خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت زرینچه از لباس استقلالی‌ها در حمایت از «دختر آبی»

«جواد زرینچه»، سرپرست تیم فوتبال استقلال به حواشی ایجاد شده درباره لباسی که بازیکنان استقلال پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان به یاد «دختر آبی» پوشیدند، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره ماجرای قبل از بازی نفت مسجد سلیمان که وریا غفوری و دیگر بازیکنان این تیم لباسی به یاد هوادار فوت شده استقلال پوشیدند، بیان کرد: باشگاه اطلاعی از این موضوع نداشت. ما در رختکن یا علی گفتیم و بازیکنان به تونل رفتند و ما ایستادیم. زمانی که ذخیره‌ها را راهی می‌کردیم آقای خلیفه سلطان به ما گفت که بازیکنان شما لباس دختر آبی را پوشیده‌اند. من گفتم نخیر با پیراهن استقلال رفتند. به تونل رفتم و دیدم که روی پیراهن استقلال لباس دختر آبی را پوشیده‌اند. ناظر بازی، حراست و داور گفتند که اجازه نمی‌دهیم که تیم جلو برود. اما بازیکنان لباس را پوشیده بودند و من با مسئولیت خودم قبول کردم تیم داخل زمین برود. هیچ مشکل خاصی هم نبود. اگر باشگاه می‌دانست بهتر از این می‌توانستیم عمل کنیم.

او همچنین گفت: تخلفی نبود اما اگر اطلاع داشتیم خیلی بهتر از این می‌توانستیم برای چنین برنامه‌ای شرایط را آماده کنیم.

زرینچه درباره شرایط تیم هم گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. وضعیت دیاباته را کادر پزشکی مشخص می‌کند که آیا به بازی داربی می‌رسد یا خیر. به غیر از فرشید اسماعیلی که دو کارته است بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

او درباره احتمال بخشیده شدن فرشید اسماعیلی هم توضیح داد: نمی‌دانم. فکر می‌کنم که باشگاه اقدام کرده است و باید در کمیته انضباطی فیلم را ببینند. امیدوارم او را ببخشند.

زرینچه درباره نگرانی هواداران استقلال هم بیان کرد: ما بازی‌های خوبی داشتیم. در بازی با فولاد و نفت مسجد سلیمان می‌توانستیم برنده بازی باشیم. نمی‌خواهیم گردن داور بیندازیم ولی مقداری مشکلات داوری و تمرکز نداشتن خودمان باعث شد تا 3 امتیاز این 2 بازی را نگیریم. شرایط ما خوب است و دست و پا بسته نیستیم. روز یک‌شنبه حریف خطرناکی برای پرسپولیس هستیم.

سرپرست استقلال درباره انتقادات و همچنین حمایت برخی پیشکسوتان از استراماچونی هم اظهار کرد: فکر می‌کنم حمایت کردن خیلی مهم‌تر است. ما با تغییر استراماچونی به جایی نمی‌رسیم. ما تغییرات زیادی در بخش بازیکنان و فنی داشتیم و نیاز به زمان داریم. واقعیت این است و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. کادر فنی کلا عوض شده است و ما نیاز به زمان داریم. بازی به بازی شرایط ما در حال بهتر شدن است.

او اضافه کرد:‌ من صد در صد موافق این هستم. قبل از این که به استقلال بیایم مصاحبه کردم و گفتم که رحمتی و منتظری را نگه دارید. واقعیت این است که زمان‌هایی در استقلال، بزرگ‌تر تیم همه کاره تیم است. ما هم الان چنین بازیکنی مثل وریا غفوری داریم اما او یک پسر ساکت و آرام است. ما نفری مثل پژمان منتظری لازم داشتیم که در این شرایط حضور داشته باشد. همیشه به چنین بازیکنانی برای جمع و جور کردن شرایط نیاز داریم. وضعیت ما بحرانی نیست اما هر تیمی به این نوع بازیکن نیاز دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا