خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خمینی: کار دشمن است!

سید احمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی، درباره‌ی انتشار عکسی در روزهای اخیر که با لباس اسب سواری در کنار خانمی جوان دیده می‌شود، ضمن اینکه گفته اسب ندارد و فقط تا به حال دو بار اسب سواری کرده، می‌گوید با خیلی‌ها عکس دارد

به گزارش انصاف نیوز، او در یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت:

علت معلوم شد. هفته قبل عکسی از من منتشر شد که مربوط به بيش از يک سال قبل است که به دعوت يکی از دوستان به يک باشگاه ورزشی در کرج رفته بودم.
من تا همين روزها هم این عکس را نديده بودم اما اينکه چگونه از آرشيو خصوصی يک نفر -و بدون رضايت او -به فضای عمومی درز کرده است،

البته بحث خاص خود را دارد که شايد افراد هوشمند بتوانند منشأ آن را دريابند يا حدس بزنند…

بعد از آن بود که برخی، دوباره لاکچری بودن بنده را سوژه کردند و پس از اينکه از مراسم عقد خانوادگی من در چند هفته قبل بهانه‌ای نيافته بودند، اين سوژه را کوک کردند.

تا اينجا سکوت کردم و مثل دفعات قبل، دزدان عکس که ظاهرا از گوشی موبايل کسی آن را برداشت غير قانونی و غیر شرعی کرده بودند و هم چنين منتشر کنندگانش را به خدا واگذار کردم. در اين ميان برخي، از دوستی من با کسانی سخن گفتند که البته صد در صد دروغ است

اما امروز علت اصلی اين فضاسازی ها نمايان شد و و بهتانی جديد به تهمت هايی که با آنها مواجه بودم، اضافه شد. جهت حمله به پدر منتقل گرديد و يکی از مديران مطبوعاتي، از ايشان خواست بيت امام را تحويل دوستان خودشان دهد؛ آرزويی که ظاهرا سال هاست با خود دارند!

من نه اسب دارم که بخواهم هزينه نگهداری آن را بدهم و نه در عمرم بيش از يکی دوبار سوار اسب شده ام و نه اصلا با اين نوع ورزش ها آشنا هستم.

البته ورزش می کنم و بيش از همه به فوتبال علاقه دارم و گاهی هم واليبال بازی مي کنم.

ضمنا اگر کسی از من تقاضای عکس کند، اگر حداقل مسائل شرعی را رعايت کرده باشد، امتناع نمی کنم و لذا با هزاران نفر از آشنا و غريب که به من لطف دارند، عکس دارم. در پياده روی کربلا با عاشقان سيد الشهدا عکس گرفته ام تا گاه در خيابان يا محيط هاي اجتماعی ديگر.

از حرم امام رضا و حرم کريمه اهل‌بيت در قم تا حرم امام و ورزشگاه ها و نمايشگاه ها.

وضع مادی ويژه ای هم ندارم ولی به فرموده حافظ «نه به فسق مباهات می کنم و نه زهد می فروشم».

بارها گفته ام که احمد کوچک تر از آن است که هدف تير بدخواهان باشد.

دشمنان پدرم البته به قصد تخريب ايشان، مرا هم می‌نوازند و لذا اين اولين بار نبود و آخرين هم نخواهد بود.

معمولا ابتدا خبری به دروغ يا تحريف شده منتشر می شود، بعد گروهی که اين روزها از آن طرف آبی ها در ميان آنها هست تا برادران ارزشی، با توئیت ها و کامنت ها جهت دهی هايی در مورد آن می کنند و بعضا به هم پاس می دهند.

حقيقت امر آنکه امروز هم اصلا بنای جواب نداشته و ندارم و اگر هم اين بار چنين کردم، به جهت ظلمی بود که در این مسیر در حق ديگران واقع می شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دم خروس یاقسم حضرت عباس…
    عکس یا کار دشمن
    خدا فقط اگه میتونه راه را به سمت شما راست کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا