خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت مدیرعامل بانک ملی از گزینه‌ی وزارت اقتصاد

مدیرعامل بانک ملی و رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: ویژگی‌های منحصر بفرد آقای دکتر دژپسند از تخصص گرایی تا اعتقاد راسخ به اقتصاد اثباتی و نظم گرا، از وی گزینه‌ای مطمئن برای اداره مرکز ثقل اقتصاد کشور و خزانه ملی معرفی می‌کند.

دکتر محمدرضا حسین زاده در آستانه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت امور اقتصادی و دارایی، در اعلام نظر خود درمورد دکتر فرهاد دژپسند گفت: ایشان فردی متعهد، متخصص و مجهزبه علوم پایه اقتصادی و مباحث روز دنیا در حوزه اقتصادی، شایسته‌ترین انتخاب برای صدارت وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده و ابراز امیدواری کرد که با رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، از شنبه شاهد حضور وزیری مقتدر در بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر این که وزیر پیشنهادی به انضباط مالی باور باطنی دارد، تاکید کرد: حضور آقای دژپسند در این موقعیت حساس می‌تواند منجر به شکل گیری انسجام مدیریتی در حوزه‌های مختلف پولی، بانکی، مالیاتی، بورس، اصل۴۴ کمرگ سرمایه گذاری خارجی و دیگر حوزه های مرتبط درون سیستمی و برون سیستمی شود. ضمن اینکه برنامه‌های اعلامی از سوی ایشان نیز حکایت از یک حرکت منسجم و ضربتی برای استقرار ثبات در اقتصاد ملی دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. نصب خود ایشان با مدرک حقوق به ریاست بانک ملی زیر سوال است بعد کسی که ایشان تایید کند چه شود!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا