خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلمی که شهرزاد میرقلی خان از سرافراز منتشر کرد!

شهرزاد میرقلی خان بازرس ویژه رییس صداوسیما در زمان ریاست محمد سرافراز ، فیلمی از خود و سرافراز را در خارج کشور منتشر کرده است که زمان و مکان آن مشخص نیست اما در آن از اطلاعاتی سخن می‌گوید.

به گزارش انصاف نیوز، خانم میرقلی خان شش روز پیش با گذاشتن این فیلم در فیسبوک خود نوشت: «همزمانی اعیاد نیمه شعبان و ایستر بر تمامی مظلومان و ستمدیدگان جهان مبارک باد و به امید پیروزی حق بر باطل در این بهار. خواهشمند است، از گذاشتن کامنت خودداری فرماييد».

فیلم را در زیر می‌بینید:

یکی از مخاطبان او پرسیده که «این دکتر همون آقای سرافرز نیستند؟ رییس سابق صدا وسیما؟» و دیگری گفته «نظرت درباره ریس سابق صدواسیما چیه. سرافراز. و فیلم تون داخل آسانسور».

تکمیلی: میرقلی خان در کامنتی در پاسخ درباره‌ی ماهیت پرونده‌ها نوشت: «اسناد و مدارک دوران زندانم در آمریکا»

در این فیلم، شبنم میرقلی خان در فرودگاهی منتظر است که آقای سرافراز می‌رسد و با هم سلام علیک می‌کنند. در ادامه، میرقلی خان در حالی که چند پرونده در دست دارد بدون توضیح شفاف درباره‌ی آنها وارد آسانسور می‌شود و به نظر می‌رسد که فیلمبردار این صحنه، سرافراز است.

ساعتی قبل، یعنی پنجشنبه آخر شب، سایت جام نیوز نوشته است که محمد ⁧سرافراز در گفت‌وگویی با این رسانه، خبر خروجش از کشور را تکذیب کرد و گفت که در ایران حضور دارد.

پس از بیش از سه سال، نحوه‌ی جدایی شبنم میرقلی خان از صداوسیما و خروج او از کشور و نیز جدایی سرافراز از ریاست کوتاه مدت صداوسیما همچنان یکی از بخش‌های مبهم مدیریت آن سازمان است که توضیح شفافی درباره‌ی آن منتشر نشده است.

چرا شهرزاد میرقلی‌خان «عکس سرافراز» را تکذیب نکرد؟

گلایه سرافراز از برخورد «عوامل امنیتی» با شهرزاد میرقلی‌خان

پای «افراد نفوذی» به پرونده «شهرزاد میرقلی‌خان» باز شد

تصویب «تقویت نظارت بر انتصابات و مزایده ها»ی صداوسیما

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سرافراز فقط یه دست کوچولو زد به مافیای رانت و فساد در صدا و سیما، آنچنان رفت که رفت. با این حال خواهر شهرزاد خیلی اخلاقی تر از خواهر مرجان عمل کرده!!!

    6
    1
    1. واقعیت این است که سرافراز نیامده بود با فساد مبارزه کنه، آمده بود با نگاه فنی اقتصادی به صدا و سیما نگاه کنه که خورد به منافع باندها و مافیاها

      2
      1
  2. هرچه تجربه زندگی ما بیشتر میشه، میفهمیم که جز خواجه حافظ شیرازی، بیشمار ایرانی برای سرافرازی ما وجود داره! ماهم که نخودی! با همه سرافرازائیم!

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا