خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آرمین راد» بازداشت شده است؟

شخصی که در رسانه‌ها به نام «آرمین راد» شناخته می‌شود، بنا بر ادعای سایت «رویکرد امروز» با تیتر «هکر کلاهبرداری که خود را انقلابی معرفی می‌کرد»، بازداشت شده است.

این سایت با انعکاس ویدیویی شطرنجی شده، نوشت: «مشهور به ایوب‌تیغ‌زن که خود را هکرانقلابی معرفی می‌کرد و مدرک دکترای تقلبی خود را تقدیم [یکی از مسوولان] کرده بود و مهمان بسیاری از برنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بود، بازداشت شده. این ویدیو و این عکس در صفحه اینستاگرام او منتشر شده و گفته شده او به جرم تشویش اذهان عمومی،‌ بازداشت شده است».

شنیده‌ی خبرنگار انصاف نیوز هم بازداشت او را تایید می‌کند.

در این باره متنی طی روزهای اخیر در تلگرام منتشر شده که به برخی ماجراهای او پرداخته است، از جمله نوشته است:

«رسانه‌هایی از جمله فارس [لینک]، دانشجو [لینک]، تسنیم، جوان و… خبر از فعالیت هکر جوان و انقلابی دادند که موفق شده صفحات مریم رجوی، مسیح علی‌نژاد، عرب اسپرت و چندین صفحه از جریان‌های پادشاهی‌خواه و پان‌ایرانیسم و … را در کم‌تر از یک هفته هک کند. او گفته بوده بیش از چندین هزار صفحه هتاک به انقلاب و اسلام را به‌طور کامل از صفحه مجازی محو کرده است.

عکس آرمین راد در گفت و گو با صداوسیما

او که مدام به برنامه‌های تلویزیونی و نشست‌هایی دعوت می‌شده از «پیشنهادهای میلیون دلاری آن‌ور آبی‌ها» گفته از این‌که «حتی هکرهای روسی و چینی هم حریفش نیستند» و یا «عرب‌ها به او پیشنهادهای پرآب‌وتاب داده‌اند» …

در مرداد ۱۳۹۷ چندین باگ و خطا در پورتال وزارت جهاد کشاورزی می‌یابد و به آن‌ها اطلاع می‌دهد و عنوان می‌کند سازمان سیا قصد نفوذ به این پورتال را داشته و در مراسمی در وزارت جهاد کشاورزی از وی تقدیر می‌شود، محمود حجتی او را «مشاور جوان» وزارت‌خانه معرفی و برایش دفتری در موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی و اقتصاد کشاورزی فراهم می‌آورند. طبق آنچه در فضای مجازی منتشر شده و حتی در صفحه آرمین راد نیز موجود است قرار می‌شود در تابستان ۱۳۹۷ یک دوره آموزش سایبری برای [فلان نهاد] برگزار کند… او با سرفصل‌هایی چون «نگاه سایبری استکبار جهانی – خرداد ۱۳۹۷»، «چرا فضای مجازی فضای امن ضدانقلاب است؟- آذر ۱۳۹۷»، سمپوزیوم و نشست‌های علمی برگزار می‌کند.

او در انتخابات سال 96 برای ساعاتی سایت یکی از کاندیداها را پائین بیاورد که خبر آن در همان ایام جنجالی شد. بعدها مشخص شد روش کار او این‌گونه بوده که ابتدا در اینستاگرام صفحات فیک به نام مریم رجوی یا مسیح علی‌نژاد و دیگر گروه‌ها و افراد سیاسی مخالف جمهوری اسلامی درست می‌کرده و پس از گذشت مدتی که فالورهای نسبتاً بالایی جذب می‌کرده عکس پروفایل آن‌ها را عوض می‌کرد و خبر از هک انقلابی می‌داد!

دیگر کم‌کم همه مدافعین او سعی می‌کردند ماجرا را با سکوت به فراموشی بگذرانند اما بودند کسانی مثل «زهرا طباخی» از فعالان سایبری اصول‌گرا که «شیاد بودن» او را گوشزد می‌کردند یا «محسن امینی» که مطرح می‌کردند عاقبت دستمزدها و سکه‌هایی که به او دادند چه می‌شود؟

حالا ادعا می‌شود که او بازداشت شده است؛ حتی نام واقعی او ایوب فروغی‌راد و تحصیلاتش تا نهم متوسطه است، نه دکترا!

عکس آرمین راد و علی اکبر رائفی پور

«عدم اثبات مجرميت» آرمین راد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چی شده پیج آقازاده رو بسته؟جدا اسم اون انصاف و از سایتتون بردارید شما یه مشت آدم پست هستید که یه جوان با غیرت ایرانی و دستگیر کردی زنده باد آرمین راد باعث افتخار ایرانی لعنت به فاسدان و تولید کننده و پشتیبان کننده آقازاده ها و فاسدان

    12
    9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا