خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دومین دور «نان آوران کوچک، قهرمانان بزرگ»

دومين دوره مسابقات دو و ميداني باشگاه پرشين جمعيت امام علي با شعار «دومین دور «نان آوران کوچک، قهرمانان بزرگ» در تاريخ‌های هفتم و چهاردهم دي ماه در ورزشگاه شهيد كشوري برگزار شد.

به گزارش انصاف نیوز، در اين دوره پسران با ١٢٠ بازيكن در هفتم دي ماه و دختران با ١٩٠ بازيكن در چهاردهم دي ماه در پنج ماده، دو ٦٠ متر، دو٤٠٠ متر، دو ٨٠٠ متر، دو امدادي و پرتاب در چهار رده سني مختلف با هم به رقابت پرداختند.

منوچهري مسوول اجرايي اين دوره از مسابقات دو و ميداني باشگاه پرشين امام علي درباره هدف اصلي برگزاري اين مسابقات گفت: به طور كلي بخش ورزش جمعيت امام علي براي اين هدف راه اندازي شد که انتخاب كودكاني كه در محلات حاشيه كه خواستگاه معضلات اجتماعي هستند زندگي مي كنند به خاطر شرايط و مختصات اين محلات محدود است. هدف اصلي درواقع در وهله اول ايجاد يك الگو براي بچه‌هاي محلات حاشيه از طريق ورزش است تا بتوانند انتخاب و هويت جديدي براي زندگي خود كسب كنند.

او همچنين دومين هدف برگزاري اين نوع مسابقات را از آنجايي كه بچه هاي تحت پوشش جمعيت امام علي از اقوام و مذاهب مختلف هستند، گرد هم آمدن و دوستي و برادري ميان آن ها و همچنين اين عرصه را بستري براي رساندن پيام صلح به جهانيان دانست.

منوچهري در ادامه درباره شعار اين دوره از مسابقات، دومین دور «نان آوران کوچک، قهرمانان بزرگ» گفت: اكثر بچه هاي تحت پوشش جمعيت امام علي بار مسووليت يك زندگي را به دوش مي‌كشند و اين كودكان درواقع با شركت در اين مسابقات نشان مي‌دهند كه هم در عرصه زندگي و هم در عرصه ورزش قهرمان هستند كه در عين كودكي مسووليت بزرگ زندگي را به دوش مي‌كشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا