خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ به خبر «چشم وزیر بهداشت روشن»

رییس دانشگاه علوم پزشكي شيراز در یادداشتی به خبر «چشم وزیر بهداشت روشن» واکنش نشان داد و اعلام کرد که «در عرض چند دقیقه پس از اطلاع از موضوع، نسبت به جمع کردن آن اقدام شد».

به گزارش انصاف نیوز، دكتر محمدهادی ايمانيه، در یادداشتی مبهم با عنوان «ضرورت بصیرت افزایی» توضیح داده اما با توجه به همزمانی با انتشار خبر، مشخص می شود که درباره ی آن است.

متن این یادداشت در پی می آید:

موضوعی که در دانشکده پرستاری، همزمان با روز بصیرت اتفاق افتاد، یک بار دیگر ضرورت توجه جدی به بصیرت افزایی را به خصوص در بین فرهیختگان و دانشگاهیان، یادآور شد.

از یک طرف افرادی بدون توجه به حواشی اقداماتی که انجام می دهند، به یک اقدام احساسی بدون نتیجه دست می زنند و از طرف دیگر عده ای هم، این اقدام را بهانه ای برای پیگیری اهداف باندی خود قرار می دهند.

مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اینجانب، موافق با هیچ کدام از این دو شیوه نیست و نتیجه ای جز تشدید اختلافات و سود بردن دشمنان واقعی کشور برای آن پیش بینی نمی کند.

لذا در عرض چند دقیقه پس از اطلاع از موضوع، نسبت به جمع کردن آن اقدام شد، گرچه بهانه جویانی که شاید پشت پرده اصلی ماجرا هم بوده اند، همچنان بر طبل خود می زنند.

خداوند عاقبت همه ما را به خیر کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا