خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه آشنا به اژه‌ای: صداوسیما به دنبال انتقام درونی است

حسام‌الدین آشنا در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نوشت: داوسیما به دنبال انتقام درونی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی قوه مجریه در شورای نظارت (scib.ir)، دکتر حسام‌الدین آشنا نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه‌ای خطاب به رییس این شورا نوشت:

«در شرایطی که جامعه ایران در شوک خطای انسانی رخ‌داده در انهدام هواپیمای مسافربری به سر می‌برد و تصور پنهان‌کاری و دروغگویی در افکار عمومی شکل گرفته است، شبکه افق و برنامه جهان‌آرا بدون درنظر گرفتن اقتضائات این شرایط خاص و پیچیده به دعوت از مهمانان و کارشناسانی می‌پردازند که با نکات نسنجیده و توهین‌آمیز، بر بغرنج‌تر شدن شرایط می افزایند و شکاف‌های ایجاد شده را تعمیق می‌کنند. در بخش‌های مختلف برنامه جهان‌آرا در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۹۸، این سخنان نسنجید و توهین‌آمیز قابل مشاهده است».

مشاور رییس جمهور در ادامه با اشاره به عملکرد صداوسیما در ایام تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی، افزود:

«این برنامه در ایام تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز در قامت نمایندگی یک جریان خاص سیاسی از طریق برقراری پیوند میان موضوع «مذاکرات» و «شهادت سردار سليماني» به دنبال انتقام درونی از جناح‌‏های سياسی بود».

دکتر آشنا در بخش پایانی نامه نسبت به رویکرد جناحی و سیاست زده صداوسیما متذکر شد:

«اینجانب در مکاتبات متعدد نسبت به «سیاسی و جناحی شدن رسانه‌ای که می‌بایست ملی باشد» و عملکرد غیرحرفه‌ای، سیاست‌زده و همراه با تحلیل‌های مغرضانه برخی مجریان صداوسیما، تذکر داده‌ام و فراتر از موضوع دولت و نمایندگی اینجانب در قوه مجریه، نگران از دست رفتن «سرمایه شهرتی» سازمان صداوسیما و به تبع آن از دست رفتن اعتبار رسانه، اعتماد مخاطبان، تعداد و کیفیت مخاطبان و مرجعیت سازمان صداوسیما هستم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ماهیتها بایدبرملاشود….این دغلان انقدر از دائره فهم وادراک خارجند که بدیهی ترین امرجیاتی این نظام را برنمی تابند…..

  2. باسمه تعالی
    ضمن عرض سلام و احترام
    جای بس تاسف و تاثر است که گیرم به خاطر انتقادی برنامه ای را بخواهید تعطیل کنید… حرف تا عملتان…. جناب آقای مشاور رئیس جمهور در وقایع آبان ماه که هزینه های هنگفتی چه مالی و جانی برای مردم و نظام و برخی ها سکوت کردند و حتی عذرخواهی هم نکردند و در آن التهابات رئیس جمهور بیان کردند منم خبر نداشتم و صبح جمعه متوجه شدم ای کاش آن موقع هم به ایشان گوشزد می‌کردید این کار ناراحتی مردم را بیشتر می کند و قس علی هذا… نقد بکنید ایرادی ندارد ولی بیایید در برنامه و شماهم حرفتان را بزنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا