خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماست‌مالی من‌وتو | سولماز: به خاطر ری‌اکشن روحانی از استیج رفتم!

سولماز، خواننده‌ی جنجالی استیج من و تو، که در وسط برنامه‌ی زنده گفته بود به خاطر «مسایل پشت پرده» انصراف داده است [لینک]، ساعتی پس از آن توضیحی مبهم و متناقض داده که پنج روز پس از آن از این شبکه پخش شد.

به گزارش انصاف نیوز، من‌وتو با چند روز تاخیر مصاحبه‌ی کوتاهی با سولماز پخش کرد که او را به هم ریخته نشان می‌داد، و پس از ساعتی قهر تن به مصاحبه داده و بهانه‌ی انصراف را «ری‌اکشن [رضا] روحانی» در تمرین قبل از مسابقه اعلام کرد؛ در حالی که او در برنامه‌ی زنده گفته بود «من به خاطر مسایلی که پشت پرده داره اتفاق می‌افته ترجیح می‌دم از این شو خداحافظی کنم».

این جمله را او در حالی می‌گفت که قرار بود برنامه‌ی خودش را اجرا کند و مورد قضاوت داوران قرار بگیرد و هنوز جمله‌اش تمام نشده بود که مجری حرفش را قطع کرد، وگرنه می‌خواست به حرفش ادامه بدهد.

دیالوگ سولماز و مجری: «… اولشو می‌دونم، انتهاشم می‌دونم، می‌خواستم این فرصت رو به من بدهند که صحبتی بکنم، که این فرصت داده نشد و فکر می‌کنم الان می‌تونم صحبت کنم. من به خاطر مسایلی که پشت پرده داره اتفاق می‌افته ترجیح می‌دم از این شو خداحافظی کنم و …». مجری با دستپاچگی وسط حرف او پرید و گفت: «اوکی، سولماز جان، اوکی، پس نمی‌خونی برامون دیگه؟». سولماز گفت: «نه». مجری: «سولماز به دلایلی رفت»!»

 

پخش پشت صحنه با یک هفته تاخیر

دیشب من و تو مروری بر قسمت گذشته و به ویژه اتفاق سولماز داشت. وقتی او داشت از اتفاقات «پشت پرده» و انصراف می‌گفت، دوربین دیگر خوانندگان را در پشت صحنه نشان داد که متعجب شده بودند و یکی از آنها گفت: «نباید این کارو می کرد».

در برنامه‌ی پخش شده‌ی دیشب، که مربوط به همان شب اجرا بوده و با تاخیر پخش شد، مجری با «سیاه» یکی دیگر از بازندگان هفته‌ی قبل صحبت کرد و او گفت: «اگر طرفدار کسی هستید حمایتش کنید، نه این که طرف مقابل رو با حرف‌هاتون سرکوب کنید و زیر سوال ببرید».

اشاره‌ی او به اظهارات سولماز بود که با اشاره به «اتفاقات پشت پرده»، واقعی بودن رای گیری در این مسابقه را زیر سوال برده و این هم نشانه‌ی ساختگی بودن بهانه‌ی «اختلاف با رضا روحانی» است. اگر انصراف سولماز به خاطر اختلاف با رضا روحانی بود، دیگران به قول «سیاه» زیر سوال نمی‌رفتند.

 

سولماز چه گفت؟

سالومه، بازیگر صداوسیما که حالا مجری من و تو است، بعد از انصراف جنجالی سولماز با و گفتگویی کرد که با تاخیر چند روزه پخش شد. به گزارش انصاف نیوز، سالومه و سولماز در این مصاحبه کاملا دستپاچه و غیرطبیعی دیده می‌شدند، هم سوال و جواب‌ها ساختگی به نظر می‌آیند و با گفته‌ی «اتفاقات پشت پرده»‌ی سولماز در برنامه‌ی زنده همخوانی ندارد و هم همانطور که در متن این گفتگو می‌خوانید، سولماز بعد از ساعتی قهر تن به این گفتگو داده است:

سالومه: دوست نداری مقابل بچه‌ها مصاحبه کنی، آره؟

سولماز: خب طبیعتا بله.

سالومه: خیلی خوشحالم که اومدی، اومدی که با ما مصاحبه کنی. چی شد؟ ما همه اینجا شوکه شدیم. چی شد که نخوندی؟

سولماز: من به خوندنم مطمئن بودم اما نخواستم بخوانم. البته توی ری‌هرسالی که چند ساعت پیشش از من گرفتند، به خاطر اتفاقی افتاد، …

سالومه: چه اتفاقی؟

سولماز: ری‌اکشنی از آقای روحانی دیدم که خیلی حالم خراب شد، اصلا نتونستم اون چیزی که قرار بود رو درست بخونم.

سالومه: پس از همون ناراحت بودی!

سولماز: من گفتم، منظورم اصلا شبکه‌ی من و تو نیست، خیلی خوشحالم که استیج این فرصت رو در اختیارم گذاشت که دیده بشم. من اون حمایت باید رو از منتورم (مشاورم) نگرفتم. من خوانندگی رو با استیج شروع نکردم، قبلش شروع کرده بودم، قطعا بعد از این هم همون استایل رو پیش می‌گیرم.

سالومه: چرا نخواستی که جلوی بچه‌ها باهات صحبت کنند؟

سولماز: دلیل خاصی نداشت، ترجیح دادم که، … بچه‌ها همه‌اش از من می‌پرسند که چی شده، چرا این کارو کردی …

سالومه: آره چون خیلی منتظرت شدیم که که بیایی، اما نیومدی. اومدم دنبالت، بعد اونقدر طول کشید که مجبور شدم تنها با سیاه صحبت کنم!

سولماز: من احترام زیادی برای تمام کسانی که اینجا هستند قائلم ولی ترجیح میدم که با این شو خداحافظی کنم!

 

واکنش صداوسیما

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما تا امروز خبرهای این اتفاقات را به همراه فیلم‌های آن بازنشر کرده است. همینطور روزنامه‌ی جام جم که صداوسیما صاحب آن است به این اتفاق واکنش نشان داده و تحلیل و خبرهایی درباره‌ی آن پخش کرده است. انتشار دو قسمت فیلم مصاحبه با امیرحسین کریمی، خواننده‌ی دوره‌ی قبل آکادمی گوگوش درباره‌ی افشا یا ادعاهایی درباره‌ی پشت پرده‌هایی شبکه‌ی من و تو، از دیگر محتوایی بود که صداوسیما در این باره در روزها‌ی اخیر پخش کرده است. [لینک]، [لینک]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی خودِ این خانم می گه از شبکه ی «من و تو» شکایتی نداره و تشکّر هم می کنه و دلیل کنار رفتنش رو آقای رضا روحانی می دونه، دیگه چرا باید بی خود آسمون و ریسمون به هم بافت؟! فکر نکنم تحت فشار بازجو های شبکه ی «من و تو» مجبور به «اعتراف تلویزیونی» شده باشه!

    3
    6
    1. دمت گرم بابک جان
      واقعا من موندم صدا وسیما کجاش میسوزه که انقدر خودشو خفه میکنه تا این موضوع رو گنده کنه

      واقعا اگه یه نفر الان بیاد از پشت پرده تو صدا و سیمای ما حرف بزنه که البته نمیخواد کسی چیزی بگه . ندید معلومه چه غلطی داره توش میشه و در راستای خواسته های یک نفر داره قدم بر میداره نه نیاز و خواسته یه ملت @!!!!

      4
      3
    2. برین فیلم خبر گذاری فارس که با شرکت کننده ها ی بفرمایید شام رو درباره ی تجاوز تهیه کننده بفرمایید شام ببینید بعد بییاید الکی حرف بزنید

      4
      1
    3. جالبه. اگه همین خانم میومد ایران و مثل امیرحسین علیه منوتو حرف میزد ملت همیشه در صحنه میگفتن بهش دیکته شده و داره به خاطر فلان و بهمان با ایران همکاری میکنه و این حرفا رو مقامات ایرانی بهش دیکته کردن

      ولی الان که اونور بعد اون حرفش تو برنامه استیج، اومده این حرفو زده که از شبکه منوتو شکایتی نداره و دلیلش یه چی دیگه بوده، تحت فشار شبکه منوتو نبوده!!!!

      4
      3
    4. قصدتوهین ندارم ولی مثال شما مثال همون کبکه که سرشوزیر برف کرده از هیچی خبر نداره شما میتونی فیلم اقای امیرحسین کریمی هم ببینی هم ی کم درباره این شبکه بیشتر تحقیق کنی .

      1
      1
  2. یعنی این دیگه واقعآ جالبه انصاف-نیوز عزیز… شما حتی وقتی خود سولماز هم با زبون خودش به شایعات خاتمه داد بازم یک سیخی به من و تو زدین…من فقط یک سوال دارم… این واقعآ انصافه؟ شما که اسم انصاف رو سرلوحه خودتون قرار دادین چرا اینجور غیرمنصفانه نبرد میکنین؟ مگه نه اینکه در اسلام حتی با دشمن هم مروت و عدل و انصاف توصیه شده… شما با این کار خودتونو از چشم مردم میندازین.. من از روی دلسوزی عرض کردم.. نکنین این کارو..نکنین… حالا نظر منو منتشر میکنین یا اینم منصفاااانه سانسور میکنین؟

    2
    3
    1. گفته ها می تواند تحلیل شود. اینجا هم حرف ها دقیق آمده، تحلیل هم شده. قضاوت با مخاطب

  3. سلام … اول بگم پشت پرده کل من و تو هیچی جزء تهمت و افترا هیچی نیست … حالا چرا این روزنامه سولماز خانمو ول نمیکنه بماند ! باید با اسناد و مدارک باید حرف و نوشت … فکر کنم ایشون خودشو رسانه ایی کرد ! یا بد میشه یا خوب یا هردو … ایشون نه زندانیه شبکه بودن نه بزورآمده نه شکنجه داده شده بودن خیلی روراست گفت من از این شبکه تشکر دارم چرا چون ایشونو به جامعه ایی نشون داد مجانی … و قسمت یار گیری رو ببینید بین شهرام و روحانی خودش روحانیو انتخاب کرد و چه پشت پرده ایی …! در مورد تبلیغاتم شبکه باکلاس و درجه یکیه از بین چندتا شبکه ماهواره ایی و بیننده های زیادی داخل ایران داره بدونه اقرار چه بخوای یا نخوای هر تبلیغیو نمیگیره تبلیغاتش خیلی گرونه برعکس دیگر شبکه ها این برنامه هم اسپانسر داره که تو تبلیغاش لابلای مسابقه میزاره قابل توجه بعضیا که هزینه ها ی مسابقه از کجا میاد … بیاید دمکراسی صداقت و راست گویی را تمرین کنیم دگه دوران تهمت و افترا و دروغ و …. تمام شده مردم باهوش تر شدن و به سواد مردم ایران باید احترام گذاشت بامید روزی که ایرانی در دنیا بیشتر سربلندتر بشه … و بریم ماباقیه مسابقه لذتشو ببرید …. و ار انصافم تشکر دارم که سانسور تو کارش فعلآ نداشته ….

  4. نکته جالب اینه که برنامه استیج و حذف شرکت کننده هاش از انتخابات و حذف فله ای کاندیداهاش برای مردم مهمتره

  5. يه لطفي كنيد اسفند رو انيش نباشيد و به موصوع جووو ندين!!!با يه هفته تاخير مصاحبه كردن…لطفا چرت نگين از همون اول زنان برنامه استيج اكسترا هم همون چهارشنبه بود و تاخيري دركار نبود!!!

  6. اعترافات امیرحسین !!! اسم ایشون اصلآ تو لیست خواننده هایی که مردم بپذیرنش آشنا نمیاد فقط یادمون هست که اسم ایشونو شبکه من و تو آشناش کرد به مردم اونم یه مسابقه بود ک رای نیورد از ظرفه مردم ایران !!! ایشونم مثله اون خانم ظرفیته باختو نداشتن !!! اعترافات شایدم بخاطره مجوز وزارت ارشاد بوده بحر حال من ایشونو نمشناسم !!! صدا و سبما هم باید عصبانی باشه و انگ بزنه ب تمامه شبکه ها ///// آخه این شبکه ها تماشاچیاشو دزدیدن …………..

  7. یه مبحثی هست به نام مباهته به این معنی که اگه کسی محبوب و مورد استقبال مردم میشه بهش تهمت زد و از چش مردم انداختش اقای شریعتمداری (کیهان)خیلی از این مبحث استفاده میکنه اگه میخاین کاملشو ویکی پدیا بخونین حالا همین جریان برای من و تو داره اجرا میشه .

    1
    1
  8. شبکه من و تو یک شبکه صهیونیستی هست، و عواملش هم همشون بی دین و یا دین بهائیت رو دارن ( خدا لعنتشون کنه )
    اینا دلشون به حال ما ایرانیا نمیسوزه اینا هدف دارن از اجرای این برنامه های پر هزینه، مردم ما فهمیده ان ، پس لطفا از این شبکه های بی پدرو مادر طرفداری نکنین

    1
    3
  9. به نظر من بیننده باید عاقل باشه.مستنداتی که این شبکه پخش میکنه اینقدر زیبا و آموزنده هستند که من فکر میکنم که تو کل عمرم هم شبکه های خودمون هم نتونه پخش کنه.حالا میشه چیزهای خوبشو اموخت..دلیل نمیشه که این شبکه تخریب بشه..نمیدونم چرا همیشه شبکه ای که محبوب میشه وخبر سیاسی هم پخش میکنه غیر اخلاقی خونده میشه ولی هیچ کس کاری به شبکه هایی که شوها و فیلم های آنچنانی پخش میکنه نداره..بالایی ها اگه از صداقت خبرها، وجود نداشتن دستای پشت پرده وخیلی چیزهای دیگه به خودشون مطمئنند نباید از حرفا و خبرهای شبکه های ماهواره ای بترسند..والا

  10. اگر مصاحبه امیرحسین رو نگاه کرده باشید متوجه میشید که هر کدام از شرکت کنندگان یه قرارداد چهل صفحه ای امضا کردن که اگر بر خلاف قوانین شبکه بخوان حرف بزنن جریمه سنگینی متحمل میشن …
    مطمئنا به سولماز هم یاد آوری شده و مجبورش کردن بعدا هرطور شده ماسمالی کنه…

  11. سلام دوستان . مطمعن باشید همه دست رها اعتمادی است . و این رو هم عطا گه از اول نباید بالا میرفت و مسلما سیا از اون بهتر بود یه بچه بهایی بود که مطمعن باشید بخاطر بهایی بودن تا اونجا پیش رفت . که دیگه داشت مساله لو میرفت . حذف شد . الان گروه شهرام اذر و خود او بازنده اول است . چرا که سه داور دیگر بخاطر انتقادات او باهم متحد شدند . عزیزان این برنامه از قبل برنده اش مشخص شده . و ارای شما . هیچ تاثیری نداره. اینها میخان با اجرای روش ادغام اهنگ غربی به موسیقی ایرانی موزیک ایرانی را نابود کنند نمونه اش تحریر های غربی خوانندگان و تشویق داوران که یک کارشناس اهنگ ایرانی انرا قبول ندارد

    1. آخه محمد تو که خودتو عقل کل میدونی مغز تو به طور کاملا واضح توسط همین عوامل داخل کشور شستشو داده شده که اینطوری با حرص حرف میزنی حالا بهایی مسیحی مسلمان یهودی یا هرچی دیگه مهم اینه که انسان هستن بعدشم مگه تو خدایی که بین بندهاش قضاوت میکنی به تو چه آخه … عطا بخاطر توانایی که ازش تو مرحله انتخابی دیدن بهش ی فرصت دیگه دادن و اینکه پک کامل خوانندگی رو داشت نگه داشتن به گفته ی تو البته که اگر با مغز بودت فکر کنی میفهمی که فقط چندتا مدرسه راهنمایی و دبیرستان عطا رو ببین عاشق میشن و رای میدن پس لطفا انقدر حرف بی پایه و اساس نزن.ا

    2. دوست عزیز میخوای بگی یه برنامه عریض و طویل راه انداختن واسه ادغام موسیقی غربی به موسیقی ایرانی؟ خب این ترانه هایی که میخونن هیچکدوم جدید نیست و همش قبلا خونده شده و اتفاقا سبک و سیاق خوندنِ ترانه ها توو این برنامه در بسیاری موارد شبیه ورژن اصلی ِ ترانه هست. ضمن اینکه یعنی تا الان جاز و بلوز نشنیده بودیم و اولین بار توو این برنامه دیدیم؟!!

  12. واقعا از برادران ارزشی که اینقدر با دقت برنامه استیج را دنیال می کنند و همچنین برادری که این متن ها رو با رعایت امانت پیاده کرده تشکر ويژه دارم. شکی نیست که این مجاهدت شما در خبر رسانی این برنامه برای افرادی که موفق نشدن این قسمت رو ببینند.
    امیدوارم همین پشتکار را در باره دیگر قسمت های این برنامه داشته باشید.

  13. با عرض سلام من واقعا إز ديدن برنامه استيج لذت ميببرم و واقعا باعث افتخار ماست داوري مثل حامد نيك پي در أين برنامه است

  14. محال است که من خر شوم آخه برادر ها و خواهرهای من هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره چرا این شبکه باید بیاد بدون تبلیغات بیست و چهار ساعته اونم بهترین و بروزترین برنامه ها مستندات سریال ها که خود امریکا هنوز پخش نکرده خود اروپایی ها هندز ندیدنش بیاد رایگان بزاره ما ببینیم مگه از چشم و ابروی ما خوششون اومده اصلا همه دروغ میگم خواهش میکنم از همتون فقط فکر کنید….فقط یه لحظه فکر کنید چرا؟؟؟

    1. خدا شفا بده،یعنی منتظرین یکی ی صدا ازش در بیاد، بگین طرف ر…د،اصلا کانال صهیونیسم ،ولی انصاف و عقل و شعورم خوب چیزیه که خدا داده احتمالا برای اینکه یوقتایی استفاده بشه.فرض بدترین برنامه ی ساخته شده کل دوران استیج ،این همه برنامه آموزنده،اطلاعات عمومی،اطلاعات تخصصی،این همه برنامه علمی،دانستنی هاو.و.و…..خیلی چیزای دیگه رو پخش میکنه،کخ مطمئنم چهارتا لیسواد مثل من ازش کلی چیز یاد گرفته.و خیلیا نظر منو دارن که نود درصد برنامه ها بدرد بخور.آموزنده،…هست.میگین برنامه های بروزومفیدوبا کلی زحمت ترجمه،زیرنویس،دوبله،میکنه که همه از هم دور و دشمن همدیگر بشن.اگه زدو بندی ام تو این مسابقات باشه تو همه جا هست،منتهی جنسشون نسبت به محیط،کشور،اخلاق افراد باهم تفاوت دارن.و در کل فرض بگیریم داخل شبکه کارایی میکنن که خلاف دین یا اخلاق و …باشه،من خودم که مهم چیزی رو که از تلویزیون دیده میشه مهمه.که بدرد بخوره.خدا شفا بده،یعنی منتظرین یکی ی صدا ازش در بیاد، بگین طرف ر…د،اصلا کانال صهیونیسم ،ولی انصاف و عقل و شعورم خوب چیزیه که خدا داده احتمالا برای اینکه یوقتایی استفاده بشه.فرض بدترین برنامه ی ساخته شده کل دوران استیج ،این همه برنامه آموزنده،اطلاعات عمومی،اطلاعات تخصصی،این همه برنامه علمی،دانستنی هاو.و.و…..خیلی چیزای دیگه رو پخش میکنه،کخ مطمئنم چهارتا لیسواد مثل من ازش کلی چیز یاد گرفته.و خیلیا نظر منو دارن که نود درصد برنامه ها بدرد بخور.آموزنده،…هست.میگین برنامه های بروزومفیدوبا کلی زحمت ترجمه،زیرنویس،دوبله،میکنه که همه از هم دور و دشمن همدیگر بشن.اگه زدو بندی ام تو این مسابقات باشه تو همه جا هست،منتهی جنسشون نسبت به محیط،کشور،اخلاق افراد باهم تفاوت دارن.و در کل فرض بگیریم داخل شبکه کارایی میکنن که خلاف دین یا اخلاق و …باشه،من خودم که مهم چیزی رو که از تلویزیون دیده میشه مهمه.که بدرد بخوره.

  15. برنامه استیج فقط بازی با احساسات جوانهاست و شرکت کنندگان و برخی داورها نیز قربانی اهداف خاص شبکه هستند که به مرور زمان متوجه میشوند من خودم بارها تحت تاثیر قرار گرفتم ولی انسان باید تیز بین باشه وتضادها رو ببینه هرچند به هیچ رسانه ای نمیشود اعتماد کامل داشت.

  16. با سلام خدمت همه دوستان و احترام به نظر همه ، اول از همه بگم كه من خودم سي ساله موزيك كار ميكنم و هيچ دل خوشى از جمهورى اسلامى ندارم و مخالف سر سخته اين به اصطلاح نظام هستم اما اين دليل نميشه كه هر كى از راه ميرسه بايه برنامه چرت و مزخرف كه نه شركت كنندگانش حرفه اى هستن نه داوراش (البته با احترام به اقاى اذر بخاطر كسوتشون ) و اصولا هيچ خمير مايه حرفه اى نداره بجز باند بازى و زيراب زنى به سبك ايرانى رو تاييد كنم ، باور كنيد اگر اين برنامه با اين كيفيت توى هر كشورى پخش ميشد بهترين برنامه طنز اون كشور ميشد ، دوستان عزيز قبل از قضاوت يه سرى به برنامه هاى امريكن تالنت يا امريكن ايدل بزنيد كيفيت و فضاشون رو ببينيد بعد نظر بدين

  17. اسمه خودتو گذاشتی ممد موزيك !!! حرفه ایی !!! من دل خوش ندارم !!! امدم تخریب کنم مردمم ساده و بی سواد و بی آگاه !!! برو و نگاه نکن مجبوری ببنده هاش خیلی زیادن و دوسش دارن …. بخواه …نخواه خودت ساده ایی و …..

  18. اولا ک شبکه تبلیغات داره و نسبت ب شبکه های دیکه برنامه تبلیغاتشم گرونه و از همین راه هزینه برنامه هاشو درمیاره
    دوما کسایی ک میکن شبکه های خارجی شوهای خیلی با کیفیت تر و بهتری درست میکنن….خب معلومه اونا تو کشور خودشون هستن رسانه دستشونه مثه منوتو هستن ک با انواع پارازیت ها و تخریب ها باید مقابله کنه و تو ی کشور دیکه هست؟سوما اقای شهرام اذر ب تمام هنرجوهای خودش میگفت شما عالی هستی شما باید البوم بدی بیرون و همزمان چندتا پرودیوسر روت کار کنن اما بقیه هنرجوها از رضا تا مژده و فریال و امین و پانیدا رو تخریب کرد….اگه ایشون ادم منصف و حرفه ای هست چرا حتی ی بار از هنرجوهای خودش ایراد نگرفت؟؟

  19. به نظر من سولماز جان خودش می دونه و هر چی هست ما آگاهی کامل نداریم و به نظر من لزومی نداره که ما برای دیگران داستان بسازیم

  20. براي همتون متاسفم . بجاي اينكه پشت هم باشين و از هم دفاع كنين دارين از يك شبكه ي ماهواره اي ك همشون سهيونيستن (خدا لعنتشون كنه) و ميخوان با اين برنامه هاشون اتحاد مارو بهم بزنن طرفداري ميكنين ك نميدونم برنامش اموزندست ، كه اون خوبه اون خوب نيست نميدونم حامد خوبه بابا اونا اگه خوب بودن تو كشور خودشون بودن و ب پيشرفت ايران كمك ميكردن . بابا يكم فكركنين نزارين اونا ب هدفشون برس

    1. خدا شفا بده،یعنی منتظرین یکی ی صدا ازش در بیاد، بگین طرف ر…د،اصلا کانال صهیونیسم ،ولی انصاف و عقل و شعورم خوب چیزیه که خدا داده احتمالا برای اینکه یوقتایی استفاده بشه.فرض بدترین برنامه ی ساخته شده کل دوران استیج ،این همه برنامه آموزنده،اطلاعات عمومی،اطلاعات تخصصی،این همه برنامه علمی،دانستنی هاو.و.و…..خیلی چیزای دیگه رو پخش میکنه،کخ مطمئنم چهارتا لیسواد مثل من ازش کلی چیز یاد گرفته.و خیلیا نظر منو دارن که نود درصد برنامه ها بدرد بخور.آموزنده،…هست.میگین برنامه های بروزومفیدوبا کلی زحمت ترجمه،زیرنویس،دوبله،میکنه که همه از هم دور و دشمن همدیگر بشن.اگه زدو بندی ام تو این مسابقات باشه تو همه جا هست،منتهی جنسشون نسبت به محیط،کشور،اخلاق افراد باهم تفاوت دارن.و در کل فرض بگیریم داخل شبکه کارایی میکنن که خلاف دین یا اخلاق و …باشه،من خودم که مهم چیزی رو که از تلویزیون دیده میشه مهمه.که بدرد بخوره.

  21. خدا شفا بده،یعنی منتظرین یکی ی صدا ازش در بیاد، بگین طرف ر…د،اصلا کانال صهیونیسم ،ولی انصاف و عقل و شعورم خوب چیزیه که خدا داده احتمالا برای اینکه یوقتایی استفاده بشه.فرض بدترین برنامه ی ساخته شده کل دوران استیج ،این همه برنامه آموزنده،اطلاعات عمومی،اطلاعات تخصصی،این همه برنامه علمی،دانستنی هاو.و.و…..خیلی چیزای دیگه رو پخش میکنه،کخ مطمئنم چهارتا لیسواد مثل من ازش کلی چیز یاد گرفته.و خیلیا نظر منو دارن که نود درصد برنامه ها بدرد بخور.آموزنده،…هست.میگین برنامه های بروزومفیدوبا کلی زحمت ترجمه،زیرنویس،دوبله،میکنه که همه از هم دور و دشمن همدیگر بشن.اگه زدو بندی ام تو این مسابقات باشه تو همه جا هست،منتهی جنسشون نسبت به محیط،کشور،اخلاق افراد باهم تفاوت دارن.و در کل فرض بگیریم داخل شبکه کارایی میکنن که خلاف دین یا اخلاق و …باشه،من خودم که مهم چیزی رو که از تلویزیون دیده میشه مهمه.که بدرد بخوره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا