خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“درآمدزایی از افزایش تعرفه‌ی مکالمات موبایل به ضرر خود اپراتورها است”

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش تعرفه‌ مکالمات چه در تلفن ثابت و چه در همراه، اقدام مناسبی نیست و قطعا به ضرر خود اپراتورهاست.

“رمضانعلی سبحانی‌فر” در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتناپیرامون افزایش تعرفه‌ی مکالمه در برخی اپراتورهای تلفن همراه و امکان افزایش تعرفه در تلفن ثابت، گفت: افزایش تعرفه‌ی مکالمات چه در تلفن ثابت و چه در همراه، کار درستی نیست و قطعا به ضرر خود مجموعه هاست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به جای آنکه اپراتورها ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده را در دستور کار قرار داده و به دنبال درآمدزایی از این بخش باشند، تنها افزایش تعرفه در خدمات پایه را در دستور کار قرار داده‌اند.

رییس کمیته‌ی مخابرات مجلس خاطرنشان کرد: این افزایش تعرفه باعث می‌شود که کاربران رفته رفته از این بستر خارج شده و سایر بسترها را برای دریافت سرویس در اولویت قرار دهند.

سبحانی‌فر، خاطرنشان کرد: به جای آنکه افزایش‌ها را در مکالمه تلفن ثابت و همراه داشته باشیم، باید ارزش افزوده‌های مختلفی را ایجاد کنیم و به نسبت آن خدمتی که به آن ارزش افزوده می‌دهیم، از آنجا درآمد بیشتری کسب کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این ارزش افزوده در قسمت‌های مختلف است و در یکی دو قسمت نیست. در بخش حمل و نقل، بازرگانی، فرهنگی و غیره وجود دارد اما متاسفانه به این نقاط بی توجهی کرده‌ایم و می‌خواهیم درآمد آسانی را از اصل موضوع به دست آوریم که روند درستی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا