خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلسوزانه و بی پرده با دکتر بشیر حسینی

نویسنده و خبرنگار روزنامه‌ی بانی فیلم در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

دلسوزانه و بی پرده با دکتر بشیر حسینی

دکتر، برادر، عزیز

اینکه شما به دستور بالاتری ها در برنامه گنجانده شده اید که شکی نیست. اما موضوع حرفم حالا این نیست و زیاد مسئله مهمی هم نیست.

من نمیدانم سواد شما چقدر است بعید می دانم کم باشد حداقل در همان رشته خودتان

اما برادر شما به هیچ وجه استعدادی در حضور جلوی دوربین ندارید. استعداد که هیچ تسلط کافی هم ندارید. شما هنوز جلوی دوربین و جمعیت ذوق زده اید و ادا و اطوار های لوس زیادی از خودتان نشان می دهید که کاملا دافعه دارد و این کاملا در تضاد با یک چهره رسانه ایست.

اینکه در برنامه هفت به عنوان منتقد ، در عصر جدید به عنوان داور ، در برنامه تحویل سال به عنوان مهمان و در برنامه اینترنتی به عنوان کارشناس ورزش! و یکهو مانند زبل خان اینجا و آنجا و همه جا هستید هم به کنار

ولی برادر به زور نمی توان برای مخاطب چهره رسانه ای ساخت. اگر مدیران دلشان برای شخصیت و وجهه شما نمی سوزد خودتان به فکر خودتان باشید و این آماتوریسم رسانه ای مدیران را جبران کنید.
مدیریتی که یک چهره رسانه ای تمام و کمال را از دردِ عدم توان

مدیریت، دفعتن حذف می کند خب طبیعی ست که بخواهد دستوری هم چهره بسازد اما شما قاطی این بازی باخت باخت نشوید.یادتان نرود که رسانه به همان اندازه که می تواند شهرت آفرین باشد ممکن است چند برابر نفرت ساز شود!

رای مخاطب به تمام اجراهای شما در برنامه های مختلف تا کنون ضربدر قرمز است باعشق! اگر علم رسانه دارید باید بهتر بدانید که چهره سازی مصنوعی هیچگاه جواب نمی دهد. 50 سال هم در تمام برنامه ها صبح تا شب به بهانه های مختلف حضور داشته باشید اتفاق خاصی برایتان نمی افتد چه در زمینه شهرت و چه در زمینه تاثیر. این جمله من یادتان باشد و بعدها آن را بسنجید.

برادرانه پیشنهاد می کنم برای کمک به رسانه در پشت دوربین موفق تر هستید. رسانه را از کمک خود بهره مند کنید اما نه در جلوی دوربین که نقض غرض است.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا