خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اخراج مهدی قائدی از استقلال

«مهدی قائدی» به دلیل ترک اردو و اعتراض به عدم حضور در فهرست هجده نفره استقلال از این تیم اخراج شد.

به گزارش ایرنا؛ پس لرزه های شکست تلخ استقلال در شهرآورد همچنان ادامه دارد و هروز اخبار حاشیه جدیدی از باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا می کند. ابتدا تصویر دخالت بازیکنی بزرگتر درباره زننده پنالتی بیرون می آید بعد مشخص می شود بین دو نیمه در رختکن درگیری پیش آمده است. سپس در نشست هیات مدیره استقلال فرشید باقری اخراج، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، اسماعیل گونکالس جریمه نقدی، معاون ورزشی، سرپرست و معاون پزشکی این باشگاه جریمه می شوند و حالا خبر اخراج مهدی قائدی بازیکن جوان این تیم می رسد.

در حالی که فقط دو ساعت به بازی استقلال و سایپا وقت باقی مانده بود وینفرد شفر تصمیم بر این می گیرد بر روی نام دو بازیکن قلم قرمز بکشد.

روح الله باقری و مهدی قائدی بازیکنانی بودند که بنا به تصمیم سرمربی استقلال از فهرست آبی پوشان کنار گذاشته می شوند. باقری در ابتدا از شفر اجازه می گیرد تا به جای حضور در استادیوم راهی منزل شود و این مسابقه را از نزدیک تماشا نکند اما بعد از لحظاتی نظرش تغییر پیدا کرده و در هتل می ماند تا همراه همبازیانش راهی ورزشگاه آزادی شود اما قائدی جوان که از این اتفاق به شدت ناراحت و شاکی به نظر می رسید و توقع داشت به واسطه عملکرد تقریبا قابل قبول در بازی های تیم امید ایران در فهرست 18 نفره استقلال حضور داشته باشد با ناراحتی و اعتراض و بدون هماهنگی با کادر فنی استقلال اردو را ترک می کند.

این موضوع وقتی به گوش فرهاد مجیدی می رسد از شفر می خواهد قائدی را اخراج کند که این درخواست با موافقت سرمربی استقلال روبرو می شود.

یکی از مسولان استقلال در این باره به خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: رفتار قائدی، آماتور و به دور از اصول حرفه ای بود و پس از رسیدن گزارشات کادرفنی درباره این بازیکن تصمیمات لازم اتخاذ و به طور حتم جریمه سنگینی در انتظار این بازیکن خاطی خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا