرا آقای دکتر م.هـ در یک مقطع بابت این نقش تسهیل کنندگی خود درخواست 200 ملیون تومان و 75 واحد آپارتمان می‌کنند (سند شماره 3) و مهمتر از آن در خرداد سال 93 شرکت دمان سازه را از ساخت خلع می‌کنند. ضمن اینکه متن تبلیغات شورای رفاهی دانشگاه (سند شماره 2) برای تشویق پرسنل به ثبت نام در این پروژه‌ی مسکونی موید این است که نقش دانشگاه تنها تسهیل کننده نبوده و حداقل در یکی از اسناد تبلیغاتی به این موضوع که از سرمایه گذاری در این پروژه مطمئن بوده و پروژه تحت نظارت نماینده شورای رفاهی دانشگاه است، اشاره‌ی مستقیم شده است (سند شماره 2).

آیا تمام موارد فوق بدین معنا نیست که عملکرد میدانی دانشگاه در این پروژه‌ی مسکونی، قانونی و یا غیر قانونی، بسیار بیشتر از نقش تسهیل کننده است؟

 

از سوی دیگر بزرگترین تخلف آقایان م.دا و ا.ا به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سازنده‌ی این پروژه مسکونی (شرکت دمان سازه)، موافقت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خلع شرکت سازنده از ساخت پروژه است. از آنجایی که شرکت دمان سازه با هر یک از اعضای این پروژه‌ی مسکونی دارای قرارداد ساخت بوده است بایستی به حقوق اعضا احترام می‌گذاشته و خود را از این پروژه کنار نمی‌کشیده است. حال اینکه با توجه به قرارداد ساختی که هر یک از اعضا با شرکت داشته‌اند، تمرد شرکت از ادامه‌ی ساخت کاملا غیر قانونی به نظر می‌رسد.

 

ب-  با توجه به اینکه خلع شرکت دمان سازه به گفته‌ی کارشناسان حقوقی توسط دانشگاه کاملا غیرقانونی بوده است بایستی در مورد عملکرد میدانی دانشگاه پس از خلع شرکت شامل انتقال سرانه‌ی 365 واحد آپارتمان اعضا به نام دانشگاه، تشکیل شورای پروژه و جایگزینی این شورا به جای شرکت دمان سازه، افتتاح حساب به نام آقای دکتر م.هـ در بانک و واریز و وصول چک اعضا و برداشت از این حساب، تهیه‌ی دفترچه های ساخت جدید و قرارداد ساخت اسکلت فلزی با شرکت جهش سازه جنوب، عقد قراردادهای جدید با اعضا جدید با قیمت بالاتر پس از خلع شرکت و حتی شکایت اولیه از شرکت دمان سازه، همگی با احتیاط صحبت کرد و و بحث قانونی بودن و یا نبودن این اقدامات را به دادگستری واگذار کرد.

 

  • انتصاب و استفاده از نزدیکان:

الف-  در تاریخ 8/4/93 دکتر م.هـ رییس شورای رفاهی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی یک نامه به آقای م.دا، برادر خود (مح.هـ) را به عنوان مسوول مسقر در سایت پروژه معرفی می‌کند (سند شماره 7) این موضوع به خودی خود می‌تواند شائبه و احتمال سوء استفاده آقای دکتر م.هـ ریاست شورای رفاهی کارکنان دانشگاه از جایگاه خود در جهت به کار گماردن برادر خود در نقش مسئول مستقر در سایت پروژه را ایجاد کند. هر چند که ظاهرا انتصاب برادرش به عنوان مدیر اجرایی پروژه غیر قانونی نیست اما ای کاش این اقدام انجام نمی‌شد.

 

ب- نامه نگاری‌های م.دا با نماینده‌ی دانشگاه در تاریخ‌های 24/10/92 و 6/2/93 حکایت از آن دارد که برخی از اعضا که از یک سو در پروژه‌ی مسکونی پارمیس و پارمیدا ثبت نام کرده‌اند و از سوی دیگر خود نماینده‌ی دانشگاه در این پروژه نیز محسوب می‌شوند از ارائه‌ی چک‌های ساخت سر باز می‌زنند. این موضوع می‌تواند باز هم شبهاتی را ایجاد کند.

 

نتیجه اینکه اگر نامه‌ی درخواست ارایه‌ی 75 واحد از آپارتمان‌های این پروژه از سوی آقای دکتر م.هـ به شرکت دمان سازه (سند شماره 3) و برداشت  احتمالی پول از حساب مشترک بدون امضای آقای م.دا توسط دکتر م.هـ (به ادعای آقای م.دا) را در کنار موارد فوق قرار دهیم، می‌توان حداقل اینگونه نتیجه گیری کرد که  اینگونه رفتارها باعث لکه دار شدن شانیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌شود و عدم اعتماد کارکنان به دانشگاه را در پی خواهد داشت.

 

با این تفاسیر آن چیزی که هر یک از اعضای پروژه را نگران و سردرگم می‌کند در مرحله‌ی اول توقف پروژه به علت عدم مدیریت صحیح موضوع و در مرحله‌ی دوم روند طولانی و قانونی مراحل رسیدگی در دادگستری به موضوع و نهایتا سلب اعتماد از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حتی شکایت از دست اندرکاران دانشگاه است. این موضوع بسیار تاسف آور است که نهایتا در جایی پرسنل دانشگاه مجبور خواهد شد به ناچار از دستگاهی که مستخدم آن است شکایت کند چرا که حاصل دسترنج یک عمر خود و خانواده خود را در این پروژه بلاتکلیف می‌بیند.

 

اما حال سوال اصلی اینجاست که چه کسی قرار است هزینه و غرامت توقف پروژه را بدهد. آیا قرار است اعضا پروژه در کش و قوس درگیری‌های دادگاه همچنان بلاتکلیف بمانند؟ یکی از اعضای این پروژه‌ی مسکونی می‌گوید با توجه به اینکه عملا این پروژه‌ی مسکونی از ابتدای سال 93 متوقف بوده است، تنها راهی که برای پرسنل و اعضا باقی مانده است شکایت همزمان از دانشگاه و همچنین شرکت دمان سازه است. گرچه برخی شایعات حاکی از آن است که با توجه به سلب اعتماد برخی از اعضاء از دانشگاه و وکیل معرفی شده، برخی از اعضا تاکنون در پی در اختیار گرفتن وکیل جدید و شکایت از دانشگاه هستند. قابل ذکر است که هم اکنون آقایان م.دا و م.دی به عنوان متهم در بازداشت به سر می‌برند و تا کنون اتهامی از ایشان اثبات نشده و حکمی صادر نشده است. هم اکنون باید دانشگاه علوم پزشکی شیراز از یک سوی و شرکت دمان سازه از سوی دیگر پاسخگوی حقوق تضییع شده اعضاء باشند و هر یک به سهم خود این حقوق بر زمین مانده را جبران کنند.

 

در پایان به طور خلاصه اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این پروژه مسکونی خواسته یا ناخواسته نقش بسیار مهمی ایفا کرده است و متاسفانه  احتمالا با بی تدبیری همزمان شرکت و دانشگاه کار را به جایی رسانیده است که پروژه نزدیک به 2 سال است متوقف شده است. لذا اکنون بایستی در برابر وضعیت پیش آمده پاسخگو باشد. امید است با هوش و ذکاوتی که از مسوولین قضایی استان فارس سراغ داریم هر چه سریعتر مراحل دادگاه پایان یافته و حق پرسنل دانشگاه ایفاد شود. و خاطیان امر به سزای عمل خود برسند.

op1

op2

op3

op4

op5

op6

op7

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این نوک قله کوه یخ فساد پایداری ها در دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. اشتباه نکنید این فسادها در دولت روحانی انجام شده نه احمدی نژاد. پایداری ها ی دولتی پاشنه آشیل روحانی می شوند

  2. فساد و پارتی بازی و هوای یکدیگر را داشتن در علوم پزشکی شیراز بیداد می کند. چون […] ماموریت دیگر دارد!

    1. من ازاعضای پروزه هستم که به اعتبار دانشگاه ثبت نام کردم ولی الان هیچکس جوابگوی ما نیست

  3. من و تعدادی از دوستان که اصلا پرسنل نبودیم هم ثبت نام کردیم و ما دلمان خواست با دادیار قرارداد بستیم .علو م پزشکی چه کاره بود که چک ما را بگیرد و پاس کند و به جیب بزنند. همگی […] دزد اند. لطفا متن را در سایت بگذارید تا همه بدانند مسوولین ما چه کسانی اند و من از کسی ترس ندارم. چون زندگی ام را به تاراج بردن

  4. آقایان […] چون باج زیادی میخواهند و برآورده نشد این اتفاق افتاده
    آخرین قسط ما خرداد راچه کسانی پاس کردند و خوردند
    سود دکتر […] چقدر بود از این معامله

  5. من از پرسنل دانشگاه هستم که به اعتبار دانشگاه ثبت نام کردم اما بعد از گذشت دوسال فقط وعده های دروغین دانشگاه را میشنویم

  6. دانشگاه علوم پزشکی شیراز سابقه درخشانی در کلاه برداری ودروغ گویی به پرسنلش دارد ا

  7. خوب که امضاهاشون پای اسناد هست و بازم شانه خالی می کنند!
    تا کی باید حق مظلوم خورده بشه!?????
    مگر یک کارمند ماهی چند حقوق می گیره که اینجوری پولش میخورن!?

  8. دانشگاه فقط از ترس محکومیت خود در برابر قانون به نام ما ولی برای فرار از مسوليت وکیل نور بخش را گرفته و این وکیل ما نیست و همگی […] چون حق مظلوم خوردن ندارد

  9. ایمانیه […] الکی اسمش بزرگ شده و […] و دانشگاه علوم پزشکی شیراز رو تبدیل کرده به یک […]

  10. من یکی از مالباخته های پروژه هستم… ب داد ما برسید… ما زیر بار فشار مالی داریم خرد میشیم

  11. دانشگاه علوم پزشکی دوساله که پول مارو گرفته و متاسفانه داره با دادن وعده های دروغ [کار] خودشو جلو میبره…
    وهیچ جایی از ما مردم مال باخته حمایت نمی کند
    اخر […] تاچه اندازه!

  12. وقتی زمام امور دانشگاه برای بیش از نه سال در دست گروهی خاص با وابستگیهای خاص باشد نتیجه بهتر از این را نباید انتظار داشت .تمایل این افراد برای ماندن در مسند ریاست ناشی از قدرت دوستی و […] است ، اینان از ورشکستگی پرسنل غمی به خود راه نخواهند داد و شاید اصولا پایداری در جبهه قدرت و ماندن به هر قیمت جهانبینی شان است. باید از دولت اعتدال پرسید که تا کی میخواهد این افراد را تحمل کند و چوب این تحمل را پرسنل بخورند؟

  13. وقتی وزیر دوربین پرست مون فقط و فقط فکر خودشه و دانشگاه و بیمه را به نابودی کشانده است و میاد پشت سر آقای رییس دانشگاه نماز میخونه اوضاع همینه
    استاندار عزیز بخدا سکوتت خیانت است به همه بخدا مدیریت اختاپدسی دانشگاه نه اجازه رشد میده نه اجاز شکوفایی
    خاک تو سرمون شده که ادعای دانشگاه دوم و سومی داریم ولی توش نمیشه دوتا مدیر بیاد
    فساد ها بی حد وحصراست

  14. با سلام،بنده از اعضای ازاد مالباخته این پروژه هستم،جای تاسف داره که مدیریت کلان یک مجموعه معظم و زحمت کش در دست مدیرانی است که نه صلاحیت و نه تخصص لازم را برای مدیریت دارا میباشند و با سو مدیریت و طمع کاری خود باعث به تاراج رفتن سرمایه زندگی بسیاری از کارکنان خود و افراد ازاد گردیده اند،انشا الله با دقت نظر مسؤلین دلسوز قضایی پرده از این ماجرا برداشته شود و حق به حق دار برسد

  15. در حال حاضر تمام پول ما در حساب شخصی دکتر […] است چرا پس نمی دهد. این آقا با حمایت دکتر […] خود را محق به انجام هر کاری می داند. خدا می داند که ماشین زیر پایم را فروختم تا بتوانم پیش قسط پارمیس و پارمیدا را بدهم.

  16. همسر بنده از پرسنل دانشگاه هست ما به اعتبار دانشگاه ثبت نام و تمام دار و ندار خود را نفدیم انها کردیم اما بعد از گذشت دوسال فقط وعده های دروغین دانشگاه را میشنویم وهیچکس جوابگوی ما نیست.
    از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

  17. من ازپرسنل علوم پزشکی هستم که فقط به اعتبار دانشگاه دراین پروژه ثبت نام کردم غافل ازانکه این پروژه فقط بهانه ای بود جهت بیچاره کردن پرسنل و […] اقایان دکتر پشت میزنشین

  18. من نیز ازپرسنل علوم پزشکی هستم به اعتبار علوم پزشکی ثبت نام کردم روز اول شورای رفاهی باوعده های دروغین همه ما رافریب داد ولی الان که پروژه متوقف شده است اقایون میگند ما تسهیل کننده بودیم شما که توان مدیریت نداشتید چرا مارا بیچاره کردید

  19. من نیز ازاعضای پروژه هستم به خدا قسم هفتادمیلیون وام گرفتم تا شاید بعدازسالیان صاحب منزل شوم اما دانشگاه ما را به خاک سیاه نشاند تا الان هم به همه جا شکایت کردیم ولی هیچ کس جوابگو نیست

  20. وقتی رییس شورای حقوقی دانشگاه که باید یک حقوقدان باشد پزشک هست معلوم هست چنین قراردادی بسته میشودورییس شورای رفاهی نیز به جای رفاه حال پرسنل دنبال رفاه خودش هست معلوم هست چه میشود

  21. سلام
    بنده هم از پرسنل دانشگاه هستم و در یک محیط با فرد مالباخته کار میکنم و میبینم که چطور بخاطر بی لیاقتی مدیران دانشگاه همکار بنده سه شیفت در مراکز درمانی کار میکند .
    جناب اقای دکتر […] بجای اینکه در خیابان فلان واسه خودتون ساختمان بسازید که ارامش رو واسه خانوادتون فراهم کنید به فکر افرادی باشید که با وام این پول رو پرداخت کردند.
    جناب اقای دکتر امینی و استاد ایمانیه لطفا بجای نوشتن جمله
    « جهت اظهار نظر اقای فلانی» پایین نامه های مردم یه کم بیایید پایین تر از خودتون ببینید این نامه ها که ارجاع میدین نهایتا بجا کجا میرسه و بایگانی میشه بدون هیچ نتیجه ای.
    جناب اقای دکتر ایمانیه من تعجب میکنم که چطور وضو میگیرید و به نماز می ایستید در صورتیکه توی سازمان شما حقی از مظلومی ضایع شده است .امام علی ع زمانیکه با خبر میشوند که در خاک تحت خلافتش خلال از پای دختر مسیحی بیرون اورده اند روایت است مثل مار از ناراحتی بخود میپیچیدند و شما شیعه ی همان علی هستی؟

  22. بهشت از دست ادم رفت از اون روزی که گندم خورد
    ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد
    کسایی که تو این دنیا حساب مارو پیچیدند
    یه روزی هرکجا باشند حساباشونو پس میدن
    کنار سفره ی خالی یه دنیا ارزو چیدن
    بفهمن ادمی یک عمر بهت گندم نشون میدن
    بذار بازی کنن بازم برامون باهمین نقشه
    خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه
    کسایی که به هر راهی دارن روزیتو میگیرن
    گمونم یادشون رفته همه یک روز میمیرن
    جهان بدجور کوچیکه همه درگیر این دردیم
    همه یک روز میفهمن چه جوری زندگی کردیم

  23. من ازاعضای این پروژه هستم که به اعتبار دانشگاه ثبت نام کردم الان که مشخص شده دانشگاه با شرکت سازنده یک قرارداد ترکمنچای بسته است ودرواقع علت اصلی توقف پروژه هم رشوه خواهی بیش ازاندازه انها میباشد پس چرا مسوولین دانشگاه جوابگوی اعضا نیستند

  24. ما به اعتبار دانشگاه علوم پزشکی شیراز ثبت نام کردیم والا شهر پر بود از بنگاههایی با پیش پرداخت جهت ساخت ولی چون اعتماد نداشتیم جرات نکدیم اینم از علوم پزشکی که ….

  25. من از مال باختگان هستم لطفا به داد ما برسيد به خدا زندگيم داره متلاشي ميشه بدهكار هستم اخر انصافتون كجاست اقاي […] با جناب […] هر دو با هم دستي هم سر ما رو كلاه گذاشتن

  26. با حرکت های کند […] و عدم برخورد متناسب با جرم کلاه برداران هر روز دلیرتر شده اند

  27. […] مدیران رفاهی دانشگاه باعث شد پروژه تعطیل گردد و نتوانستند […] باهم کنار بیایند و با هم […] چون دکتر پیمانکار پروژه را کنار گذاشت و برادر خود را روی کار آورد تا […]

  28. بازنشسته علوم پزشکی هستم به اعتبار واعتمادبه علوم پزشکی باپرداخت پاداش سی سال خدمت صادق درمناطق دورافتاده استان دراین پروژه ثبت نام کردم.آقای دکتر بی لیاقتی و منفعت طلبی مسئولین زیرمجموعه شما باعث و بانی هستند. خانواده بی سرپناه من در وضعیت اسفناک مستاجری بسر میبرند فقط بایک حقوق بازنشستگی.اگر اعتقاد وایمان دارید و مومن واقعی هستید حق خانواده امثال حقیر را برگردانید

  29. ما به اعتبار دانشگاه همه سرمايه مون رو براي اين پروژه داديم كه الان هم متاسفانه هيچ كدام از افراد امضا كننده قرارداد جوابگو نيستن

  30. یعنی واقعا دانشگاه علوم پزشکی یه مدیر نداره که بتونه این پروژه رو بفروشه و پول ما رو پس بده, دوساله تمام حقوقمان را داریم میدیم وام, که این آقایون روسای علوم پزشکی از سود پول ما دنبال لذت و کیف خودشون باشن, چرا هیچکس پاسخگو نیست….

  31. با سلام به همه. شما یا خوابید یا خودتونو به خواب زدین. در واقع طبق قانون به هر کس پول دادید باید پول رو برگردونه . چه دادیار و چه دانشگاه و چه دین پژوه و …
    لطفا از تهمت و افترا به افراد خودداری کنید. قانون داره به موضوع رسیدگی میکنه. هر کس مجرمه باید تاوان بده.
    البته همه به نوعی مقصرن حتی کسانی که مال باخته هستند. تقصیرشون اعتماد بیجا هست. باید راجع به همه چیز اعم از زمین و مالک و سازنده و … تحقیق میکردن.

  32. پس دولت تدبیر و امید کجاست؟؟؟؟؟
    چرا بعد از گذشت 2سال از این کلاهبرداری اقایون سرشون کردن زیر برف ؟؟؟
    بابا بخدا متهم کلاهبردار دزد همه چی مشخصه. تو رو خدا به داد ما برسید . زندگیمان داره بخاطر فشارهای مالی از هم میپاشه.!

  33. متاسفم و جز ابراز تأسف کاری ازم بر نمیاد
    متاسفم بخاطر فساد کل سیستم مدیریت ی حاکم بر جامعه.
    اقای وزیر لطفا سرتون رو از برف بیرون بیارید و ببینید که ادعاهای پوشالیتون واسه جامعه ی پرستاری دیگه رنگی نداره.

  34. ما به اعتبار علوم پزشکی در این پروژه ثبت نام کردیم و اعتماد کردیم وگرنه از این400 نفر،حتی5 نفر هم محسن دادیار مالک پروژه را نمی شناختند
    اگر قصد خرید آپارتمان پيش ساخته شخصی داشتیم،خودمان بلد نبودیم در این شهر بزرگ با این همه ساخت و ساز بگردیم و پول حلالمون دست کلاهبرداری به نام دادیار ندیم
    فکر کردیم ارگانی به اسم علوم پزشکی پشت این پروژه هست و دلسوز کارکنانش….. زهی خیال باطل

  35. درجواب اقای بیطرف که مطمعنا دراین پروژه هیچ پولی ندادند که اینطور حرف میزند ونمیداند که من پرستار به خاطر بی لیاقتی مسولین دانشگاه الان مجبورم چندتا بیمارستان کار کنم وهفته ای بیست تا شیفت بدم تا اقساط وام.هایی بدم که در جیب این نامردان هست

  36. علوم پزشکی شیراز حیا کن کمتر فساد کن
    بخدا به دین به پیغمبری که نمیشناسید این پول پرسنل بدبخت خوردن نداره بالا میارید

  37. هي داد بيداد…
    می اندیشم که خم و راست شدن “ادیسون” در آزمایشگاهش وقتی که می خواست لامپ برق را اختراع کند، زیباترین نماز ها بود؛

    تصور می کنم که “مادام کوری” که بهترین سوخت هسته ای (رادیم) را کشف کرد، وقتی از صبح تا شب آنچنان غرق تحقیق بود که لب به هیچ خوراکی نمیزد با شکوه ترین روزه ها را گرفت؛

    می نگرم که “گراهام بل” و همکارش “واتسون” فاصله دو اتاق طبقهٔ بالا و پایین را می رفتند و می آمدند تا تلفن اختراع شد، بهترین هرولهٔ حج شکل گرفت‌

    می بینم که “خیام” با تبدیل ریاضیات از خطوط و اشکال به إعداد و محاسبات منزه ترین خمس و زکات را در طول 90 سال پرداخت کرده؛
    می اندیشم
    تصور می کنم
    می نگرم
    می بینم
    عدالت خداوند این نیست که اینان را درآتش بسوزاند ولی کسانی که حق میخورند ولی حج میروند،
    کسانی که اختلاس میکنند ولی خمس وزکات میپردازن،
    و کسانی که نان دیگران رامیبرند ولی روزه میگرند به بهشت روند !!
    “حتما معنی عدالت این نیست

  38. تمام کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به اعتبار این دانشگاه ثبت نام کردند
    اما دانشگاه خودشو خبلی شیک از این جریان جدا کرده و پیگیریاشو به عنوان صدقه سری میدونه
    همونطور که در اسناد دیده میشه و مکتوبه آقای دکتر م.ه به عنوان ریاست رفاهی دانشگاه درخواست آپارتمان و پول کرده و بستگانشو اونجا مشغول به کار کرده پس بدین صورت دانشگاه عملا مستقیم و بدون شائبه ای در ساخت پروژه(نام دیگر کلاه برداری) دست داشتند.
    جالبه که اظهار بی اطلاعی از پولی به مبلغ 20 میلیارد تومن میکنن
    امیدوارم که حداقل واسه حفظ آبروی دانشگاه این پولو برگردونن

  39. درست میفرمایید . من توی این پروژه وارد نشدم چون روز اول با تحقیق بهم گفتن پرونده ی این ملک توی دادگاه هست و مشکل داره. ولی چون دنبال پیش خرید بودم پیگیر پیش فروشها و این پروژه بودم.
    از اول این پروژه مشکل داشت.
    حالا یه دانشگاه با این عظمت و این همه دکتر و … چطوری گول یه آدم بیسواد به نام دادیار خورد جای تعجب داره…

  40. متأسفانه با اعتمادی که همه ی ما به چنین ارگانی داشتیم..هیچ وقت فکر نمیکردیم که دچار همچین کلاه برداری شویم غافل از اینکه همیشه از همین جایگاه ها و منصب ها چنین سوء استفاده هایی شکل میگیرد..
    نتیجه ی اعتماد ما نباید چنین جوابی میگرفت..یکی از مالباختگان

  41. خواهرم همزمان با ما در یک پروژه آزاد ثبت نام کرد وحالا صاحب خونه هس من بیچاره گفتم آزاد نه اعتماد ندارم و به اعتبار علوم پزشکی ثبت نام کردم والا ما دادیار رو از کجا میشناختیم .ودانشگاه باید در مورد دادیار بررسی میکرد و…

  42. درجواب سایت شیرازه که دکتر بابا جعفری را مدیرحوزه ریاست دانشگاه معرفی کرد واین مصاحبه را امروز باایشان ترتیب داد باید عرض کرد که
    در حالی که دکتر بابا جعفری عوض شده و دکتر دستغیب به جاش اومده اونم ۳ ماه پیش
    پس این مطلب از اساس دروغه!

  43. سایت شیرازه امروز در حمایت از دکتر ایمانیه و دانشگاه مطلبی را با عنوان “پیمانکاری که از کارمندان کلاه برداری کرده بود…) درج نموده است. در این مطلب ضمن تکرار ادعاهای قبلی در مورد نقش تسهیل کنندگی دانشگاه، کاملا ناشیانه از دکتر باباجعفری به عنوان مدیرکل کنونی حوزه ریاست دانشگاه نام برده شده و حتی ادعای مصاحبه با ایشان نیز شده است! جا دارد با تاکید بر کذب بودن مطلب مورد اشاره به مدیر مسئول سایت شیرازه خسته نباشید بگوئیم. دکتر باباجعفری در مهرماه 94 یعنی 3 ماه پیش برکنار شده اند و دکتر دستغیب با حکم دکتر ایمانیه جایگزین ایشان شده اند! بهتر است به جای حمایت چشم و گوش بسته مسئولین این سایت محترم حداقل سایت دانشگاه رو چک کنند و ببینند که چه کسانی در دانشگاه عوض شده اند!

  44. خورشید همیشه پشت ابر نمیمونه انشاله همشون رسوا بشن و پرسنل مالباخته به حقشون برسن. وقتی […] پیشنهاد پورسانت و آپارتمان به مسولین علوم پزشکی میداد آنها همه کاره بودند و پرسنل را تشویق به شرکت در پروژه می کردند ولی الان که به سهم خود نرسیده اند خود را کنار کشیده و پاسخگوی ما نیستند. بخدا من این پول رو با فروش تمام طلاهام حتی گوشواره توی گوشم و گرفتن وام با سود 20 درصد جور کردم. نتیجه ی اعتماد ما نباید این باشد. آیا فریادرسی هست به داد ما برسد؟

  45. سلام جناب بیطرف که همه مقصر کرده ای .شما چند درصد سهیم هستی و از چه جناحی .چون دانشگاه به قول خودشان قرارداد محکمی بسته بود و با اعتماد ثبت نام میکرد.و پرسنل چه تقصیری دارند از همه جا بیخبر بودند و مسولان از طرفی […] دیگر جوانب امر را سهوا یا عمدا فراموش کرده بودند امیدواریم که بانیان کلاه برداری خیر نبینند و بسیار پست و نامردند

  46. آقایان به طمع پورسانت در دام […] گرفتار شدند و آیا میتوان گفت دستتان پنهان در کار نبوده
    من همیشه فکر میکردم لااقل دانشگاه بخاطر مخزن علم است دیگر دزد نیستند و دزد وجود ندارد

  47. در جواب مهرزاد عزیز . بنده نه دانشگاهی هستم و نه توی ای پروژه نقشی دارم . نظرم را مثل بقیه گفتم . و امیدوارم هر کسی به هر شکلی به این مردم ظلم میکند هم در این دنیا و هم در آخرت به اشد مجازات محکوم شود.

  48. من از اعضای پروژه هستم که فقط به اعتبار دانشگاه وبیمه پارسیان که پروژه رابیمه کرده بود ثبت نام کردم وتمام سرمایه خود را دادم به امید انکه صاحب خانه شوم واز مستاجری نجات پیداکنم غافل ازانکه دانشگاه وبیمه هردوتاش دزد وکلاهبردارند

  49. خدایا ظلم وستم را که بر ما روا داشته اند می بینی تو خود قضاوت کن خیلی عجیبه سیستم سر پرسنل زحمتکش خودرا کلاه گذاشته تو قراردادگفته به ازای فروش هر دستگاه آپارتمان یک میلیون به حساب دانشگاه واریز شود یعنی چی؟ بعد با کمال جسارت می گویندادانشگاه در این بازی نقشی ندارد!

  50. من واقعا تعجب میکنم که چرا پول ما رو پس نمیدن. ما اصل پول را به […] دادیم که باید با سودش پس بده. یه چند قسط هم دانشگاه گرفته که توی حسابشون موجوده. چرا بهمون پس نمیدن؟ دنبال چی میگردن؟ والا اگه بیشتر از این مسولین تعلل کنن همینم که مونده رو میخورن دیگه هیچی به هیچی. والا ما پولمون دزدی نبوده که اینا بخورن و ماشین 10 میلیونیشون بشه 200 میلیونی و خونه اجاره ایشون بشه ملکی بالا شهر. کو نظارت ؟ کجاست برخورد شدید؟ کجاست قاطعیت؟ کجان مسوولین؟ روشنه که از روز اول قصد کلاهبرداری بوده نه چیز دیگه؟

  51. باسلام،من از اعضای مالباخته این پروژه هستم،الان ۲ سال هست که به هر دری میزنم،هیچکس جوابگو نیست،من به اعتماد،دانشگاه علومپزشکی ،و بیمه پارسیان ثبت نام کردم،روزی نیست که که به نوعی درگیر این جریان،نشیم،و تو زندگیمون اثر نگذاشته باشه،زندگی ۴۰۰ خانواده،رو خراب کردند،از مسولین قضایی ،عاجزانه خواهشمندیم،از هر طریق میتونن به این جریان رسیدگی کننند،واز این بیچارگی ما رو نجات بدهند

  52. این حرفا همه سر کاریه.
    واقعیت اینه که آقایون پول مردم رو بالا کشیدن و […] و بعدش آزاد و […]
    این وسط فقط کلاه گشادی سر مردم بد بختی مثل ما رفته که برای هر ریالش شیفت های شب و مصیبت هایی تحمل کردیم…
    ای کاش قانون برخورد شدیدی با این آدمای پست و زالو صفت میکرد تا مایه عبرت دیگران بشن. کاش

  53. با سلام . لطفا جواب بدهید… آیا تا به حال کسی مدرک مهندسی آقای محسن دادیار و یا مدرک دکتری آقای افشین امینی را دیده؟؟؟؟!!!!!
    مطمئنا نه…
    پس چرا این آقایان در نامه هایشان خودشان را دکتر و مهندس میخواندند؟؟؟!!!!
    چرا کسی از اینها نپرسید که شما در چه رشته ای دکتری یا مهندسی دارید؟؟؟؟….
    چرا قانون وضعیت دارایی آین آقایان و اطرافیانشان را قبل از قرارداد و بعد از قرارداد با ما بررسی نمیکند؟
    چرا کسی به داد ما نمیرسد؟؟؟؟ اصلا پول ما الان کجاست؟؟؟
    آیا زمین این پروژه الان 20 میلیارد می ارزه؟؟؟؟ و …. هزاران سوال دیگر

    1. باسلام خدمت همه اعضاء محترم ومالباختگانی که ثمره صرفه جویی در زندگی و پس اندازشان رادراین پروژه به امید خانه دار شدن سرمایه گذاری کردند باید بگویم همه کسانی که ازآنها نام برده شد به میزان مساوی دراین خلل ایجاد شده مقصر هستند و بابه گردن یکدیگر انداختن مشکلات قصد کاستن ازاهمیت موضوع دارند جای تعجب است که چراگاه باختگان برای خودوکیلی مستقل ازدانشگاه ودادیار انتخاب نمی کنند تادلسوزانه پیگیر موضوع شود

  54. باسلام خدمت همه اعضاء محترم ومالباختگانی که ثمره صرفه جویی در زندگی و اندازشان رادراین پروژه به امید خانه دار شدن سرمایه گذاری کردند باید بگویم همه کسانی که ازآنها نام برده شد به میزان مساوی دارین خلل ایجاد شده مقصر هستند و بابه گردن یکدیگر انداختن مشکلات قصد کاستن ازاهمیت موضوع دارند جای تعجب است که چراگاه باختگان برای خودوکیلی مستقل ازدانشگاه ودادیار انتخاب نمی کنند تادلسوزانه پیگیر حقانیت شود

  55. باسلام درجواب دوستمان که پرسید بیست میلیارد پول ما کجاست باید عرض کنم مقداری ازان در حساب اقای م.ه […] نزد بانک رفاه شعبه درمانگاه امام رضا هست و بقیه هم […]

  56. آقای حمید همه چی روشنه . ما به دادیار پول دادیم و فقط پولمونو میخوایم . به هیچکس دیگه هم کاری نداریم . دنبال مقصر هم نمیگردیم. هیچکس مقصر نیست . فقط ما مقصریم که پول بی زبون رو دادیم دست آدم با زبون.

  57. هفته گذشته بنده به صورت حضوری با بازپرس صحبت کردم ظاهرا دادیار تغییرموضع داده است و حاضر شده دستور بازپرس را اجرا کند اما کسانی که خودشان را نماینده مردم معرفی می کنند موضع شفافی ندارند امید داریم بادرایتی که بازپرس محترم دارد همه به حقوقشان برسند

  58. عزیزان مال باخته تقصیر خودتان است هنوز متوجه نشدید به مقام منتصب نباید اعتماد کرد. ندیدید مردم چند بار از یک سوراخ گزیده شدند تا زمانی که مدیران این مملکت لیاقتی انتخاب نشوند اوضاع همین است.

  59. احسان عزیز جهت اطلاعتان مقامات به قول شما منتسب یه طرف قضیه هستند ولی طرف مقابلشون هم یه شیاد به تمام معنا بود…
    مطمئنا اگه شما هم جای اون مسئولین بودی همین کار را انجام میدادی… چون ما و مسئولین دانشگاه ناخواسته درگیر یه کلاهبرداری برنامه ریزی شده و دقیق شدیم…
    اینقدر این قضیه حساب شده بود که الان هم کلاهبردار اصلی از توی زندان پیام میده و بقیه را متهم میکنه…
    درصورتیکه دقیقا فیشها و چکهای پرداختی نشون میدن که عمده پولها به حساب چه کسی واریز شده…. و ….

  60. با سلام خدمت انصاف نیوزی ها
    قضیه پولهای خورده شده ی پرسنل دانشگاه در پروژه پارمیدا و پارمیس ظاهرا به فراموشی سپرده شده .

  61. خیلی جالبه! رئیس اداره حقوقی (شاهچراغی) که یکی از عوامل اصلی این ماجرا است مجددا توسط رئیس دانشگاه جهت عضویت در شورای تجدید نظر معرفی می گردد!! سوال اینجاست آیا این آقا با این تخلف به این بزرگی صلاحیت عضویت در رسیدگی به تخلفات اداری را دارند؟! شکایت این آقا را باید به خودش برد!!! این انتصاب مجدد دهن کجی به مال باختگان نمی باشد؟! لازم به ذکر است شاهچراغی قبلا رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات پرسنل بود و اخیرا با معرفی رئیس دانشگاه به عنوان عضو تجدید نظر انتخاب شده است.

  62. وقتی رئیس اداره حقوقی یک پزشکی باشه که اطلاعات حقوقی نداشته و در این پروژه مهم نقش داشته باشه و از اون طرف رئیس اداره رسیدگی به تخلفات اداری هم باشه من مال باخته باید خیلی احمق باشم که مالم را از دست دادم کارم را هم بخوام از دست بدم. معلومه که اگه اعتراض کنم و واخواهی از اداره حقوقی به دلایلی معرفی میشم به همین حضرت آقا!!

  63. من به این نتیجه رسیدم که اینها همه بازیهایی بود که دادیار درآورد که جرمش را بذاره گردن دیگران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا