خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند خبر از فینال آسیا

ایلنا نوشت: «هواداران کاشیما تب و تاب فراوانی برای بازی مقابل پرسپولیس در فینال آسیا دارند.

حدود 24 ساعت تا بازی تیمهای پرسپولیس و کاشیما آنتلرز باقی مانده است. در همین رابطه هر دو تیم و هوادارانشان سخت در تکاپو هستند تا این بازی را به بهترین شکل ممکن تماشا کنند.

یکی از رسانه های ژاپنی اعلام کرده اینترنت ایران و همچنین ورزشگاه آزادی چندان خوب نیست و احتمال دارد اطلاع رسانی ها با تاخیر و مشکل روبرو شود.

آنها از هوادارانی که قراراست به ورزشگاه بروند خواسته اند تا سر موقع همراه تور باشند تا بدون مشکل و نیاز به فضای مجازی همدیگر را پیدا کنند.


اسطوره تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را روی سکو می‌برد.

علی پروین از سوی باشگاه پرسپولیس به کمیته برگزاری مسابقات معرفی شد تا جام قهرمانی مسابقات را به داخل زمین برده و به روی جایگاه ویژه منتقل کند.

در بازی رفت، زیکو این کار را در ورزشگاه کاشیما ساکر انجام داد، اما اهمیت این حرکت در ورزشگاه آزادی از آن جهت است که بخشی از مراسم و تشریفات در روز اهدای جام به حساب می‌آید.


مسعود سلطانی فر پس از بازدید از مجموعه ورزشی آزادی گفت: امیدوارم همزمان با حلول ماه ربیع الاول نماینده ایران هم قهرمان مسابقات باشگاه های آسیا شود و دل ایرانیان سراسر جهان را شاد کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه بازدید امروز ما از مجموعه آزادی نشان می دهد همکاران ما در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مجموعه آزادی در یک کار جهادگونه اقداماتی را که به طور معمول طی 4 الی 6 ماه باید انجام میشد را ظرف کمتر از یک ماه انجام دادند.

وی افزود: این اقدامات باعث شد هم تاییدیه مقامات AFC را برای مسابقه فینال دریافت کنیم و هم استادیوم آزادی که بیش از 44 سال از عمرش می گذرد به عنوان یک سرمایه ملی دارای تعمیرات اساسی شود. البته کار بازسازی استادیوم آزادی را از دو سال پیش آغاز کرده بودیم و به نحوی که به روند برگزاری مسابقات لطمه ای نخورد سکوهای تماشاگران را به تدریج مرمت کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز امیدواری به قهرمانی تیم پرسپولیس در مسابقه فردا گفت: امیدوارم با جشن قهرمانی که فردا همینجا برگزار میشود خستگی همه عوامل بازسازی این ورزشگاه و همچنین کلیه دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس اعم از کادر فنی، بازیکنان و مدیران از بین برود و من شک ندارم با تلاش و اراده بازیکنان این اتفاق می افتد.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: امیدوارم قهرمانی تیم پرسپولیس ادامه روند موفقیت های ورزش کشور در سال 97 باشد. درخشش ملی پوشان فوتبال در جام جهانی، افتخار آفرینی های ورزشکارانمان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 و صعود به رتبه هفتم المپیک جوانان بخشی از  موفقیت ورزش ایران در سال 97 بود که امیدواریم با قهرمانی پرسپولیس جشن ملت تکمیل شود. برای اولین بار استقلال و پرسپولیس همزمان در مرحله 1/4 نهایی باشگاه های آسیا حاضر شدند و افتخار داریم که یکی از نمایندگان ایران اکنون به فینال رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: تا این لحظه طبق هماهنگی ها قرار است دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه برخی دیگر از دولتمردان فردا در ورزشگاه حاضر شوند و ما منتظر حضور تاریخی مردم هستیم تا به امید خدا دولت و ملت در کنار هم با هواداران میلیونی پرسپولیس جشن قهرمانی بگیریم.


کاشیمایی ها پیش از دیدار با پرسپولیس غذای ویژه ای را سرو می کنند.

تیمهای پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار دور برگشت فینال از ساعت 18:30 دقیقه شنبه به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که کاشیمایی ها تدارک ویژه ای را علی الخصوص من باب مسائل غذایی ترتیب داده اند. آنها همراه خود 60 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم دارای نقره، 10 کیلوگرم قورباغه، 10 ماهی مخصوص و … را آورده اند تا غذاهای مورد نیاز خود را طبخ کنند.

غذای ویژه کاشیمایی پیش از دیدار با پرسپولیس قورباغه خواهد بود که یکی از غذاهای محبوب مردم آن مناطق است.


ژاپنی ها روز شنبه حضور کمرنگی در ورزشگاه آزادی خواهند داشت.

تیمهای پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را به انجام می رسانند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که طبق اخبار رسیده، کاشیما با حمایت 300 نفری هوادارانش پا به استادیوم ترسناک آزادی می گذارد. 200 هوادار از ژاپن در کنار 100 هوادار بومی، این تماشاگران را تشکیل می دهند.

این در حالی است که نماینده ژاپن می توانست تعداد هواداران بیشتری را به آزادی بیاورد اما این اتفاق رخ نمی دهد.


اوچیدا درباره جدال دو تیم کاشیما و پرسپولیس صحبت کرد.

آتسوتو اوچیدا ستاره تیم کاشیما آنتلرز که به خاطر مصدومیت بازی رفت را از دست داد درباره دیدار برگشت و احتمال قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من فکر می کنم که می توانیم ماموریتمان را انجام دهیم؛ البته اگر بخواهیم.

وی در ادامه افزود: نتیجه خوبی را در بازی رفت گرفته ایم و بازیکنان جوانتر شور وشوق بیشتری برای حضور در این مرحله دارند و باتجربه آنها باید آنها را کنترل کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا