خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ مشاور احمدی نژاد به عبدی و رضا خاتمی

علی اکبر جوانفکر، مشاور احمدی نژاد در یادداشت‌هایی جداگانه به محمدرضا خاتمی به خاطر ادعای تقلب در انتخابات 88 و به عباس عبدی به خاطر ایرادش به یک توییت احمدی نژاد انتقاد کرد و همچنین از انتقال رحیم مشایی از زندان به بیمارستان خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای جوانفکر در یادداشت اول با تیتر «فرار از حقیقت» نوشت:

آقای محمدرضا خاتمی دبیرکل سابق حزب مشارکت «به نقل از منابع مطلع» مدعی شده است که در انتخابات سال ۱۳۸۸ ریاست جمهوری تقلب جدی صورت گرفت و هشت میلیون رای به صندوق ها اضافه شد.

سردمداران جریان اصلاح طلب برای اینگونه نسبت‌های ناروای خود، هرگز دلیل و مدرکی ارائه نداده‌اند و برای فرار از حقیقت، ناچار از بیان اینگونه مطالب بی ارزش هستند.

در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 85 درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند که بالاترین میزان مشارکت مردم در انتخابات پس از پیروزی انقلاب و رای به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

در نتیجه تلاشهای شبانه روزی و برنامه ریزی‌های عالمانه دکتر احمدی نژاد و دولت نهم، خدمات بزرگ و بی نظیری در راه شکوفایی استعدادها و پیشرفت کشور به انجام رسید و کام مردم نیز شیرین شد.

بخش‌های وسیعی از مردم ایران که سالهای مدید خود را فراموش شده احساس می‌کردند و به حاشیه رانده شده بودند، در نتیجه جهت گیریهای مردمی دکتر احمدی نژاد و اقدامات وسیع عمرانی دولت در جای جای ایران عزیز و مشاهده تواضع و فروتنی رئیس جمهور، با نظام و انتخابات آشتی کردند و در پای صندوق‌های رای حضور یافتند و به خادم راستین ملت رای دادند.

این همان حقیقتی است که امثال آقای خاتمی و موسوی و کروبی و هاشمی از درک آن عاجز بودند و شاید هم نبودند و برای فرار از پذیرش آن، به دروغ و فریب افکار عمومی و بحران آفرینی برای کشور و ملت ایران متوسل شدند.

درس تاریخی که مردم ایران به همه زمامداران در جمهوری اسلامی ایران دادند، آن بود که اگر مدعیان خدمت نه از روی نخوت و تکبر و زورمداری و فریب، با مردم مواجه شوند و برای آبادانی و عمران کشور و آسایش و رفاه مردم کمر همت ببندند، مردم نیز آغوش خود را به روی آنها خواهند گشود.

یک نکته دیگر، مشارکت سیاسی بی نظیری بود که در انتخابات دهم ریاست جمهوری شکل گرفت و دکتر احمدی نژاد بانی و مشوق اصلی آن بود.

مشارکتی‌هایی مانند آقای محمدرضا خاتمی در برابر چنان مشارکت بی نظیر سیاسی و البته مردمی شکل گرفته در انتخابات دهم ریاست جمهوری، هیچ حرفی برای گفتن ندارند و امروز به هر چیزی از جمله تکرار اینگونه سخنان بیهوده متشبث می شوند تا اضمحلال فکری و سیاسی خود را توجیه کنند.»


پاسخ به پیشنهاد خودکشی

جوانفکر در دومین یادداشت با عنوان «درد بزرگ» هم نوشت:

آقای عباس عبدی از ایده پردازان جریان مدعی اصلاح طلبی به اقدام دکتر احمدی نژاد در تبریک گفتن به تیم ردساکس قهرمان ورزش بیس بال در آمریکا خرده گرفته و اظهار عقیده کرده است که اگر حامیان ایشان از شنیدن این خبر قالب تهی کنند نباید آنها را سرزنش کرد.

اینکه آقای عباس عبدی از قهرمان ورزش بیس بال در آمریکا به عنوان یک تیم ناشناخته یاد می‌کند، نشان می‌دهد که خیلی چیزهای دیگر آن کشور برای او ناشناخته است و پیداست که بر اساس همین بی اطلاعی و عدم شناخت بود که او و هم فکرانش سفارت آمریکا در تهران را اشغال کردند.

علاوه بر این، اظهار فضل ایشان نشان می‌دهد که او با دیپلماسی عمومی کاملا بیگانه است و هیچ شناختی از آن ندارد، لذا نمی‌توان از او توقع کرد که فهم و درک صحیحی از پیام تبریک دکتر احمدی نژاد داشته باشد.

نفهمیدن، بویژه وقتی متوجه یک ایده پرداز در عالم سیاست باشد، درد بزرگی است زیرا عواقب مخرب ناشی از آن، گاهی دامنگیر یک ملت می‌شود.

در نتیجه همین ناآگاهی و عدم شناخت است که آقای عبدی آرزو کرده است حامیان دکتر احمدی نژاد دست به خودکشی بزنند. اما بنده به ایشان توصیه می‌کنم که در ریختن آب دقت کند تا آن را دقیقا همانجایی بریزد که سوخته است.


انتقال مشایی به بیمارستان

جوانفکر همچنین درباره‌ی خبری از مشایی با عنوان «برخورد سیاسی» نوشت:

«آقای اسفندیار رحیم مشایی معاون و رئیس دفتر و آقای حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق که همچنان در زندان انفرادی به سر می‌برند، امروز (سه شنبه) به طور جداگانه جهت انجام مداوای چشم، به بیمارستان بقیه الله انتقال یافتند. خانواده آقای مشایی امروز جهت دیدن ایشان در مقابل بیمارستان حضور یافتند اما ماموران مانع از آن شدند که خانواده وی حتی از دور او را رویت کنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ان یکی پرسیداشترراکه هی ازکجامی ایی ای اقبال پی…..گفت از حمام گرم کوی تو……گفت خودپیداست از زانوی تو…….

  2. … اما من به ايشان توصيه ميكنم : در ريختن آب … !
    اين جماعت هنوز هم مظهر ادب و اخلاق و تواضع اند !

  3. واقعا هر کسی حرفهای بی خدشه اقای جوانفکر را بخواند تحت تاثیر قرار میگیرد! اگه تاثیر حرف امپر سنج داشت الان ترکونده بود! چقدر این ادم نستعلیق صحبت میکنه” برعکس خاتمی که شکسته و شکسته کوفی حرف میزند و هیچکس نمیفهمد چه میگوید ! به اقای جوانفکر تبریک میگم .

  4. محمد رضا خاتمی اشتباه کرده ، هیچ رایی به صندوقها اضافه نشد . 8 میلیون به آمار رایها اضافه شد ، چرا زحمت اضافی ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا