خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد به آزادی اهانت حسن عباسی

«جواد امام» فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد به سخنان «حسن عباسی» سخنران اصولگرا و حامی احمدی نژاد، توییت کرد:

«چگونه یک فردمجهول الهویه مجاز است به رییس، نایب رییس، نمایندگان مجلس، وزراء و رییس جمهور که منتخبین مستقیم مردم هستند با گستاخی و بی شرمی تمام نسبت به آنها هر اهانتی را وقيحانه بر زبان هرزه‌اش جاری کند و بر تصمیمات کلان كشور آزادانه بتازد و آب از آب تكان نخورد!؟»

عباسی به تازگی خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس، حسن روحانی رییس جمهور و جواد ظریف وزیر خارجه گفته است که بروید به جهنم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب امام ! اصلاً اين جامعه بدون حسن عباسى، حميد رسائى، امير تتلو ، سعيد قاسمى و مهدى محمدى ها قابل تصوره ؟! قابل تحمل چى ؟! اگر مثلاً اعلام كنند اين جماعت همين امروز عازم نوار غزه اند چى ؟! من يكى كه عزا ميگيرم !

    6
    6
    1. آغایان رکیک، مارمولک بازی درنیارید. حرفی نزده که! فقط گفته با صدای بلند: گاوان و خران باربردار به از آدمیان مردم آزار.

      13
      1
    1. ببخشید اشتباهی منفی خورد. اونقدر که چهره بعضی ها کریه و بدمنظر و شیطانی است آدم حواسش گیج میزنه.

      6
      5
    1. اینم یکی از طرفداری عباسی!!!!!!!!!!!!!!!!!
      از فاضلات و گنداب های اون جز بوی گند و تعفن انتظاری نیست.

      10
      8
  2. از کوزه همان طراود که در اوست
    از حسن عباسی هیچ انتظاری نیست انتظار از آن بالایی هاست که به چنین آدمی اجازه می دهند به منتخب مردم بتازدروزی خواهد رسید که به خود آنان نیز این فرد خواهد تاخت و آنروز دیر نیست

    10
    12
  3. آقای امام و بی انصاف نیوز کسانی مثل شما که عمری منافق بودید و هستید مجهوال الهویه اید. حسن عباسی عمری است که عمار گونه و بدون در نظر گرفتن کوچکترین منافع شخصی اش عمارگونه بر سر شما و اربابانتان فریاد می زند و مشت منافقانه شما را باز و رسوا می کند. آن کسی که هرزه است شما اید. چطور زمانی که اقای روحانی به منتقدان خود گفتند بروید به جهنم کسی از شما دم از ادب نزد. آیا صرف اینکه او منتخب ملت است مجاز است که هر توهینی به منتقدان خود بکند؟ آقای عباسی فقط پاسخ آنها را داد

    13
    12
    1. عمار؟؟!!!!! حتما مزاح می‌فرمائید جناب . لطفا عمار را با امثال اینها قیاس نکنید. شما اساسا حضرت عمار را نشناخته اید.اندکی مطالعه در تاریخ، آدم رو نمیکشد.

      2
      5
  4. آن کسی که هرزه است شما اید. چطور زمانی که اقای روحانی به منتقدان خود گفتند بروید به جهنم کسی از شما دم از ادب نزد. آیا صرف اینکه او منتخب ملت است مجاز است که هر توهینی به منتقدان خود بکند؟

    4
    2
  5. اقای امام سلام فک کنم باب اهانت رو اولین بار جناب رییس جمهور محبوب شما بود ک منتقدین رو حواله به جهنم داد بروید ببینید چه کسی به مردمش گفت بی شناسنامه

    3
    2
  6. حتما شنیده اید که بعضی ها میگن کشور میرزا حسینقلی خانی شده همینه.هرکه دهنش را مثل […] باز می کنه و هر اراجیف سخیفی را که دلش می خواهد به بالاترین مقام اجرایی کشور می زنه . متاسفانه [مسوول نظارت] خوابش برده.؟؟؟؟!!!!!!

    2
    3
  7. چرا این عنصر را اینقدرجدی گرفته اید؟؟اینرا علم کرده اند تا چنان مشغول شوید که تبهکاران مختلس وفاسدان بی شرف بیشتر وبیشتر بچاپند واز افشایشان ترسی بدل راه ندهند تازه اگر اگر واحیانا کسی دراین دیار پی این گفته ها را پگیرد گواهی حجر این شخص را نشانش میدهند…..خلاص…

  8. کسانی که در حال قضاوت استاد عباسی هستند، خواهشمندیم که یکی از مباحث ایشان را به طور کامل بیان کنند. مگر می شود با تقطیع و گوش کردن یک دقیقه منتقد بود؟
    مگر امکان دارد که آدمی بدون مطالعه و بررسی شخصیتی آن را مورد قضاوت قرار دهد؟
    اگر بگویید که ایشان در حدی نیست که مطالعه شود، باید بگویم که همین که درباره این استاد عزیز صحبت می کنید یعنی اینکه برای تان مهم است، پس فرافکنی نکنید.
    من از همه دوستان تقاضا مندم تا به کلبه کرامت مراجعه کنند و برای یک بار فقط چند جلسه از صحبت های کلاسی ایشان را که به صورت رایگان در اختیار همگان است را مطالعه کنند و بعد اگر سوال علمی و جدی قابل بحثی بود حتما بنده در خدمت تان خواهم بود.
    در ضمن از سایت تان هم امیدوارم که واقعا بدون کم و کاست مطلب بنده را بازنشر کنند.
    برخی سایت های اصلاح طلب که اینطوری نیستند و صداقت خبری ندارند، امیدوارم شما داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا