خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شعار علیه فروغی و میثاقی در جشن کتب فردوسی پور

جشن امضای کتاب‌های عادل فردوسی پور که توسط نشر چشمه به چاپ رسیده بود در مقابل ورودی یکی از شعبه‌های این انتشاراتی عصر جمعه 30 فروردین در پاساژ بزرگ کوروش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، کتاب‌های ترجمه شده‌ی عادل فردوسی پور به نام‌های هنر خوب زندگی کردن، هنر شفاف اندیشیدن و فوتبال علیه دشمن که توسط نشر چشمه منتشر شده بود برای کمک به سیل زدگان به فروش گذاشته شد و همچنین خریداران این کتب توانستند امضا و عکسی از عادل فردوسی‌پور به یادگار داشته باشند.

این مراسم که در حضور بیش از 1000 نفر از طرفداران فردوسی پور برگزار شد قرار بود در روز جمعه 30 فروردین ساعت 18:30 شروع و در ساعت 20:30 تمام شود به دلیل حضور تعداد بالای مردم تا ساعت حدود 11 ادامه داشت. البته برنامه با نیم ساعت تاخیر شروع شد.

به محض حضور عادل مقابل در ورودی نشر چشمه هواداران او شعارهایی علیه علی فروغی و میثاقی سر دادند که با تذکر حراست پاساژ کوروش این شعارها قطع شد.

خبرنگار انصاف‌نیوز به محض دریافت کتاب امضا شده توسط عادل فردوسی‌پور از او سوالی درباره‌ی محمدحسین میثاقی، رفیق دیرین و رقیب امروز پرسید؛ که فردوسی پور در جواب گفت: ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که در برنامه فوتبال 120 درباره بازی من با میثاقی پخش شد و در آن گفتم محمدحسین میثاقی جرزن‌ترین آدمی که در طول عمرم دیدم. آن ویدیو را دوباره ببین تا به اهمیت موضوع پی ببری.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بله اون ویدیو که در فضای مجازی پخش شده و عادل به میثاقی میگه جرزن رو دیدیم ؛معلومه از اول اقای فردوسی پور تقلب میکرده و جر میزده بعدم طلبکار میشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا