خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حواشی نامه‌ی خسروپناه درباره‌ی خواهرش

انتشار تصویری از نامه‌ی حجت الاسلام خسروپناه رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به مدیر آموزش و پرورش قم درباره‌ی خواهرش بازتاب گسترده‌‌ای پیدا کرده است؛ مسوول روابط عمومی وزارتخانه پرسیده آیا واقعیت دارد ولی توضیحی هم درباره‌ی آن منتشر شده که انتشار آن را توطئه می‌داند.

برای دیدن در اندازه‌ی بزرگ، روی آن کلیک کنید

به گزارش انصاف نیوز، مرتضی نظری مسوول روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره‌ی این نامه خطاب به مسوول آموزش و پرورش قم توییت کرده است:

«جناب شیخ الاسلام! با سلام و تبریک ولادت پیامبری که مانند مردم عادی زندگی می کرد. لطفا اگر نامه‌ی منتشره‌ی استاد خسروپناه صحت دارد، بفرمایید مانند سایرین از طریق روال قانونی مسیر انتقال را طی کنند تا حق معلمانی که برادر و عمه و خاله ای در قدرت ندارند، ضایع نشود. ارادتمند مرتضی نظری».

یک ادعا

«امیرحسین خداپرست» عضو هیات علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در زیر این توییت نوشت: «آقای نظری عزیز، این نامه دست‌کم دو ماه پیش درز کرد و منتشر شد و بابتش آقای کوهستانی‌نژاد، رییس‌دفتر «استاد» خسروپناه و آقای عسگری، مسئول دبیرخانه، از کار خود برکنار شدند و سیستم اشتراک‌گذاری فایل مؤسسه برچیده شد. متأسفانه این وسط تنها کسی که مؤاخذه نشد همین به قول شما استاد بود».

 

درخواست «مدیریت» دروغ رسانه‌ای است

کانال تلگرامی حوزوی «سرائر» هم در این باره نوشت:

نامه عبدالحسین خسروپناه به مدیرکل آموزش و پرورش استان قم جهت انتقال همشیره خود به قم واکنش کابران فضای مجازی را برانگیخت. خسروپناه در پاسخ به درخواست توضیح سرائر متن زیر را برای ما ارسال کرد:

«در ادامه حملات و تخریب های جریان های معاند ودشمنان جمهوری اسلامی علیه نیروهای ارزشی و نخبه کشوری  اخیرا درفضای مجازی سندی در ادامه تخریب شخصیتی و حذف حجت الاسلام خسروپناه منتشر شده است مبنی براین ادعاکه ایشان نسبت به یکی از بستگان خویش سفارش ودرخواست پست مدیریتی کرده اند!!

البته ناگفته نماند که این حرکت چندمین هجمه داخلی و خارجی علیه حجت الاسلام خسروپناه است و اتاق فکر و تشکیلاتی در خارج و داخل برای تخریب ایشان ایجاد شده است که به عنوان نمونه میتوان ساخت کلیپ توهین آمیز وهجو کننده علیه ایشان در شبکه بهاییت و ضدانقلاب منو تو و نوشتن مقاله های گسترده در روزنامه ها و مجلات مختلف داخلی وخارجی توسط طرفداران سکولاریسم و دشمنان نظام در حذف راهبردفکری ایشان اشاره کرد…

البته این هجمه های منظم و پی در پی دور از انتظار نبود چرا که ایشان از شروع مدیریت بر موسسه حکمت و فلسفه این مجموعه را از یک مجموعه سیاسی تبدیل به مجموعه علمی و فلسفی کردند و در زمینه تحول علوم انسانی و اسلامی گام های محکم و موثری برداشتند که طبیعتا موجب خشم و نفرت نیروهای سکولار و رادیکال داخلی و خارجی و تلاش بی وقفه آنها برای حذف ایشان و بازپس گیری موسسه از نیروهای علمی وارزشی شده  که تاکنون تلاش آن ها ناکام مانده است…

اما در مورد نامه اخیر منتشرشده وبا توجه دقیق به متن آن باید چند نکته مورد توجه مخاطبین و دلسوزان واقعی نظام قرار گیرد: 1. نامه تنها درخواست انتقال دارد. 2. همشیره حجت الاسلام خسروپناه کارمند رسمی آموزش و پرورش است و قانون انتقال برای کارمندی که ازدواج می کند وجود دارد. 3. درخواست انتقال از یک موسسه هیچ منع حقوقی و قانونی ندارد و ایشان تاکنون برای هیچ فردی بخصوص برای نزدیکانشان درخواست و سفارش فراقانونی نداشته اند.

4. درخواست “مدیریت” برای همشیره ایشان دروغ رسانه ای است، و تنها درخواست “انتقال و همکاری در یکی از پستهای زیرمجموعه مدیر آموزش و پرورش قم شده است به این معنا که فقط برای ادامه همکاری انتقال یابند .(به متن نامه دقت بیشتر گردد) 5.این نامه سال پیش یک بار توسط معاندین منتشر شده بود ولی چون نتیجه مطلوب مورد نظرشان را در افکار عمومی نگرفته بودند دوباره تصمیم به پخش و حمله مجدد به ایشان گرفتند

درضمن با پیگیری های دوستان از آموزش و پرورش متوجه شدیم نامه ایشان هیچ تاثیری در انتقالی همشیره شان نداشته و طبق گذراندن مراحل قانونی آموزش و پرورش این انتقال صورت گرفته بود. در پایان متذکر میشویم هجمه سازمان یافته ای علیه ایشان برای سال هاست از داخل و خارج صورت گرفته وپیش می رود تا بلکه بتوانند دوباره موسسه حکمت و فلسفه (که سنگر علمی و ارزشی و استراتژیک) است را دوباره بازپس گیرند و بتوانند تبدیل به مکانی برای همفکری در جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی کنند…

در این برهه حساس امید است دلسوزان نظام و نیروهای ارزشی و انقلابی با بصیرت خود فریب این بازی و هجمه رسانه ای را نخورند ونسبت به تشکیلات پشت پرده و هجمه برای حذف نیروهای نخبه و ارزشی آگاهی وحساسیت بیشتری پیدا کرده و اطلاع رسانی و تحلیل دقیقی داشته باشند…

جمعی از دانشجویان و طلاب عدالتخواه»

 

واکنش خسروپناه

خسروپناه در توییتر: «دوستان می‌گویند چرا در مقابل تخریب معاندان در فضای مجازی از خود دفاع نمیکنی گفتم: استاد عرفانم فرمود: ذرهم فی خوضهم یلعبون».

سیاوش خوشدل، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در پاسخ به این توییت: «آیهٔ قرآن است و موضوع و مصداقش با آنچه دربارهٔ نامه مطرح شده متفاوت است. در نتیجه، نقل قول از جناب استاد، در این مقام، تقلید بی‌محتوایی بیش نیست».

یک کاربر توییتر به نام مصطفی نیکومنش هم نوشته است: «حاجی تکذیب کن شر رو بکن. یا تایید کن یه نامه هم واسه من بنویس سفارش منم بکن قربون دستت. ان شالله آبجی هم بشه رییس کل، خوبه؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. 1- ايشان که هستند که معاندين نظام و طرفداران سکولاريسم داخلي آنان، براي ضربه زدن به ايشان اتاق فکر تشکيل داده اند!!؟ 2-در متن نامه خطاب به مدير آموزش و پرورش قم نوشته شده که در يکي از پست هاي مديريت جنابعالي؛ وقتي اعلام ميشود ايشان کارمند رسمي آموزش و پرورش است، يعني اينکه درخواست براي پست مديريتي است همانطور که در متن نامه آمده است. 3- دروغ و دروغ گوئي در اين مملکت مثل آب خوردن رواج يافته، خدا ازش نگذرد که رواجش داد!

    21
    3
    1. عبارت “در متن نامه خطاب به مدير آموزش و پرورش قم نوشته شده که در يکي از پست هاي مديريت جنابعالي؛ وقتي اعلام ميشود ايشان کارمند رسمي آموزش و پرورش است، يعني اينکه درخواست براي پست مديريتي است همانطور که در متن نامه آمده است. ” دقیقا یعنی مغلطه، طرف بخاطر محل سکونت همسرش در خواست انتقال از دزفول به قم دارد بعد جزایری نامی می گوید طرف می خواسته است پست مدیریتی بگیرد. فقط جزایری بفرماید درخواست براي پست مديريتي از کجای نامه مستفاد گردید؟

      1
      5
  2. عبدحسین تونه خدا یان چه بیدنوشتی؟؟ توکه دونی اغذه مین فکرن که یه نقطه ضعفی ازت پیداکنن اچه ای کاغوذ نوشتی ؟؟؟هنون ا حسادتن …..ایسون لاهوتو ماهوته بهم وا دوزی تا ترسیه بووی ای……درسش کنی…….

    8
    1
  3. درخواست انتقال رو باید خود کارمند بده. نه برادر خاصش آن هم در سربرگ و با امضای عنوان پست سازمانی و مهر و شماره ثبت موسسه.

    21
  4. اگر رویه معمول این بوده، نامه زدن دیگر برای چیست؟ درخواست مدیریت به چه معناست؟ باید مدیری برکنار و ایشان به جای‌شان منصوب شوند، یا یک پست مدیریتی ایجاد شود. مگر غیر از این است؟

  5. چرا اینقدر صغرا و کبری می چینید، خیلی شفاف بفرمایید یک نفر خواسته از جایگاهش سوء استفاده کند و فرا قانونی عمل کند که جلویش را گرفتیم و این برای اسلام و مسلمین هم خوب است و نشانه وجود قانون و رعایت عدالت در کشور است و هیچ ربطی هم به معاند و بهاییت و غیره ندارد. باید قبول کنیم که در این مملکت آنطور که باید قانون اجرا نمی شود و دور زدن قانون به یک عادت تبدیل شده و استاد هم خیلی شفاف خواسته از این موضوع و جایگاه خودشان استفاده کرده باشد که با جامعه ما خیلی کار شاقی نکرده خیلی ها و اکثراً این ژن های خوب از این موهبت برخوردارند و خیلی هم علنی نمی کنند. برای جلوگیری از این همه افتضاحات فقط و فقط قانون باید ملاک قرار گیرد تا هیچ کس هوس سوء استفاده از جایگاهش را نداشته باشد و خود و اقوام خود را برتر و بهتر از افراد دیگر نداند و به خود جرات حتی چنین فکری را ندهد چه برسد به نامه نگاری و انجام خلاف قانون.

    11
  6. فرقتون با شاه چیه؟ دانشجو دانشگاه امام صادق ریس موسسه ….؟؟ ۱۱ میلیارد بودجه؟؟؟؟تو قدرت تشخیص و قضاوت داری ؟ تو سابقه کار داری؟ تورو کدوم فیلسوف راه داده اونجا؟

  7. چقدر ناشیانه دارند ماست مالی میکنند و بر کار زشت خودسرپوش میگذارند….میگویند فرآیند انتقال درقانون وجود دارد و قانونی است …سوالی که درذهن ماست اگر فرآیند انتقال کارمندان قانونی است و در قانون وجود دارد پس چه نیازی به نامه و سفارش کتبی وجود داشت همشیره جناب خسروپناه از طریق همان قانون پیگیر میشدند…..خدا ازشما زالوصفتان پست که مثل خوره به جان ملت افتاده اید و میخورید و برای هفت نسل بعد از خود هم ذخیره میکنید نگذرد

    11
  8. غیر از رهبری کل شی قدیر غرق در پارتی و سفارش هستند. حق الناس هم شده لقلقه اقایان. چپ و راست نداره
    فقط میترسیم اون دنیا هم سفارشی باشه..الهی العفو

    2
    4
  9. جناب اقای خسروپناه بپذیرید این نامه باان متن وبا سربرگ هر خواننده منصفی را به شک وتردید می اندازد….نه متن نامه ونه سربرگ ان با توجیه کارتان وشرح وتفسیر ونیت خوانی منتقدین (که کاملا نامربوط ورفتار بسیار سخیفی را دربرداشت)قابل جمع نیست بهرحال تبعات انرا پذیرفته وخالصانه جهت این عمل عذرخواهی کنید…..

    1. خدا میدونه جناب خسرو پناه چند تا بیچاره رو با نظارت استصوابی خودش رد صلاحیت یا از دادن مدیریت در مجموعه خودش سلب کرده باشه…هر چه بگندد نمکش میزنند

      6
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا