خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد عضو خبرگان از حمله به منزل غفار عباسی

آیت الله سید روح الله صدرالساداتی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای به رهبری ادعاهایی را درباره‌ی نوع مراجعه‌ی چند نفر به منزل غفار عباسی معروف به غفار غفاری که از او به عنوان «استاد اخلاق حاج آقای غفاری» نام می‌برد، توضیح داده و انتقاد کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، متن این نامه که در اینستاگرام این عضو خبرگان منتشر شده است، در پی می‌آید:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی

سلام علیکم

واه اسفاه.

امروز خانه‌ای هتک شد که از قِبَل آن میلیون‌ها جوان انقلابی و ولایی و مدافع امام و رهبری تربیت شده که عاشقانه جانشان را کف دست گذاشته‌اند. ده‌ها نفر از نفس پاک صاحب این خانه به جبهه‌های سوریه و عراق اعزام شدند که از بین ایشان هشت نفر به فیض عظیم شهادت نائل گردیدند.

حمله‌ی وحشیانه چکمه پوشان سیاه جامه که نقاب بر چهره داشتند و خود را از دادگاه ویژه روحانیت معرفی نمودند به بیت شریف حضرت استاد آیة الله غفاری تداعی‌گر ماجرای در و دیوار خانه علی علیه‌السلام بود؛ آن‌جا که چندین مأمور قوی هیکل سیده‌ی بیت ایشان را بعد از تهدید، بین در و دیوار قرار دادند و با لگد به در کوبیدند. خانه را زیر رو کرده و به تهدید و ارعاب پرداختند. این پاداش کسی است که میلیون‌ها جوان را شیفته معارف ناب توحیدی امام خمینی رحمة الله علیه نمود و خون زنده‌ای در رگ‌های ایشان جاری ساخت. این پاداش کسی است که پس از تحمل سال‌ها رنج حاصل از عارضه‌ی شیمیایی جبهه‌های دفاع مقدس با بزرگواری روی بسیاری از این بی‌حرمتی‌ها که سال‌ها است بر ایشان روا داشته شده به خاطر حفظ چهره‌ی برخی نیروهای خدوم انقلاب سرپوش گذاشته و صورت نیلی خود را حتی از دوستان مخفی نمود. آری؛ جزای چنین کسی آن است که چون علی علیه‌السلام بر منابر و در محافل لعن شود؛ مانند علی بن موسی الرضا علیه‌السلام غریبانه تحت الحفظ باشد.

شب گذشته نیز هشت نفر از همان نقابدارها مسلحانه به ماشین حامل کتاب‌های نوشته‌ی ایشان حمله کردند، با هفت‌تیر، راننده را تهدید کرده چشم‌ها و دستانش را بستند، به جای تاریکی برده حسابی کتک زدند و کتاب‌ها را بردند. البته که این عده قطعا برای دستگیری آن کاغذها کافی بوده است.

بنده و بسیاری از علاقمندان ایشان که همگی به حضرتعالی ارادت ویژه داریم عاجزانه تقاضامندیم برای التیام تأثر حاصل از این واقعه خصوصا برای خانواده‌ی ایشان که به تازگی تحت درمان پزشکی قرار داشته‌اند رسیدگی فرمائید.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

از سکانداران عرفان تا دکانداران عرفان

سرنوشت غفار عباسی یا غفار غفاری

به نام دین، به کام قدرت | محسن حسام مظاهری

آیا جن گیری در قم صحت دارد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به جاى استيضاح وزرا در خبرگان بهتر نبود همين موضوع را در چهارچوب حقوقى وظايف خود بررسى مى كرديد ؟!

    8
    3
  2. این آقای صدرالساداتی در حدی نیست که عنوان آیت الله برای او به کار برود. لطفاً اصلاح کنید و این عناوین را با احتیاط به کار ببرید.

    6
    7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا