خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت امیری فر از سخنان احمدی نژاد در ولنجک [+توضیح]

«عباس امیری فر» مشاور نهاد و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری در متن ارسالی به انصاف نیوز، درباره‌ی حرف‌های منسوب به احمدی نژاد در سایت بصیرت که انقلاب سال 57 را کار انگلیس خوانده اظهارنظر کرد. مشاور احمدی نژاد جملات منسوب به احمدی نژاد را تکذیب کرده است.

حجت الاسلام امیری فر در متن درباره‌ی نقل قولی منسوب به احمدی نژاد در سایت بصیرت در جلسه‌ای خصوصی که گفته «انقلاب کار انگلیس بود» نوشت:

«سلام برادران عزیزم. بنده خودم در این جلسه در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد فوق را گفتند و به‌دلیل توهین ایشان آن جلسه را ترک کردم و مقدمه‌ی قطع ارتباطم با ایشون شد. حالا مختارید باور کنید یا نکنید و بقول ما طلبه‌ها فلک الخیار.

اگر نگاهی به مصاحبه‌ای اخیرش بکنید بدتر از این حتی به حضرت آقا کنایه‌های توهین آمیز هم داشتند!»

در متن ارسالی آقای امیری فر، موضع شخصی دیگر در یک گروه تلگرامی نقل شده که پس از نوشته‌ی او درباره‌ی احمدی نژاد نوشته است: «الله اکبر از انسان. چه جور موجودیه انسان میتونه از فرش به عرش برسه مثل ادواردو انیلی و مالکوم ایکس که جز شهادت چیزی نصیبشان نمیشه یا میشه از عرش به فرش رسید مثل همین موجود عجیب که از رزمندگی و سرباز ولایت به جانوری عجیب میرسه. خدا رحممان کند و به فکر دعای پیامبر عظیم الشانمان می‌افتیم که نیمه‌های شب دعا می‌فرمایند که الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابداً».

امیری‌فر پاسخ می‌دهد: «ایشون بعد از نهی ارشادی حضرت آقا برای کاندیدا شدن ریاست جمهوری و ردصلاحیت بی سابقه‌ی شورای نگهبان به اتفاق آرای ۱۲ نفر فقها و حقوقدان‌ها کینه‌ی عجیبی از نظام و مقام معظم رهبری گرفته است! باکمال افتخار به همه اعلام می‌کنم اینجانب شیخ عباس امیری فر عضو رسمی سپاه پاسداران با رتبه‌ی ۱۹ معادل سرلشکری بوده و در حال حاضر بازنشسته هستم».

[توضیح انصاف نیوز در ساعت 15:30 روز شنبه: در خبر اولیه، کل متن در قالب موضع آقای امیری‌فر آمده بود در حالی که بخشی از آن موضع شخصی دیگر در یک گروه تلگرامی بوده است. همچنین تصریح می‌شود که منبع جمله‌ی نسبت داده شده به احمدی نژاد، سایت بصیرت بوده است اما برداشت برخی این بوده که این جمله را آقای امیری‌فر گفته است].

توضیح انصاف نیوز در ساعت 00:25 بامداد یکشنبه: آقای امیری فر در تماسی با انصاف نیوز می‌گوید که منظورش تایید جملات نقل شده در خبر سایت بصیرت نبوده است. در عین حال، موضع صریح او به همراه نقل خبر سایت بصیرت به انصاف نیوز ارسال شده بود. به این ترتیب، تیتر خبر با عنوان «احمدی نژاد به «جانوری عجیب» رسید!» به «روایت امیری فر از سخنان احمدی نژاد در ولنجک» تغییر کرد. پاراگراف اول خبر هم از ««عباس امیری فر» مشاور نهاد و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز حرف‌های منسوب به احمدی نژاد در سایت بصیرت که انقلاب سال ۵۷ را کار انگلیس خوانده تایید کرد در حالی که مشاور احمدی نژاد آن را تکذیب کرده است.» تغییر کرد به ««عباس امیری فر» مشاور نهاد و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری در متن ارسالی به انصاف نیوز، درباره‌ی حرف‌های منسوب به احمدی نژاد در سایت بصیرت که انقلاب سال 57 را کار انگلیس خوانده اظهارنظر کرد. مشاور احمدی نژاد جملات منسوب به احمدی نژاد را تکذیب کرده است.»]

 

شایعه حصر خانگی محمود احمدی نژاد

نظر عباس امیری فر درباره بازداشت حمید بقایی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام،
    آقای برادر عزیز – این چیزهایی که شما میگویید ما میدانیم و چندان مهم نیست – شما لطفآ راهنمایی کنید که در حال حاضر اوضاع گرین کارت چگونه است ؟ سخت شده ؟ آسان تر شده ؟ ممنون…

    15
    9
      1. با پوزش از مخاطبان، اما اصل خبر هیچ تغییری نکرده است. فقط یک جمله‌ی توصیفی ارسالی ایشان مربوط به کسی دیگر بوده است

  2. انصاف عزيز
    حرفهاى اين احمدى نژادى سابق ارزش انتشار ندارد او شئونات خود و شما را رعايت نميكند. لااقل خودتان را رعايت كنيد

    6
    3
  3. دکتر احمدی نژاد : خیال می کنند که این ها را به ما می گویند، ما ناراحت می شویم!
    بخدا ما باید صدها میلیارد تومان خرج می کردیم که بگوییم مردم! ما با آنها نیستیم و ضد این ها هستیم. با دست خودشان دارند این کار را برای ما انجام می دهند ؛ خدا را شکر ….

    8
    2
  4. حالا که شماها دست اون موجود (احمدي نژاد رو ميگم) را از قدرت و نفوذ کوتاه مي بينيد، به اون مي تازيد!!؟ آن زماني که اون رو سرلشکر سيد خراساني مي خوانديد فراموشتان شده!!؟ اوف بر شما. باز گلي به جمال اون موجود (احمدي نژاد رو ميگم) که پشت دوستان و يارانش را خالي نکرد و مردانه (فارغ از درست و غلط بودن اصل موضوع) در کنارشان ايستاد. شماها بوقلمون صفتاني هستيد که نان را به نرخ روز ميخوريد و …

    11
    10
  5. شماها چقدر از احمدی‌نژاد کینه دارید اینگونه بر علیه او دروغ و تهمت می‌نویسید کاش یک کم هم جوانمرد بودید

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا