خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پروانه سلحشوری «آقازاده ماساژور» را تکذیب کرد

پروانه سلحشوری از اعضای فراکسیون امید مجلس شایعه‌ی اینکه برادرزاده‌اش تیم ماساژور به همراه کارهای جنسی دارد را تکذیب کرد. این شایعه با هشتگ آقازاده ماساژور توسط اصولگرایان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، خانم سلحشوری با به اشتراک گذاشتن توییت دو عضو اصولگرای مجلس که شایعه درباره‌ی برادرزاده‌ی او را دامن زده بودند، در توییتر نوشت:

«فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا و لهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون (بقره-۱۰) دو برادرزاده ۴ و ۲۰ ساله دارم که اکنون در کنار خانواده خود در اهواز هستند. برادرم که فرزندش ۲۰ساله است، در نوجوانی به جبهه رفت و جانباز است. #از_خدا_بترسید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنید».

در شایعه‌ی روزهای اخیر با عنوان «بازداشت یک #آقازاده_ماساژور» ادعا شده بود:

«یک باند گسترده ماساژ رو در تهران بازداشت کردند که کارشون علاوه بر ماساژ، کارای جنسی هم بوده، خانم‌ها و آقایونی که علاوه بر ماساژ باید به مشتری حال اساسی هم می‌دادند! سرکرده این باند، برادرزاده پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح طلب مجلس بوده!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خداوندا ، اينان به چه معتقدند!!؟ اگر به تو اعتقادي ندارند، به انسانيت چه!؟ به انسانيت اعتقاد ندارند، به حيوانيت چه!؟ آخه حيوانات زبان بسته هم از اين کارهاي رذل ابليسانه و شيطاني نميکنند!! هدفشان استفاده از هر وسيله اي را توجيه بلکه مقدس ميشمارد. آن بيشرماني که اين چنين با حيثيت و آبروي افراد بازي ميکنند، اميدوارم با آبرويشان بازي شود، گرچه اساسا اينها آبرو ندارند که نگرانش باشند!

  2. سيد ناصر موسوي لارگاني، تو سيدي!!؟ برو بمير که هرچه سادات است بدنام کردي! جناب زاهدي، تو هم هيچ نسبتي با نام فاميلي ات نداري، توصيه ميکنم بزودي و بسرعت عوضش کن و نامي در شأن و شايسته خودت انتخاب کن. اگر از اين کار عاجزي، تا من برايت اقدام کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا