خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد زیدآبادی به حجاریان: «تجزیه ایران» بی‌اساس است

احمد زیدآبادی، رونامه‌نگار، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «ادعاهای بی‌اساس!» به مصاحبه‌ی اخیر سعید حجاریان با انصاف نیوز درباره‌ی سناریوی محتمل تجزیه‌ی ایران انتقاد کرد.

متن یاددشت آقای زیدآبادی در پی می‌آید:

دوست عزیزم جناب دکتر سعید حجاریان در مصاحبه با انصاف نیوز [لینک] موضوعاتی را مطرح کرده است که طرح آنها نه فقط به صلاح کشور نیست، بلکه اصولاً هیچ پایه و اساس واقعی ندارد.

طرح مسائلی از قبیل احتمال تحمیل منطقۀ پرواز ممنوع بر بخشی از مناطق کشور به منظور تجزیۀ آن از طرف آمریکا و متحدانش، بر هیچ قرینه‌ای استوار نیست و بیان آنها از زبان چهره‌ای که به عنوان “استراتژیست” جریان اصلاح‌طلبی شهرت یافته است فقط می‌تواند به برخی جریان‌های بسیار حاشیه‌ای که سوداهای خطرناکی در بارۀ ایران در سر دارند، انگیزه و امید دهد.

متأسفانه مدتی است که برخی فعالان سیاسی یا از روی نگرانی‌های ناشی از بی‌اطلاعی از سیاست بین‌الملل و یا به منظور تهییج احساسات ضد آمریکایی در میان تودۀ مردم، مسائلی را به آمریکا نسبت می‌دهند که بیش از آنکه به آمریکا آسیبی برساند، کشور را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

من نمی‌دانم برای نقد سیاست آمریکا چه نیازی به طرح موضوعات بی‌مبنا و فاقد هرگونه سند ومدرک است؟ موضوعاتی که از قضا طرح آنها از سوی چهره‌های برجسته، به شرایط ذهنی تحقق آنها دامن می‌زند و گرفتاری های بسیاری پدید می‌آورد!

همه‌ی آنها که مقابل تجزیه‌ی ایران خواهند ایستاد؛ گفت‌وگو با حجاریان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای زیدابادی شمافرد بسیار بی زکاوتی هستید…. ایشون خوب می دونه چی میگه و درست هم میگه…..هرچند که ماازش بیزار و متنفر هستیمممم

    1
    3
  2. وقتی اکثر رهبری اغتشاشات به آمریکا ختم می شود و فعالان مدنی نقشی به جز تایید و همراهی ندارند؛ لاجرم خواست دولت آمریکا حرف آخر را می زند‌ و همه چیز به اراده‌ی آمریکا و منافع او بستگی دارد که ایران را یکپارچه بخواهد یا چند تکه. کاملا بر خلاف انقلاب اسلامی که رهبری آن وابسته به دولت‌های خارجی نبود.

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا