خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتهام حسن عباسی به مسیحیان در سالروز تولد مسیح

«حسن عباسی» سحنران تندروی اصولگرا و از حامیان احمدی نژاد، این بار در یک سخنرانی همزمان با سالروز میلاد حضرت مسیح ع، در سخنانی اتهام زننده گفت: «اکنون دو هزار سال بعد از حضرت عیسی، دین مسیح مطلقا با رباخواری عجین شده است».

به گزارش انصاف نیوز، آقای عباسی در سوم دیماه در مسجد جامع زاهدان گفته است: «علت مخالفت و دشمنی بنی اسرائیل با حضرت عیسی مسیح مخالفت آن حضرت با ربا خواری آل یحود بود که آن زمان حضرت عیسی به مخالفت با نظام ربوی یحود پرداخت و در آن زمان خاخام بزرگ یحودی به پادشاه گفت که اگر این فرد بماند نه ما می‌مانیم و نه شما. اکنون دو هزار سال بعد از حضرت عیسی، دین مسیح مطلقا با رباخواری عجین شده است. امروز بعد دو هزار سال دیده می‌شود که دین مسیحیت مقابل رباخواری سر خم کرده است». [تسنیم]

ادعای عجیب عباسی درباره‌ی مبارزه با ربا

حسن عباسی همچنین مدعی شده است: این کشوری به نام ایران است که مقابل این حکم ربا ایستاده است. امروز بین 300 کشور دنیا این ایران و در واقع اسلام است که مقابل رباخواری ایستاده است. علت افول اقتصاد غرب یک دلیلش این است که تار و پود اقتصاد آنها بر پایه رباست و جامعه جهانی امروز نیاز به فقه الهی دارد و جامعه امروز غرب درگیر آن چیزی است که عیسی مسیح دو هزار سال پیش با آن به مخالفت پرداخت.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان و حتی علما و مراجع، نظری متفاوت درباره‌ی وضعیت بهره‌ی بالای بانک‌های ایرانی و همچنین بازارها دارند. از جمله آیت الله جوادی آملی که بخشی از سخنان او را می‌شنوید، وضعیت ربا در بانک‌ها را نسبت به قبل از انقلاب بی تغییر ارزیابی کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من نمی دونستم مالک این بانکهای ما مسیحی هستند! خدایا منو ببخش که این ربا رو به غیر مسیحی ها نسبت می دادم !

    11
    2
  2. حسن عباسی سالهاست طرفدار احمدی نژا د نیست در بین خاص و عام و سالن های عمومی هم بدترین چیزها را علیه احمدی نژاد گفته، پس لطفا به احمدی نژاد او را نبندید! این استراتژی دیگر کهنه شده کمی روش های تان را آپدیت کنید!

    6
    1
    1. خب بوده یا نه؟ مسئولیت همین که بوده رو بپذیره ، همونطور که حضرات اصلاحی هم باید مسئولیت این شیخ بنفش (روحانی) رو بپذیرند . افتاد ؟؟؟؟؟؟؟

      3
      2
  3. ((«حسن عباسی» سحنران تندروی اصولگرا و از حامیان احمدی نژاد،))
    لطفا اسم سایت رو به بی انصاف نیوز تغییر بدید. کسی که کمترین خبر و پیگیری از اقای عباسی رده باشه می دونه ایشون از همه و از جمله احمدی نژاد هم کلی انتقاد کرده..

    1. از همه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدون استثنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا الان اوین نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. واقعا بی انصافی،احمدی نژاد جرمش غیرا خدمت به مستضعفین چی بود.لطفا به رئیس جمهور محبوب ما قشرضعیف جامعه توهین نکنید

      1. در زمان همین رییس جمهور محبوب بود که کارتل های اقتصادی و موسسات اعتباری قارچ گونه سربراوردند و مردم را به خاک سیاه نشاندند

  4. اولا ایشون حامی احمدی نژاد نیستن و سخنرانی علیه احمدی نژاد دارن ثانیا سخنرانیش رو درباره ربا خواری ببینین دقیقا اشاره به علما میکنه که در برابر بانکهای ربا خوار ایرانی ایستادن یه کمی انصاف به خرج بدین و به یاد روز قیامت و دروغاتون به ملت باشین اگه چند سخنرانی ایشون رو نمیدیدم حتما باور میکروم خبرتون رو

  5. بی انصاف دروغگو حتما قبل نوستن خبر به سخنرانی های ایشون مراجعه کنین بعد دروغ پراکنی کنید

  6. لنگه کفش کهنه های عباسی چقدر زیاد بود ما خبر نداشتیم ” الان طرفداری از احمدی نزاد شده گناه ” هر کسی قبلا طرفدار احمدی بوده الان با تمام قوا سعی میکنه خودش رو از این گناه و ننگ مبرا نشون بده ” ننگ با رنگ پاک نمیشود !

  7. سلام. پر واضح هست که انصاف با این خبر دنبال چیزای دیگه است. دلایل: 1. اصلا منافاتی نداره اونچه ایشون بیان کردند و اونچه شما اشکال گرفتید. 2. این پسوند تندرو چیه گذاشتید؟ عجیبه … بی انصاف

  8. خدا شما ملعون ها رو لعنت کند که زبان شیطان بزرگ آمریکا هستید و دکتر و حفظ کند انشالله

  9. بی انصاف نیوز چقدر ربا خوردی که حرف حق تو گوشت نمی ره؟
    نویسنده سر دبیر و مدیر مسئول بی انصاف نیوز [چی شده] که از ربا و رباخور دفاع می کنی؟
    اثر لقمه حرومی که می خورید توی سایتتون پیداست حسابی

  10. بی انصاف نیوز شما لیاقتتون همون روحانی و دارو دسته دروغوشه اول برو سخن رانی کامل ببین بعد قضاوت کن کثیف تر از شما ها خودتون هستین

  11. علیکم اسلام
    اولا حسن عباسی اصولگرا نیست
    دوما احمدی نژادی نیست
    سوما تندرو نیست
    چهارما مسحیت دین نیست (عیسی بر یهود در فلسطین آمد، مسیحیت در اروپا چه میخواهد؟)
    پنجما ربا در کل کره زمین تحت عنوان ربای سازمان یافته (بانک) وربای تئوریک (مکتب اقتصادی لیبرالی)شایع شده و مسیحیت را هم شامل میشه که با ی سرچ ساده تو اینترنت مقالات متعددی به زبان لاتین در مورد اون نوشته و منتشر شده را میتونید بررسی کنید.

  12. اسم خودتون رو گذاشتید انصاف شمایی که در کمال بی انصافی سخنان را تغییر میدهید و به دیگران دروغ میبندید؟ بهتر بود قبل از انتشار خبرتان کمی از مواضع استاد را درباره احمدی نژاد اطلاع میافتید تا کمتر در بین مردم مورد تمسخر واقع میشدید. صوت سخنرانی ایشان موجود است و مردم با گوش دادن به اصل سخنرانی پی خواهند برد که فاصله انعکاس خبر شما تا واقعیت از زمین تا آسمان است.
    شارلاتیسم رسانه ای!

  13. اسم خودتون رو گذاشتید انصاف شمایی که در کمال بی انصافی سخنان را تغییر میدهید و به دیگران دروغ میبندید؟ بهتر بود قبل از انتشار خبرتان کمی از مواضع استاد را درباره احمدی نژاد اطلاع میافتید تا کمتر در بین مردم مورد تمسخر واقع میشدید. صوت سخنرانی ایشان موجود است و مردم با گوش دادن به اصل سخنرانی پی خواهند برد که فاصله انعکاس خبر شما تا واقعیت از زمین تا آسمان است.
    شارلاتیسم رسانه ای!

  14. توی دو سال گذشته مراجع بیش از 110 بار گفتند سیستم ربوی هست. این را هم به خاطر مراجعه‌های مکرر مردمی که بهشون می شده گفتن. نهضت مبارزه با ربا در 6-7 سال گذشته علم مبارزه با ربا رو بلند کرده.
    سخنرانی در اینترنت موجوده
    توی سخنرانی گفته شده: «تمدن عیسوی امروز آلوده به رباست.» نه دین مسیح
    چرا سخنان عباسی رو تحریف می‌کنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا