خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجید حسینی: شرکت در انتخابات مجلس مساله‌ی من نیست

مجید حسینی مدرس دانشگاه تهران درباره‌ی احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس آتی با بیان اینکه در شرایط انتخاباتی موجود آقای قالیباف اصلا لیستی برای انتخابات مجلس ندارد که من در درون آن باشم یا نباشم، گفت: «مساله‌ی من اصلا مجلس نیست، مساله‌ی من این نابرابری‌های موجود است».

حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی انتساب خود به محمدباقر قالیباف و انتشار عکس‌هایش با او می‌گوید: «وقتی مدیر شهرداری تهران بودم و آقای قالیباف هم شهردار بود، این صحبت‌ها پیش می‌آید، هزار تا کار دیگر هم کرده‌ام، استاد دانشگاه تهران هستم، نه جلد کتاب دارم، در سال گذشته 80 تا سخنرانی در 80 شهر در دفاع از عدالت آموزشی  انجام داده‌ام.

کسی که بخواهد به مجلس برود، در 80 تا شهر سخنرانی نمی‌کند. شرکت در انتخابات مجلس مساله‌ی من نیست. ببینید مثلا اگر من کاندیدای مجلس  تربت جام باشم و  هفته‌ی گذشته هم در پاوه درباره‌ی کولبران گزارش تهیه می‌کردم، به انتخابات تربت جام چه ربطی دارد؟ وقتی از کولبران صحبت می‌کنم، شما پوشش خبری نمی‌دهید در حالی که مساله‌ی اصلی کشور صدای این‌ها است. از هزار تا کاری که من انجام داده‌ام، فقط این را می‌گویند که فلانی در شهرداری کار کرده؛ این کمی بی‌انصافی است. کاری که من درباره‌ی عدالت انجام می‌دهم به هیچ جناح سیاسی ربطی ندارد».

او ادامه داد: «اما امثال آمدنیوز عکس‌هایی از من و آقای قالیباف منتشر می‌کنند و می‌گویند، «این‌ها بردند و خوردند» و فقط تخریب است و هیچ سندی ندارند. دلیلش هم این است که ما بیشتر درباره‌ی عدالت آموزشی، مسکن و کار حرف می‌زنیم، طبیعیتا تخریب می‌کنند. مساله‌ی من انتخابات نیست، اکنون در شرایطی هستیم که نابرابری افزایش پیدا کرده و دغدغه‌ی من و جمعی دیگر از فعالان سیاسی و مدنی این است چگونه می‌توان این نابرابری‌ها را کاهش داد؟ قانون مالیات بر مسکن، پزشکان و قانونی که در آموزش و پرورش برای سهمیه‌ها است؛ ممکلت را ویران کرده است.

 مجید حسینی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود، در سال 88 به میرحسین موسوی رای داده است، آن را تایید و رد نکرد و گفت: «رای آدم یک امری خصوصی است».

سیدمجید حسینی از تربت جام به مجلس می‌رود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا