خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«صداوسیما صاحب ندارد»

جماران نوشت: شبکه سوم صداوسیما در اقدامی عجیب و سوال برانگیز با استناد به منبعی مجعول، اقدام به پخش تصاویر ماهواره ای از مسیر یک کشتی کرد که چگونگی دور زدن تحریم ها توسط ایران را نشان می داد.

در این برنامه، مجری شبکه سه هیجان زده تعریف می کرد که با همکاری یک تیم خبری توانسته نشان دهد یک میلیون بشکه نفت تحویل چینی ها شده است!
در حالی که بسیاری از کاربران شبکه های مجازی این اقدام شبکه سه را سوال برانگیز قلمداد کرده اند، یک فعال رسانه ای اصولگرا نیز  معتقد است که این اتفاق یک گاف رسانه ای بوده که رخ داده است.

محمد مهاجری گفت: من فکر می کنم باید از دو منظر به این موضوع پرداخت. اول اینکه همانطور که همیشه گفتم صداوسیما صاحب ندارد و منظورم این نیست که رییس در اتاقش حضور ندارد، بلکه می خواهم بگویم قدرت در آنجا دست رییس، معاونین یا مدیر شبکه ها نیست.

مهاجری ادامه داد: احزابی سیاسی از بیرون برای صداوسیما پخت و پز کرده و آنها پخش می کنند و مدیران سازمان بیشتر ناظر کیفی هستند. بدین معنا که تنها نگاه می کنند و کیف می کنند. به نظر می رسد که اصلا نظارتی بر صداوسیما وجود ندارد که بخواهیم نگران باشیم آیا این کار را در ضدیت با دولت انجام می دهد یا خیر؟

وی بیان کرد: در نگاه دوم برای اینکه بفهمیم چرا کسانی که در صداوسیما کار می کنند به وزیر نفت می پردازند؟ نباید این را از نظر دور بداریم که نفت علیرغم بوی بدش پول شیرینی دارد. برداشت من این است که آقای زنگنه در مقابل بسیاری از زیاده خواهی های افراد ایستاده و نمی خواهد بابک زنجانی های دیگری درست شود. ولی بالاخره یک عده نانشان در بابک زنجانی درست کردن است.

این فعال اصولگرا گفت: تا وقتی آقای زنگنه در مقابل این فضا ایستاده این ها هزینه هایی است که باید پرداخت کند و قطعا از این به بعد بدتر هم خواهد شد و باید منتظر باشیم که صداوسیما از کارهایی این چنینی بیشتر انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که پخش چنین برنامه هایی می تواند چه تاثیری در تسهیل فشار دشمنان بر کشور داشته باشد، گفت: وقتی دوستان خیلی صداوسیما را تحویل نمی گیرند، دیگر از نظر دشمنان هم عددی نخواهند بود که بخواهد سوءاستفاده صورت گیرد. البته به عنوان یک بهانه در دست آنها خواهد ماند. بی تردید دشمنان از یک سازمان بی مدیر تحت تاثیر احزاب سیاسی حداکثر استفاده را خواهند برد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. رییس ومدیران ومعاونین این امام زاده بی معجز خودشان از دیدن این مجموعه بی خیر حظ بصری نصیبشان است….

  2. بي صاحب تر از همه خودتي اقاي مهاجري كه ي روز سرت توي … اصولگراها هست ي روز هم توي … اصلاح طلباني

  3. چی بگیم که انصاف بتونه منتشر کنه ؟ ؟
    به نظر شما جایی که خیلی ها حدود 10 سال یا بیشتر بدون بیمه کار کردند و هنوز هم عده ای بدون بیمه کار می کنند، صاحب داره ؟ جایی که بیمه شده های تامین اجتماعیش حق خواربار قانونی و حق مسکن قانون تامین اجتماعی رو نمیگیرن، صاحب داره ؟ جایی که به قراردادی ها هیچ نامه کسر از حقوقی، حتی برای یه وام 10 تومنی نمی ده چطور ؟ جایی که پاداش خیلی از مدیرهاش از حقوق کارمندای غیر رسمیش بیشتره چی ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا