خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | ستاره اسکندری و گشت ارشاد خارج از کشور!

انتشار ویدئویی از ‘ستاره اسکندری’ بازیگر سینما و تلویزیون در چند روز اخیر بحث‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است. توییت‌هایی در این باره را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

سیدعلی مجتهدزاده: ‏کسانی که با داد و فرياد از خانم ‎#ستاره_اسکندری فيلم گرفته وآن را منتشر کرده قابليت عجيبی برای ‎#بازجو شدن داشته اند.

شبنم طلوعی: ‏‎#ستاره_اسکندری از نازنینترین، متعهد ترین، ضد سلبریتی ترین، شریف ترین، با اخلاق ترین هنرمندان ایرانه. کمکهای بی تظاهر این بانو به افراد تحت فشار از هر نوع و تفکر، از ظرفیت لیست شدن در فضای مجازی خارجه. هموطنی که فکر کرده این زن نازنین روشکار کرده آدرس رو سخت اشتباه رفته.

ایلیا: ‏توی ماجرای ‎#ستاره_اسکندری زنی از زن دیگه‌ای داره فیلم‌ می‌گیره برای تخریب، زنان علیه زنان.

نسیبه: ‏‏فيلم ستاره اسكندري آزارم ميده خيلي. تمام كساني كه به نظرتون فيلم گرفتن ازش و پخش كردنش كار درستي بود، تفاوتي با گشت ارشاد ندارين. كسي هم نياد بگه طرف ٥ سال پيش فلان حرف رو زده كه زندگي خودمون رو بكاوند، معلوم نيست چي گفتيم و چي نگفتيم. چه كرديم و چه نكرديم.

شوهر آهو خانم: ‏به جان خودم من اگه روزی یکی از هنرپیشه های خانم رو مثلاً خارج از کشور بدون حجاب ببینم نهایتاً اگه نیکی کریمی یا گوهر خیراندیش باشن بشناسم، مرحومه نادره هم اگه در قید حیات بود می‌شناختم، آخه شما چطوری ‎#ستاره_اسکندری رو شناختید؟ دمتون گرم بابا.

زهره قرهی: ‏‎زندگی خصوصی آدما شده بازیچه دست ی مشت آدم که اگر کسی به زندگی خوشون ورود کنه خودشون تکه تکه می‌کنند همه‌اش هم از گور مسیح‌پولی نژاد بلند شده.‎

زهرا کشوری: ‏خیلی دلم می خواد از اون زنی که افتاده بود دنبال ‎#ستاره_اسکندری بپرسم توی محل کارت اگه ایرانه چطور ظاهر میشی؟ خواهرت یا مادر یا دخترت چطور ظاهر می شن؟ بپرسم می دونی هیولا شدی یا نه؟!

افشین خماند: ‏ویدیویی که از ستاره اسکندری پخش شده است،محصول یک آنومی (بی‌هنجاری) در دنیای ارتباطات است،همه به خود حق می‌دهند ،پیش‌فرض‌های خود را ارزش مطلق بدانند و دیگران را در این تجربه هدفمند شریک کنند
بی آن که لحظه‌ای فکر کند ،پیش‌فرض‌هایش برساخته از باورهای بی‌ربط به هم است.

زهرا: ‏مسیح علینژاد و پاچه گیرهای حامی او، بارها به دروغ ادعا کردن که هدف ما زدن “حجاب” نیست و آزادی پوشش هست. خوب بسم الله اگه هدفتون آزادی پوشش هست، هو کردن و آبروریزی از ستاره اسکندری برای چی هست؟ آیا غیر از اینه که با عقده ای بازی از هرکی که مخالف شماست دارید انتقام میگیرید؟

علی: ‏ما دو تا ‎#گشت_ارشاد داریم
یکی داخل ایران توسط حکومت،یکی هم خارج از ایران توسط اپوزوسیون:)))
قربونش برم در منش مو نمیزنن با هم…

محمدامین: ‏چقدر ویدئویی که از ‎#ستاره_اسکندری منتشر شده، ترسناکه! از کی جامعه‌ی ما انقدر چند تکه شده؟

آزاده بهشتی: ‏بقیه‌مون بریم خارج از کشور‌ همین حجاب نصف و نیمه داخل داریم که با افتخار فیلم ‎#ستاره_اسکندری‌ رو هم‌ تماشا می‌کنیم هم دست به دست در فضای مجازی میچرخونیم؟
تا کی قراره عروسک دست آدم‌هایی مثل ‎#مسیح_علی‌نژاد ها باشیم؟

لیلا سامانی: ‏ساده‌انگارانه‌ست که خیال کنیم مسیح علی‌نژاد اساس حجاب اجباری رو درک نمی‌کنه و سعی کنیم یادش بیاریم اون اجبار رو. کینه او به امثال ‎#ستاره_اسکندری نه بابت حجاب که به خاطر انتخاباته و بس.علی‌نژاد به همه‌ اینها به چشم کارمند حزب نگاه می‌کنه.
طالبان بود که انگشت‌های جوهری رو می‌برید؟

شیخ اصفهانی: ‏چجوری وسط استامبول می فهمید طرف ستاره اسکندری و داره بی حجاب راه میره و فیلم می گیرید؟ من اگه استودیو خندوانه هم برم، دو سه دقیقه طول میکشه رامبد جوان رو تشخیص بدم!!

فریور خراباتی: ‏یادمه یه زمانی گشت ارشاد از دخترهای بدحجاب عکس‌ میگرفت… الان یه خارج ‌نشین‌ همین کار رو با ستاره اسکندری کرد! چقدر بین‌شون فرق هست؟!
‎#ستاره_اسکندری

نازنین متین‌نیا: ‏یه‌موقعی هم وی‌اچ‌اس حضور شهریاری و آتش‌افروز تو عروسی مختلط دست به دست شد و سرنوشت‌شون رو دیدیم و قضاوت نسل‌های بعدی که عجب جامعه‌ای بود جامعه ایرانی. حالا هم حکایت همونه، ده سال دیگه تاریخ امروز جامعه ایرانی رو قضاوت می‌کنه و خجالت‌زده دیروزمون می‌شیم.
‎#ستاره_اسکندری

آیدین: ‏زندگی خصوصی ستاره اسکندری به ما چه ربطی دارد؟
به ما چه ربطی دارد که دیگران چگونه لباس می‌پوشند؟
چقدر باید بگذرد تا ما بزرگ شویم و شعورِ زیستِ اجتماعی را یاد بگیریم؟

مستوره نصیری:‏تو این فقره ستاره اسکندری یکی هم خیلی دلسوزانه نوشته که آخه ترکیه پر از ایرانیه اونجا که نباید”سرلخت”رفت…
یک سرزنش‌گر، سرکوب‌گر و ریاکار تمام قد تو وجود همه‌مون کاشته شده، همه‌ها همه.

آق بهمن: ‏بعد از انقلاب کلی بازیگر از صحنه بازیگری حذف شدن فقط چون نقش کسی رو بازی کردن که با معیار اسلامی جور نبود؛ چهار دهه بعد هم‌وطن احمق تو ترکیه میره به ستاره اسکندری گیر میده و میگه «سلبریتی خائن چرا اینجا حجاب نداری؟!».

سختک: ‏کلمات و لحن اون خانمی که از ستاره اسکندری فیلم گرفته به اضافه‌ی کامنتای عده‌ی زیادی از آدما، جدی‌جدی منو از فردای براندازی ترسوند.

محمد وحیدی: ‏‎#مسیح_علینژاد وقتی تو ایران مثلا خبرنگار بود با لباس زیر می‌گشت تو مجلس و اینور اونور که حالا از ‎#ستاره_اسکندری انتظار داره در ایران بی‌حجاب بچرخه؟!

امید توشه: ‏شما تاکنون شنیده یا خوانده‌اید که نگار جواهریان یا ستاره اسکندری از حجاب اجباری دفاع کرده باشند؟ ضبط و پخش تصاویر آنها در حالی که خارج کشور حجاب ندارند و احتمالا موجب ممنوعیت کاری‌شان خواهد شد تا چه اندازه اخلاقی است و چقدر به رفع حجاب اجباری کمک خواهد کرد؟

تیرداد بنکدار: ‏مدتهاست که به خاطر نقشی که ‎#مسیح_علینژاد در مبارزه با حجاب اجباری به دست آورده بود، به ناگزیر در مورد همه دروغ‌ها و نا‌به‌کاری‌هایش سکوت کرده بودم. اما ماجرای انتشار ویدئو از ‎#ستاره_اسکندری نشان داد که این موجود تازه‌به‌دوران‌رسیده پایبند هیچ حد و مرز اخلاقی نیست. ‏مروری بر تصویر دگردیسی پوششی این شخص که هر زمان به فراخور روابطش با قدرتمندان داخلی و خارجی تغییر کرده است، در کنار تهمت و تخریبی که نسبت به شخص دیگری روا داشته است، به حد کافی گویاست.
من هرچه در گوگل گشتم مصاحبه‌ای از ستاره اسکندری در دفاع از حجاب اجباری پیدا نکردم. ‏حتما خود معصومه علی‌نژاد قم‌کلایی هم چنین مصاحبه‌ای را پیدا نکرده است که به جای ارجاع مستند و دقیق، از عنوان کلی «رسانه‌های داخل ایران» استفاده می‌کند. حتی اگر ستاره اسکندری هم چنین حرفی زده باشد، ‏بنا بر موقعیت شغلی همانی را گفته که علی‌نژاد تا همین چندسال پیش و قبل از تغییر کارفرمایش، در خارج از کشور هم به آن عمل می‌کرد. پس از دیدار توجیه‌ناپذیر مسیح علی‌نژاد با مایک پمپئو، این دومین موردیست که ضرورت طرد این شخص بی‌اصول را از مبارزه با حجاب اجباری در ایران نمایان می‌کند.

آزولی: ‏ولی ستاره اسکندری یه چهره‌ی مردمیه چون تو قسمت تخفیف‌خورده‌ی فروشگاه داشت لباس ورق می‌زد/‏ بعد یه چیزی، توی مرکز خرید در ترکیه دیگه باید می‌دونست لونه‌ی ایرانیاست. خودشون هم بی‌احتیاط شدن دیگه.

جنجال تازه: فیلم “ستاره اسکندری در ترکیه”

واکنش کیهان به ویدئوی منتشر شده از ستاره اسکندری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. “سختک: ‏کلمات و لحن اون خانمی که از ستاره اسکندری فیلم گرفته به اضافه‌ی کامنتای عده‌ی زیادی از آدما، جدی‌جدی منو از فردای براندازی ترسوند.”

  2. عزیز من ؛ پلیس محترم که گفت از بی حجابی بی حجابها فیلم و عکس یا سند تهیه کنید، شاید فقط داخل کشور منظورش بوده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا