خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد عضو مشاوران جوان احمدی نژاد به مهرداد بذرپاش

یک عضو گروه «مشاوران جوان» دولت احمدی نژاد به موضع «مهرداد بذرپاش» رییس آن زمان گروه به موضع اخیر او در حمایت از جوانان انتقاد کرد و خود او را باعث ضربه‌ای به روحیه‌ی جوانان خوانده است.

به گزارش انصاف نیوز، علی غفاریان در اینستاگرام نوشت:

«این عکسی که دیدید آخرین توییت آقای بذرپاش است در رابطه با گروه مشاوران جوان. ایشان آن زمان سال 85 از گروه مشاوران جوان استعفا داد که بشود عضو شورای شهر و بعد شهردار تهران. منتها برای عضویت در شورای شهر هم رای نیاورد چون مردم به او رای ندادند. بعد رفت مدیرعامل پارس‌خودرو و بعد هم مدیرعامل سایپا و بعد هم پست‌های بعدی. از گروه مشاوران جوان که رفت، رییس دفتر رییس جمهور جای او را گرفت و رییس مشاوران جوان شد؛ این گروه به حاشیه رفت و عملا از بین رفت. حالا اخیرا که آقا از جوانان گفتند، ایشان یادشان افتاد که بگوید «من به جوانان خیلی بها دادم». نخیر، شما اتفاقا ضربه‌ای زدی که هیچ کسی به جوان‌ها نزده؛ با آن استعفا و آن طمع قدرت شهردار شدنت، گروه مشاوران جوان آن زمان را شما از بین بردی. مثل اینکه فراموشی گرفتی».

آقای بذرپاش چند روز پیش توییت کرده بود:

«زمانی که «مشاوران جوان» را راه انداختم، هدف شکستن لایه‌های بسته‌ مدیریتی به سود جوانان بود. ۵۰۰ جوان مشاور دستگاه‌ها شدند و پلی شد برای عبور از بوروکراسی خفه‌کننده اداری. بسیاری از کارهای خوب دولت قبل با همت آنها جلو رفت. این دولت اسمش را تغییر داد و شد دستیار جوان! عنوان مهم نیست، سرانجام آن کار خوب چه شد؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. – راه انداختن گروه مشاوران جوان !
    – شكستن لايه هاى بسته مديريتى !
    – پلى براى عبور از بروكراسى خفه كننده ادارى !
    – راستى سرانجام آن كار خوب چه شد ؟!
    …………………
    حكايت همون گاوه كه نه من شير ميده و صداش درنمياد و مرغه يه تخم ميذاره و سر و صداش محله رو پر ميكنه ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا