خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور هاشمی: سعید قاسمی از پول‌های گمشده بگوید

/ واکنش فواد صادقی به ادعای سعید قاسمی /

معصومه رشیدیان، خبرنگار انصاف نیوز: سعید قاسمی در کلیپی جدید ادعا کرده است که تابوت هاشمی رفسنجانی در زمان تشییع خالی بوده. فواد صادقی مشاور اسبق آیت الله هاشمی و از نزدیکان او با تکذیب این ادعا آن را واکنشی برای تحت الشاع قرار دادن موضوعی دیگر می‌داند. او از شنیده‌هایش راجع به پرونده‌ای می‌گوید که در آن قاسمی مسوول پول‌های گمشده‌ای است که از محل بودجه برای آنچه «مقابله با فتنه» و «جنگ نرم» خوانده می‌شود گرفته شده است.

صادقی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو این موضوع را مطرح می‌کند که «آقای قاسمی در مورد بستری شدنش در بیمارستان اعصاب و روان توضیح دهد.»

فواد صادقی: هروقت بحث پول‌ها مطرح می‌شود کلیپی می‌دهد

فواد صادقی در واکنش به اظهارات اخیر سعید قاسمی به انصاف نیوز گفت: این ادعا که کذب است و به نظر می‌رسد این نوع اظهارات یک هدف خاص دارد و آن هدف هم بنابر شنیده‌ها این است که آقای قاسمی پرونده‌ای دارند راجع به پول‌هایی که در موضوعات «قرارگاه‌های مقابله با فتنه» و «جنگ نرم» گم شده است؛ هروقت این پرونده‌ها قرار است که رسیدگی شود ایشان داستان جدیدی را تعریف می‌کنند و کلیپی بیرون می‌دهند تا موضوع را تحت‌الشعاع قرار دهند.

باعنوان «جنگ نرم» و «مقابله با فتنه» بودجه‌هایی بوده که از آنها خبری نیست. چند سال است پیگیرند که «آقا! این پول‌ها چه شده؟!» و هربار که این موضوع مطرح می‌شود آقای قاسمی کلیپی بیرون می‌دهند.

او در ادامه گفت: بهتر است ایشان بیایند در مورد وضعیت بستری شدن‌شان در بیمارستان اعصاب و روان و بیماری‌های روانی‌شان و همچنین پول‌هایی که مسوولیت‌اش بر عهده‌شان بوده و گم شده توضیح دهند تا اینکه این اکاذیب را مطرح کنند.

صادقی درباره‌ی ادعای قاسمی مبنی بر خالی بودن تابوت هاشمی رفسنجانی در زمان تشییع، گفت: ادعای کذب آقای قاسمی بیشتر وهن رهبر انقلاب است، چون ایشان بر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز خواندند. ادعایی که آقای قاسمی مطرح می‌کند این است که «ما پل کارج که رسیدیم گفتند تابوت خالی است» حداکثر فاصله‌ی پل کالج تا دانشگاه نیم ساعت است. مقام معظم رهبری آن زمانی که نماز خواندند تا آن زمانی که تابوت به پل کالج رسیده کمتر از نیم ساعت است؛ ایشان می‌گوید همان زمان دوستش گفته «من در بهشت زهرا هستم و تابوت اینجاست» این معنایی ندارد جز اینکه تابوت از اول در بهشت زهرا بوده. چون ما که ندیدیم هلیکوپتری بلند شود و تابوت را ببرد، قاعدتا تابوت وقتی بخواهد با ماشین از دانشگاه تهران –با آن ازدحام- برود تا بهشت زهرا چیزی حدود یک ساعت باید طول بکشد. ادعای ایشان متضمن این است که مقام معظم رهبری بر تابوت خالی نماز خوانده باشد؛ مگر اینکه ایشان یک داستان گفته باشد، در غیر اینصورت زمان رسیدن تابوت به پل کالج نهایتا نیم ساعت بوده است.

اظهارات پرحاشیه‌ی قاسمی فقط به این یکبار و تنها به هاشمی رفسنجانی و خانواده‎اش بازنمی‌گردد؛ او در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها و… جز هاشمی به ریاست وقت قوه قضاییه -صادق لاریجانی- علی مطهری، سپاه پاسداران، هلال احمر، ناطق نوری و… هم اشاراتی داشته است:

طرح ادعاهای پرحاشیه علیه سپاه

قاسمی که امروز سخنران پرشور تجمعات موسوم به حزب الله است، از سپاهیان بازنشسته است. او چندی پیش بخاطر اظهاراتش در مورد سپاه پاسداران خبرساز شد. قاسمی در این اظهارات مدعی شده بود «برخی نیرو‌های نظامی سپاه در پوشش هلال احمر برای آموزش نظامی نیرو‌های مجاهدین در جریان جنگ بوسنی به این کشور اعزام می‌شدند.»

او که در برنامه‌ی «رو در رو» این ادعا را مطرح کرده بود تاکید کرده بود که « ما هلال احمری‌هایی بودیم که برای آموزش نظامی نیرو‌های مجاهدین رفته بودیم.» همچنین در همین گفتگو اظهار کرده بود که کریستین امانپور، خبرنگار سی ان ان پوشش آنهار ا برای آمریکایی‌ها افشا کرده، اما ایران زیر بار این موضوع نشده بوده. تا سال 98 که حاج سعید قاسمی، بازنشسته‌ی سپاه ادعاهای خانم امانپور را تایید کرد و این موضوع در رسانه‌های بین‌المللی بازتابی گسترده داشت.

این ادعا با واکنش‌های فراوانی روبرو شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این موضوع واکنش نشان داد و هلال احمر نیز از قاسمی شکایت کرد. سخنگوی سپاه، سردار رمضان شریف در واکنش به اظهارات او گفت: «اظهارات آقای سعید قاسمی، این‌که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته‌اند و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد، دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تأیید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نیست. مواضع و کارکردهای سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است.»

او همچنین با یادآوری اینکه این گونه اظهارات از آقای سعید قاسمی مسبوق به سابقه بوده و مسئولیت اظهارات اخیر بر عهده اوست گفت: «در عین حال تاکید می‌کنیم ایشان و برخی افراد که از سازمان سپاه بازنشسته و یا به گونه‌ای جدا شده‌اند، از اظهارنظر‌های غیرمسئولانه و خلاف واقع پرهیز نموده و برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند.»

محمود واعظی، رییس دفتر روحانی نیز در واکنش به این اظهارات با تکذیب این ادعا، قاسمی را به «پاس گل دادن» به آمریکا متهم کرد.

در واکنش به این اظهارات، جمعیت هلال احمر ایران نیز در حساب توئیتر خود نوشت: «هلال احمر هیچ گاه اجازه استفاده از نشان و لباس خود را به نیروهای نظامی نمی‌دهد. طبق کنوانسیون چهارگانه ژنو در مخاصمات مسلحانه بی‌طرفیم؛ چون کار مهم حمایت از انسانیت و کمک به غیرنظامی‌ها را داریم. اگر فرد یا نهادی از نشان و لباس جمعی هلال احمر ایران استفاده کرده، قطعاً بدون هماهنگی بوده‌ است.

بدین ترتیب به دنبال اقرار سعید قاسمی، از فرماندهان سابق نظامی به استفاده از پوشش هلال احمر برای اهداف نظامی در زمان جنگ بوسنی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از وی به مراجع قضایی شکایت کرده و حق پیگیری این موضوع را تا زمان رسیدن به نتیجه برای خود محفوظ می‌داند.»

پس از آن که هلال احمر سعید قاسمی را تهدید به شکایت قضایی کرد، آقای قاسمی روز سه‌شنبه بار دیگر بر گفته‌های خود تأکید کرده و در توئیتر خود نوشت: «به چشم دیدیم در لباس سازمان ملل جاسوسی می‌کنن از ملتهایی که نمی‌جنگند و عنان‌شان را بدست غربی‌ها می‌دهند، حالا تعجب میکنم که بر ما خرده میگیرند چرا با لباس هلال‌احمر به نجات مستضعفین رفتید؛ مگر نه اینکه معنی پوشیدن این لباس یعنی نجات مسلمین و هر بنی‌بشری که تحت آسیبِ ظالم است؟»

در نهایت غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشستی خبری به سوالی درباره‌ی اظهارات سعید قاسمی گفت: «در این ارتباط، علیه ایشان شکایت شده است و به بازپرسی ارجاع شده است و در مرحله رسیدگی است و احضار شده و تحقیقات بدون اغماض و با قاطعیت انجام می‌شود؛ با عنایت به اینکه شاکی وجود دارد، دیگر ضرورت حضور مدعی‌العموم وجود ندارد و در اینجا، ورود مدعی‌العموم در اقدامات تعقیبی است.»

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه سپاه یا هلال احمر از آقای قاسمی شکایت کرده‌اند یا نه گفته بود: «هر دو علیه ایشان شکایت کردند و شکایت به بازپرس ارجاع شده است. ایشان احضار شده و تحقیقات بدون اغماض انجام می‌شود.»

این اظهارات سعید قاسمی در حالی مطرح شد که:

هلال احمر ایران که درگیر سیل گسترده در داخل بود، در خارج از کشور با مشکلی به نام مسدودی حساب‌هایش مواجه شد، آمریکا حساب‌های هلال احمر ایران در سراسر کشورها را مسدود کرده بود و این اقدام آمریکا با انتقاد تند وزارت خارجه ایران همراه شد. حتی به دلیل تحریم‌های آمریکا امکان واریز کمک‌های نقدی خارجی به حساب‌های ارزی هلال احمر وجود نداشت و کار به‌آنجا رسید که شماره حساب صلیب سرخ آلمان برای کمک به سیل زدگان ایران اعلام شد.

از سوی دیگر دولت ترامپ، سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده بود!

تهدید رییس جمهور به مرگ در «استخر فرح»

انشاالله محاکمه‌تان می‌کنیم

سعید قاسمی در کلیپی که در سفری به کربلا از او منتشر شد، ضمن تاختن به دولت روحانی و تهدید کابینه‌ی او –از جمله آخوندی و جهانگیری- به محاکمه توسط «امت حزب الله» تهدید کرد و حسن روحانی را نیز با استفاده از عبارت استخر فرح به طور تلویحی به سرنوشتی شبیه مرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی تهدید کرده بود.

او در این کلیپ می‌گوید: « شما باید جواب‌گو باشید سر وقتش. جهانگیری گفت: منشی بدون اذن ایشان نمی‌توانم بردارم. مردک تو که نمی‌توانی غلط کردی رفتی آنجا. باید جواب خدا را بدهید سر فرصت محاکمه‌تان می‌کنیم. دستمان هم نرسد «ان ربک لب الاستخر» آیه جدیدی داریم. کنار استخر کوشک، خدای ما همان خدایی است که لب استخر خفت‌گیری می‌کند. از لب مرز تا خود اینجا همه دعاگویت هستند این دعا‌هایی که کردند من بعید می‌دانم مولا مولایی باشد که تا عید دوام بیاوری. این دعا‌هایی که مردم کردند کارت با کرام‌الکاتبین است چی بشود تا عید دوام بیاوری…»

این تهدید او با واکنش، سیاسیون، حقوقدانان و… همراه بود اما به نظر می‌رسد که تهدید به مرگ رییس جمهور برای او تبعات حقوقی در پی نداشته است.

خبرگزاری برنا در این مورد نوشته است: «ادعای کذب استخر فرح در ماجرای درگذشت آیت الله هاشمی هم اولین بار توسط او مطرح و بعدها این ادعا از طرف مسوولان تکذیب شد. استخری که او مدعی بود متعلق به فرح بوده است، پس از انقلاب و در زمان دولت سازندگی ساخته شده بود و مسوولان بسیاری از آن استفاده می‌کردند.»

قاسمی بارها به استخر، مرگ در استخر و استخر فرح در کلیپ‌ها و سخنرانی‌های خود اشاره کرده است.

ماجرای سعید قاسمی و کلیدواژه‌های «فائزه، ریش، خاوری»

قاسمی: من بودم فحاشی نمی‌کردم، می‌کشتمش

پاییز ٩٠ در گیرودار محاکمه‌ی فائزه هاشمی در دادگاه، سعید قاسمی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد گفته بود: «اگر این خانم نصف روز زندان رفت، من ریشم را می‎تراشم!». اظهارات او که بخشی به فائزه هاشمی بازمی‌گشت و بخشی دیگر هم کنایه‌ای به قوه قضاییه بود با واکنش صادق آملی‌لاریجانی، رییس وقت قوه قضاییه روبرو شد. او در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‎‎های

اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‎‎های سراسر کشور گفت: «شنیده‎ام یکی از دوستان بیان كرده است که اگر نیم‎روز فلانی را به زندان بیندازند، ریشش را خواهد تراشید. من به آن عزیز می‎گویم که مطمئن باشید چند وقت دیگر که محاسنتان بلند‎تر می‎شود، قطعا باید همه آنها را بتراشید!»

چند ماه بعد یعنی دی‌ماه ٩٠ بود که حکم فائزه هاشمی به اجرا درآمد و او برای تحمل شش ماه حبس راهی زندان اوین شد و تا پایان محکومیت‌اش حتی یک روز هم به مرخصی نیامد؛

سایت انتخاب 4 مهرماه 91 یادداشتی از سعید قاسمی منتشر کرد که در آن به مسایلی که درباره‌ی او و ماجرای تراشیدن محاسنش در صورت بازداشت فائزه مطرح بود پاسخ داده بود. او در این یادداشت می‌گوید که می‌خواسته ریشش را بزند که متوجه شده مهدی هاشمی درحال آمدن به ایران است!
در بخش‌هایی از این یادداشت آمده: «دیروز نقل محافل بچه‌های حزب‌الله این بود؛ حاجی! نتراش! حاجی دیگر بتراش!! و برخی دوستان که حاجی! حیف ریش‌های تو که برای دخترک ساندویچ خور به عاریت رود؟!

همین‌جا از تمامی عزیزانی که این همه به حقیر سراپا تقصیر لطف داشته ودارند و مورد عنابتشان هستم بسیار ممنون و سپاسگزارم. این همه دلالت بر آن دارند که؛ ریش با ریشه ارزش بر سر زبان‌ها افتادن را هم دارد. هنوز به خانه نرسیدم بودم که پیامکی رسید که «بنابر خبر BBC فارسی، مهدی هاشمی از دوبی عازم تهران شد.» و پای پلکان اول خانه؛ «مهدی هاشمی در فرودگاه امام تفهیم اتهام شد…»
اما پنج سال بعد بود که قاسمی توضیح کامل‌تری درباره‌ی ماجرای وعده‌ی وفا نشده‌اش داد، زمستان 95 در این‌باره به اظهار نظر پرداخت. او در ویدئویی گفته بود: «…بارها و بارها اعلام شد که چرا سعید قاسمی ریشش را نزد. قسم یاد کرده بودم که اگر دخترک را زندان بیندازند، ریشم را بزنم که معروف است و همه جا هم منتشر شد و همه می‌دانند که من این حرف را زده‌ام، وقتی او را به زندان انداختند، تصمیم گرفتم همین کار را هم بکنم، یک‌دفعه دیدم حکم سیستم قضائی درباره این فتنه‌گر چیست؟ یعنی کسی که به بالاترین شخصیت نظام بی‌احترامی می‌کند، نظام را به چالش کشیده و یکی از لیدرهای کودتاست، حکمش در هر نظامی به نظر شما چیست؟ رفیق ما، دوست رزمنده ما در آن داستانی که در شاه‌عبدالعظیم اتفاق افتاد، به ایشان اسائه ادب کرد، کلمات زشتی به کار برد، بعد هم اعتراف کرد و گفت که تحت تأثیر قرار گرفته بوده. من جایی عرض کرده و گفتم که خودم اگر بودم… در آن صحنه که به آقا بی‌احترامی کرده بود، خودم با پنجه خود او را خفه می‌کردم… بی‌ادبی و فحاشی نمی‌کردم، می‌کشتمش… رسما هم اعلام می‌کنم که می‌کشتمش و عواقبش را هم می‌پذیرفتم…

برای دوست ما سیستم قضائی چقدر حکم برید؟ رسانه‌ها به این نمی‌پردازند، انفصال از خدمت،٨٠ ضربه شلاق، ٩ ماه زندان که دو تا سه ماهش انفرادی بود، برای این دختر خانمی که فتنه‌گر بود و فحاش نسبت به رهبری… چون همین حالا هم کلمات زشت نسبت به رهبری به کار می‌برند، صوت‌هایش هم بعضا منتشر می‌شود، قوه قضائیه چقدر برای او حکم برید؟ من هم یک مقدار ریشم را به اندازه شش ماه کوتاه کردم، برای اینکه ادای احترام کرده باشم به آقای آیت‌الله آملی‌لاریجانی.»

البته این آخرین باری نبود که سعید قاسمی ریش گرو می‌گذاشت؛ او در نوبه‌ی دیگری برای خاوری هم ریش گرو گذاشت. قاسمی با اشاره به «آثار و برکات» ریش خود در سال 91 گفته بود: «قصد دارم آن را برای خاوری هم گرو بگذارم؛ چرا که به برکات آن پی برده‌ام. ما پس از آنکه ریش خود را برای آن دخترک گرو گذاشتیم به آثار و برکات آن پی بردیم برای همین قصد دارم آن را برای خاوری هم گرو بگذارم.»

 

تاختن به مطهری، ناطق نوری، علی لاریجانی و…

دعا می‌کردم بودم و جگر ول کردن یک لنگه کفش داشتم

سعید قاسمی در مقاطع مختلفی به سیاسیون، دولتی‌ها، کارگزاران سیاسی و… تاخته است؛ او در کلیپی این سخنان را درباره‌ی رییس مجلس کشور، رییس جمهور کشور، نماینده‌ی مجلس کشور و همچنین رییس دفتر بازرسی رهبری برزبان آورده است:

«آقای لاریجانی مجلس! انحراف شما… اصلا در مسیر عوض شدید شما و انحرافی می‌روید… قاطی کردید اصلا… به دلیل آن صندلی‌های گرم و نرم و موقعیت و پوزیشن و… ما نمی‌دانیم از قبلش اینطور بودید؟ پیچ پیچید و نپیچیدید؟…. اینها به ما ربطی ندارد، ما نباید جواب دهیم که چرا شمر در نبرد صفین کنار علی ابن ابیطالب بود و جانباز شد و عاشورا کجا بود؟ روی سینه‌ی مولا… من چرا باید جواب دهم؟ من چرا باید راجع به طلحه و زبیر جواب دهم؟ من چرا باید راجع به مطهری جواب دهم؟ من چرا راجع به منتظری، حاصل عمر امام، جواب دهم؟!

فلذا گولت نزنند… هی بردارند بیاورند جملات مضخرف را که رهبر گفته فلانی… گفته هیچکس برای من فلانی نمی‌شود… امام خودش گفته من بواسطه‌ی سالوسی بعضی در دوره‌ای که بوده‌اند تمجیدی کرده‌ام و اینها آن موقع هم خط بوده‌اند و ملاک وضعیت فعلی افراد است…

یعنی این آقا را می‌بینید که ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورد [اشاره به خودش می‌کند] شام بردنش یک جا دلستر به او دادند و الکلش بالابود و چرت و پرت گفت باید توی دهانش بزنی… بعد هم اگر چرت و پرت گویی را تکرار کرد باید موتورش را کمپلت پایین بیاوری… چطوری؟ همینطوری که اگر انشاالله اگر خواست یک مرتبه دیگر مطهری بیاید یکبار بیاید پایین تا نشانت دهم…. مشهد از یزدی‌ها دیگر نباید کمتر باشند… حالا بگذار فردا بگویند که فلانی خط عملیات را داد…[می‌خندد]

مشهد است دیگر… باید برند باشد، ناطق نوری هم آمد اینجا توی صحن امام خمینی حرف زد یکی لنگه دمپایی را ول داد… گفتند سعید قاسمی کرد… گفتم آقا بخدا من مریض بودم و اصلا شب قدر خانه افتاده بودم… گفتند شب 21 قدر در صحن فلان این اتفاق افتاده… گفتم بخدا دعا می‌کردم اینجوری بود… دعا می‌کردم هم می‌بودم هم جگر ول کردن یک لنگه کفش داشتم من… مثل آن یارو که در عراق سمت بوش ول کرد… من دست آن کسی را که در صحن امام خمینی آن کار را کرد می‌بوسم… با صراحت تمام می‌گویم حداقل‌ترین کاری است برای کسی که نان و نمک امام را خورده و نمکدان می‌شکند، گیج و کلافه است و در مازندران دارد اسب سواری می‌کند، پشتک و اینها می‌زند و مردم اینجا کف خط هستند و در حلب و اینها هستند… توی کدام قبرستان دره‌ای هستی تو؟!…»

او در بخش دیگری از این کلیپ به یکی از حضار می‌گوید: «نوار را همینطوری ذخیره نکنی برود… یک کلیپ 5 دقیقه‌ای از توی آن دربیاور بفرست روی سایت‌ها برود…»

روزنامه‌ی سازندگی در بخشی از گزارشی که فروردین‌ماه 98 منتشر شد آورده بود: «او همچنین مسئول شلوغی در سخنرانی ناطق نوری در مشهد نیز بود. به طوری که همان سال (۱۳۹۱) در گفت‌وگویی با سایت شبکه خبری ایران، اظهارات تندی علیه رئیس وقت دفتر بازرسی رهبری انقلاب داشت و با طرح این پرسش که «ناطق نوری در گرماگرم جبهه و جنگ کجا بود؟» علی‌اکبر ناطق نوری را مصداق اصلی «ساکتین فتنه» و «خواص بی‌بصیرت» نامید.»

شبکه ایران، مصاحبه‌ای با سعید قاسمی انجام داده بود که در آن سعید قاسمی به شدت به ناطق نوری تاخته و او را تهدید کرده بود که «اگر به تضعیف دولت [احمدی‌نژاد] ادامه دهد، انصار حزب‌الله عنان پاره می‌کند و سراغ او می‌رود، همان ‌طور که در مشهد دیدیم.»

رفاقت، حمایت و نزدیکی به احمدی نژاد

سعید قاسمی از حامیان تند و تیز احمدی نژاد در انتخابات و ریاست جمهوری او بود و حتی بعد از زاویه گرفتن احمدی نژاد با رهبری، چالش‌هایش با قوه‌ی قضاییه و خانه نشینی‌اش لحن انتقاداتش بر خلاف معمول، لحنی ملایم و با اغماض بوده است. او که در مواجهه با سیاسیون دیگر به بهانه‌ی آنچه توهین به رهبری می‌داند بسیار سخت زبان می‌چرخاند و حتی تا تهدید به برخورد فیزیکی هم پیش می‌رود اما هنوز لحن و رفتاری محبت آمیز نسبت به احمدی نژاد دارد.

قاسمی حتی دوروز پیش از مصاحبه‌ی جنجالی اخیرش عکسی با محمود احمدی نژاد منتشر کرد. روزنامه‌ی سازندگی در این‌باره می‌نویسد: «سعید قاسمی همکلاسی سابق محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت دو روز پیش از مصاحبه جنجالی‌اش، عکسی هم با دوست دوران جوانی خود منتشر کرد. او در توییترش تصویری از در آغوش کشیدن احمدی‌نژاد گذاشت و نوشت: «دیدار اتفاقی با دکتر محمود احمدی‌نژاد در فرودگاه کرمانشاه به دلیل هم‌زمانی ساعت پرواز». قاسمی در ادامه از این دیدار نوشت: «ضمن تاکید بر ولایت‌مداری و پیروی بی‌چون‌وچرا از منویات رهبری به دکتر احمدی‌نژاد برای حضور در استان زلزله‌زده کرمانشاه خیر مقدم گفتم و بر لزوم حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف‌افکنی تاکید کردم. در انتهای دیدار از آقای دکتر درخواست کردم ضمن تلاش برای کمک به مردم زلزله‌زده و شنیدن مشکلات و مسائل آنها هدفی جز خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیگیری نگردد. ایشان نیز از خدمات انجام شده در این استان پس از زلزله کرمانشاه تشکر کردند.

البته اقدام قاسمی در انتشار عکس احمدی‌نژاد در شرایط بحرانی کنونی کشور و در حالی‌که رئیس دولت‌های نهم و دهم در چندسال اخیر هرکاری برای تشویش اذهان عمومی انجام داده است، دور از ذهن هم نبود. او در خردادماه سالی که گذشت در ویدئویی گفت: «احمدی نژادی که هنوز بهش شک داری در همین روستاهای ده خانواری مناطق زلزله‌زده براش سلام و صلوات می‌فرستند.»

سعید قاسمی از اولین حامیان احمدی‌نژاد بود. آنها در یک چیز با هم اتفاق نظر داشتند، مخالفت سرسخت با هاشمی رفسنجانی.»

البته بنظر می‌رسد آنچه وجه اشتراک این روزهای قاسمی و احمدی نژاد است دیگر ربطی به هاشمی رفسنجانی ندارد و احتمالا دلایلی دیگر مطرح است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. گویا خوشتان می آید از این آدم […] مطلب می نویسید. نمی دانید دروغگو همیشه کم حافظه است. مردم شریف ایران ایشان وامثالشان که الحمد الله تعدادشان زیاد نیستند را خوب می شناسند.این مردک نگفت که اگرفائزه هاشمی زندان برود من ریشمو میتراشم چه شد آیا تراشید. روانی و.. می‌باشند متاسفانه کسانی هم هستند که با مرثیه های نا صواب ایشان دم می گیرند.

    9
    6
  2. ماشالا به سردار قاسمی، انصاف؟ چقد گرفتی از کلونی هاشمی رفسنجانی این خبرو بزنی؟ هاشمی و هاشمی چی ها دیگه به زباله دان تاریخ پیوستند

    10
    22
    1. جناب میلاد انگار خواب بودی یا خودت رو به خواب زدی کینه توز جاهل. همین دو سال پیش میلیون ها آدم اومدند هاشمی رو بدرقه کردند. اونی که قراره به زباله دان تاریخ بپیونده شما و هم فکران تون هستین که حتی حاضرین برای رسیدن به اهداف زشتتون واقعیت ها رو انکار کنید.خاک بر سر کسانی چون شما که هیچ جایی در دل مردم ندارین

      7
      11
  3. آقاى فواد صادقي اين همه روانشناسان ميگن بيماري رواني عيب و زشت نيست اما شما اونو بر سر منتقد مي كوبيد؟

    5
    3
  4. نمی دونم مدعی العموم کجا تشریف دارند که دهن آدم هایی چون سیعد قاسمی ها رو با خاک پر کنند. روز قیامت روز رسوایی سعید قاسمی ها است اگر چه این کینه توزان در همین دنیا نیز رسوا خواهند شد انشا الله.

    8
    6
  5. هاشمی رفت اما عقده خود زیاد کم بینی در شما هنوز که هنوز است ادامه دارد. من نگران این عقده ها هستم که مبادا به جایی بخور که انتظارش نیست.

    3
    6
  6. جالبه که در مورد کلیپ قاسمی که احمدی نژاد رو تهدید به عاقبتی همانند منتظری کرده بود هیچ اشاره ای نکردید !؟ این هست تعریف منصف بودن تان با نام انصاف نیوز !؟

  7. انقدر که هاشمی گند زد به کشور و اطرافیانش و فرزندانش فساد مالی و اقتصادی و فرهنگی دارند که توی تاریخ ایران کم نظیر هست

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا