خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“بیان واقعیت‌ها توسط آذری جهرمی به مذاق برخی خوش نیامد”

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیرامون گسترش دامنه‌ی مسابقات «ستاره مربع»ها در صداوسیما، گفت: بیان واقعیت‌ها توسط آذری جهرمی به مذاق برخی خوش نیامده است. آقای وزیر غیرمستند حرفی نمی‌زنند؛ حرف ایشان مستند است و اطلاعات دقیقی در دست دارند، در همین راستا، اتفاقاتی رقم خورده که ایشان نقد کرده‌اند.

عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتناپیرامون انتقادهای اخیر به مدل کسب درآمد صداوسیما از «ستاره مربع»ها و نوع همکاری شرکت توسکا با صداوسیما برای پیشبرد این نوع تبلیغات، گفت: دو روز گذشته ملاقاتی با آقای آذری جهرمی داشتم که به طور اتفاقی این بحث پیش آمد و حرف و حدیث‌های پیرامون این موضوع مطرح شد.

این عضو ارشد کمیسیون صنایع و معاون مجلس، اظهار کرد: در همین مدت مشخص شد که آقای وزیر غیرمستند حرفی نمی‌زنند؛ حرف ایشان مستند است و اطلاعات دقیقی در دست دارند، در همین راستا، اتفاقاتی رقم خورده که ایشان نقد کرده‌اند.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در خصوص موضوع تقلب در مسابقه‌ی اخیر صداوسیما، هم خاطرنشان کرد: تقلب‌هایی در نتایج مسابقات به وجود آمد و آقای جهرمی هم واقعیت‌ها را بازگو کردند و مچ این افراد را گرفتند، لذا به مذاق برخی خوش نیامده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا