خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بعضی» که حدادیان می گوید کیست؟

به گزارشانصاف نیوز، سایت محلی قاصدنیوز گزارشی از یک همایش اصولگرایان در مشهد با سخنرانی دکتر حداد عادل و سعید حدادیان منتشر کرده که در پی می آید:

 

دکتر حداد عادل در جشن میلاد امام عسکری(ع) که سه شنبه شب به همت شورای ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد به ایراد سخن پرداخت که اهم سخنان طرح شده بدین شرح است:

ما در دوران پسا برجام باید بیش از گذشته بصیرت داشته و  مراقب نفوذ سیاسی باشیم.

دشمن درصدد مداخله و تاثیرگذاری در انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان است. آنها در دهه اول انقلاب مردم را از حضور در انتخابات منع میکردند اما الان برنامه ریزی میکنند که در انتخابات اثر بگذارند و مجلسی میخواهند که با ولایت و رهبری زاویه داشته باشد.

امروز مهم نیست من یا دیگری در مجلس بوده و به فکر خود باشیم  بلکه مهم این است که مجلسی شکل بگیرد که “یار خاطر” رهبری باشد نه مثل مجلس ششم “بار خاطر” رهبری باشد.

هر کس فکر کند این انتخابات یک عرصه ایست برای رقابت و پیروزی داخل خانواده اصولگرایان، اشتباه میکند. امروز باید همه یکپارچه زیر پرچم اصولگرایی گرد هم بیاییم.

این جزء بدیهیات است اگر با تفرقه خودمان و دادن چند لیست مردم را گیج کنیم راه را برای آنهایی که خون به دل رهبری کردند در سالهای گذشته باز خواهیم کرد.

نباید در انتخابات کاری بکنیم که محصول انتخابات این شود که علی تنها بماند. مگر ما شعار نمیدهیم “…علی تنها بماند”،  انتخابات یک عرصه این شعار وحدت در انتخابات است.

اتفاقات و فتنه سالهای 78 و 88 را فراموش نمی کنیم و با تفرقه خود راه را برای بازگشت آنها باز نخواهیم کرد.  اصولگرایان با عدم وحدت به پیروزی اهل فتنه کمک خواهند کرد.
همچنین حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) نیز در این برنامه گفت:

 

مردم ما نمیتوانند بنشینند و ببینند عده ای و فرد خاصی به اسم خبره، دائم مخالف و مقابل رهبر انقلاب موضع بگیرد.

اگر  این بار فتنه ای دیگر برپا کنند فکر نمی کنم مردم دیگر بعضی ها را تحمل کنند.

حضور انبوه مردم در 9دی پش بینی شدنی نبود .

اگر پای ولایت فقیه و ستون انقلاب و رهبری برسد مردم و جوان ها تحمل نخواهند کرد.

در تصمیم گیری انتخابات اولویت با علمای آگاه است و اگر اشخاص ملکلا به میدان می آیند باید افرادی باشند که متصل و پرورش یافته مکتب علمای اهل بصیرت باشند.

انتخابات در ایام فاطمیه است و بچه های هیات و روضه و سربازان حضرت زهراء (س) اجازه نخواهند داد به پرچم حضرت فاطمه(س) تعرض کنند.

 

توضیح: عکس آرشیوی است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا