خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقبال دو زندانی دیگر از دستور رییس دستگاه قضا: موجب دلگرمی است

دو زندانی به نام‌های حامد آیینه‌وند و امیرحسین محمدی فرد (عضو نشریه‌ی گام) در نامه‌ای که متن آن به انصاف نیوز ایمیل شده است، خطاب به رییس دستگاه قضا نوشته‌اند: جناب آقای رئیسی، دستور اخیرتان برای بازنگری بر احکام فعالان کارگری و رسانه‌ای صادر از دادگاه انقلاب موجب دلگرمی است اما تا به فرجام نرسد مصداق سخن شیخ اجل سعدی است که فرمود: دو صد گفته چو نیم کردار نیست…

آنها در این نامه خواستار تغییر در روندی شده‌اند که به محکومیت‌های مورد اشاره و تذکر رییس قوه قضاییه برای دقت و فوریت در مرحله‌ی تجدید نظر رسیده است.

در بخشی از این نامه آمده است: از جنابعالی که در ابام مبارزات انتخاباتی دوره ی پیشین ریاست جمهوری و همچنین از آغاز تصدی ریاست قوه‌ی قضاییه بر مبارزه با فساد و آزادی اصحاب قلم پای فشرده‌اید انتظار می‌رود با منتقدان نه با سعه‌ی صدر برخورد کنید بلکه با روی گشاده به استقبال آنان بروید. حضور مستمرتان بر رسانه‌ها و سفر به اقصا نقاط کشور با هر نیتی که صورت می‌گیرد محترم و مبارک است نشان می‌دهد به قدرت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وقوف کامل دارید. بنابراین تصدیق بفرمایید که نمی‌شود از ازادی نقد و بیان سخن گفت ولی منتقدان را در دادگاه‌های علنی و بدون هیات منصفه که باید نماینده‌ی وجدان عمومی باشد به حبس‌های طولانی مدت محکوم کرد. آن هم در زمانه‌ای که مخاطبان میلیونی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های “خود محور” مقالات و مواضع ما و دیگر همکاران را خوانده‌اند و علاوه بر آنکه صدای خود را در آنها تجلی یافته‌اند اثری از اساعه‌ی ادب، افترا و توهین و اقدامات ضد امنیتی ندیده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا