خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار نقدی: از عملکرد انقلاب در هیچ مقطعی شرمنده نیستیم

‘محمدرضا نقدی’ معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: امروز با نگاه به کارنامه انقلاب می بینیم که دستاوردهای خوبی حاصل شده و از عملکرد انقلاب در هیچ مقطعی شرمنده نیستیم.

به گزارش شفقنا سردار نقدی پنجشنبه شب در دیدار با آیت الله مصباج یزدی که در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سال انقلاب گفت: جنبش مردمی پاسداشت چهل ساله انقلاب با همت برخی فرهیختگان تشکیل شد.

او با بیان اینکه این جنبش هر هفته گزارشی در یکی از موضوعات به مردم ارائه می دهد، گفت: انقلاب ها اکثرا پیروز نشدند و شکست خوردند و آنهایی هم که پیروز شدند دوام نداشتند و نتوانستند خود را حفظ کنند ولی انقلاب ما تداوم داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم سالاری ما در دنیا و نیز حاکمیت ولایت ما بی نظیر بوده است افزود: امروز رهبری داریم که صد درصد مبانی و اصول امام راحل را پاسداری کرده و می کند.

او با بیان اینکه امام راحل بارها فرمودند که حفظ پیروزی از کسب آن سخت تر است خاطرنشان کرد: امروز با نگاه به کارنامه انقلاب می بینیم که دستاوردهای خوبی حاصل شده و از عملکرد انقلاب در هیچ مقطعی شرمنده نیستیم.

سردار نقدی بیان کرد: مردم ما هم توانستند از این دستاوردها خوب استفاده و پیشرفت های خوبی نصیب کشور کنند و با همه تهاجم های دشمن موفق عمل نمایند.

او با تأکید بر اینکه بعد از این تهاجم های فرهنگی اما پیشرفت ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است گفت: امروز علیه ملت ۲۷۵ شبکه رادیو و تلویزیونی به زبان فارسی ایجاد کرده اند که در حال تولید برنامه است و علاوه بر آن در کانال ها اجتماعی و سایت ها نیز دشمن در حال فعالیت علیه ایران است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه به فعالیت و اقداماتی که دشمن در حوزه مواد مخدر و مشروبات الکلی در ایران انجام داد اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها چندین کارخانه مشروب سازی اطراف ایران ایجاد کردند ولی با همه شدت تهاجم ها امسال در اوضاع بد اقتصادی ملت و جوانان ما ۲ هزار میلیارد تومان برای زیارت اربعین هزینه کردند.

او گفت: کشور یک لحظه در این چهل سال بدون توطئه نبوده و خوشبختانه با همه توطئه در پرتو ولایت توانسته پیروز و موفق عمل کنیم و دستاورد های خوبی کسب نماییم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. از عملکرد انقلابو نمی دونم. ولی از عملکرد مسئولان اما ما که خیلی وقتها شرمنده ایم از جمله از گوشت سیری 10 هزار تومن ! و گردوی سیری 30 هزار تومن و غیره . اگه مسئولان هم شرمنده بودند واحد سیر جای کیلو رو نمی گرفت و کارگر گرسنه هم جای کارگر سیر رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا