خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک روحانی کتاب طب هاریسون را آتش زد [+فیلم]

یک روحانی به نام شیخ عباس تبریزیان که اطرافیانش او را «آیت الله» می‌خوانند و از مدعیان طب اسلامی است، در فیلمی که از او منتشر شده کتاب طب هاریسون را آتش می‌زند. او در فیلم زمان کتاب سوزی برای «برای تمام شدن طب شیمیایی در کل جهان» ابراز امیدواری می‌کند.

به گزارش انصاف نیوز،‌ حجت الاسلام رسول جعفریان پژوهشگر تاریخ در یادداشتی تلگرامی با عنوان «توضیحی درباره‌ی یک اقدام افراطی و زشت» نوشت:

«اقدام شرم آور یک روحانی مروج طب سنتی به اسم طب دینی، با آتش زدن یک کتاب علمی با نام طب هاریسون ـ بر اساس فیلمی که انتشار یافته ـ کار زشتی است که هیچ دانش دوستی، در هیچ سطحی، آن را نمی پذیرد. متاسفانه این شخص، سالهاست با استفاده از باورهای عامیانه در میان مردم، تلاش در ترویج بافته های خود به اسم طب دینی دارد و برای تقدیس آنها، از روایاتی که بارها محدثان آنها را نقد کرده اند، استفاده می کند. این رفتار وی، در حوزه قم، مورد تأیید هیچ کس، جز شماری از هواداران ساده لوح او که مانند آنها همه جای دنیا هستند، نیست. روشن است که طب سنتی، به عنوان یک شاخه علمی، در مراکز دانشگاهی می تواند مطرح و توصیه های آن پس از بررسی های علمی، و تأیید مراکز رسمی، مورد استفاده قرار گیرد، اما نامبرده نه از نظر تحصیلات علمی و نه حوزوی، در مقامی نیست که بخواهد چنین ادعایی را بکند. طبعا در قم یا مشهد، هیچ نوع شاخه درسی وجود ندارد که او به استناد تحصیل در آن، چنین ادعایی را داشته باشد.

و اما اقدام به کتابسوزی، این عمل مشمئز کننده، باید گفت، این اقدام،همیشه کار افراد جاهل و افراطی  بوده است، کسانی که هیچ گاه، در هیچ مدلی، چه از نوع کسروی با آتش زدن آثار ادبی، و این شخص، با آتش زدن یک کتاب علمی، در پیشگاه ملت فرهیخته ایران، جایی نداشته و ندارند.

خوشحالیم که این شخص، پس از یک دوره تلاش در قم، از این مرکز دینی طرد شده و به دلیل اقدامات ناصوابش، در محاکم مربوط، محکوم هم شده است. مسلما، وظیفه حاکمیت، دفاع از حریم علم و دانش و مبارزه با جاهلانی است که با اقدامات ناصواب خود، زمینه آسیب زدن به دین و سلامت مردم را دنبال می کنند.

در باره دادن لقب آیت الله به ایشان، باید عرض کنم، در قم، مع الاسف زمینه ای وجود دارد که کسانی از سوی خود یا نزدیکانشان، لقب آیت الله را به خود اختصاص دهند. مسلم است که دادن چنین لقبی، هیچ رسمیتی نداشته و نشان دهنده هیچ مقام و منصب علمی و غیر علمی نیست.

باید عرض کنم، یکی از افتخارات ایران در چند دهه اخیر، در مراکز علمی و پزشکی، توسعه پزشکی مدرن است، امری که سبب شده ست تا ایران در منطقه خاورمیانه، یک قطب مهم پزشکی باشد. این راهی است که دولت های پس از انقلاب، بشدت از آن حمایت کرده و ایران اسلامی از این زاویه، کشوری سرافزار است. بنابراین، نباید این قبیل رفتارهای زشت و شرم آور را در مقابل آن همه تلاش و گسترش علم پزشکی نوین قرار داد، هرچند، نهادهای مربوطه، در تمام سطوح، می باید با اقدامات دقیق نظارتی خود، شائبه اعتنای به این قبیل رفتارهای نادرست را از میان ببرند، کاری که جز با توسعه مراکز علمی و ترویج دانش میان مردم، امکان نخواهد داشت».

هونداهای طب!

امیر حسین خالقی نیز در یادداشتی با عنوان «هونداهای طب!» در کانال راهبرد نوشت:

دیدم هواداران به اصطلاح “طب اسلامی” در حرکتی نمادین یک کتاب مرجع طب مدرن را می سوزانند، ظاهرا نوعی مبارزه نمادین با “طب شیمیایی” است.

از بی سلیقگی کار که بگذریم، آیا دولت باید جلوی آنها را بگیرد؟ جواب منفی است! اگر مسئله پرمناقشه درمان کودکان (شهروندان بالقوه) را کنار بگذریم، افراد حق دارند نوع درمانشان را انتخاب کنند، حتی اگر این نوع درمان به نظر ما مناسب نباشد. تعداد متقاضیان این نوع درمان زیاد نیست و یحتمل در صورت وضع قانون هم کسی چنین ممنوعیت هایی را جدی نمی گیرد و کار خودش را می کند. وانگهی اعمال ممنوعیت خرج دارد، چرا باید پول عمومی صرف چنین کارهای بی فایده ای شود؟

این نوع طبابت تا وقتی آزادی دیگری را نقض نکرده است، ایرادی ندارد، اگر کارآمد نبود به مرور هواداران اندکش را از دست می دهد، در غیر این صورت هم که چرا انسان ها را از آن محروم کنیم؟ به قول والتر بلاک بزرگ، مگر همیشه باید قانون بگذاریم که همه از پوشاک ارمانی و خودروهای لوکس استفاده کنند؟ اجازه دهیم هونداها هم کار خودشان را بکنند، در عرصه طبابت و درمان هم قضیه متفاوت نیست، والله اعلم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فرمایشی است از امیرمومنان ع الناس اعدائ ماجهلوا حضرات حوزه ها..ایا این عمل ابلهانه ومشمئزکننده وننگین که توسط شخصی با ادعاوپوشش خاص وهن حوزه های علمی نیست؟ایا این عمل سفیهانه مستمسک مناسبی برای هجمه به علوم اهل بیت (علی تحیه والسلام)نیست ؟چه نیکوست بنحوی مقتضی اثار منفی تحمیل شده دراذهان جوانان ونوجوانان پیگیرفضاهای مجازی پاک کنند..

    12
    19
    1. در ۴۰۰ سال پیش در وسط میدانی در پاریس کتاب قانون بو علی سینا که همه جای دنیا فقط آن تدریس می شد توسط پاراسلس که از زندان فرار کرده بود سوزانده شد و در مقابله با آن طب افیونی مولکولی رو یهودیان بنیان گذاشتند.ایشن کار بسیار بسیار درستی را انجام داده اند و خدا حفظشان کند.

      21
      3
    2. سلام عليكم
      سوال: آقاي جعفريان ، تفاوت طب سنتي و اسلامي رو نميدونه، و خيلي با شور و هيجان از طبي كه بايد به آن گفت مافياي دارو حمايت ميكنه، چه طور درباره طبي كه چيزي ازش نميدونه نظر ميده؟؟و چه طور از طبي كه مشهور شده به مافياي دارو، جانانه حمايت ميكنه و چشمش رو به روي حقيقت ميبنده؟؟يعني از عوارض داروها و دستگاه هاي تشخيصي و درصد خطاي اونها، با اين همه نمونه در اطرافمون بيخبره؟؟؟ فكر ميكنم براي همه بديهي شده كه چه اغراضي پشت اين همه تجويز دارو و جراحي هاي غير ضروري هست، اصلا مگر نه اينكه طب پايه اش تجربه است؟ اين احاديث در عمل به تجربه رسيده، چندين سال هست كه استفاده ميشه و حتما عوارض داخل بروشور داروها و و عوارض پنهان شده ي داروهاي شيميايي رو نداره.
      قطعا وقتي پرچم آمريكا و انگليس خدا بيامرز(برادر امروز ، دشمن ديروز)، را آتش ميزنيم همه مردم آمريكا به ويژه جامعه علمي و دانشمندانش را هم آتش ميزنيم. كاملا واضح هست كه منظور از اتش زدن هريسون چيه، ان شاءالله پايان سلطه طب پول پرست.
      گفت در شطرنج كين خانه رخ ست گفت خانه از كجاش آمد به دست
      خانه را بخريد يا ميراث يافت فرخ آنكس كو سوي معني شتافت مولوي
      البته اين طب يافته هايي هم داشته ولي حقيقت اينه كه ((اثمهما اكبر من نفعهما)). چه قدر راحت، با واكسن از بدو تولد يا با دارو يا با جراحي غيرضروري يا با سقط جنين به بهانه تشكيل نشدن قلب جنين كه رحم رو داغون ميكنه و احتمال باردار شدن خيلي كم ميشه،( در حالي كه بدن خودش جنين ناقص رو دفع ميكنه و از نظر طب سنتي مادر بايد دوهفته صبر كنه) و از همه مهم تر با اين سيستم تغذيه ايي و سبك زندگي نادرست و…، كه همه نسخه هاي همين پزشكان هستند و به بركت سكوت همين افرادي كه چشمشمون رو به روي اين همه ايراد و فجايع ميبندند و پژوهشگر هم هستند، نسل شيعه در حال انقراض هست.
      به قول معروف التماس تفكر.
      والسلام علي من اتبع الهدي

      15
      1
  2. دمش گرم ما حمایت میکنیم بالاخره یکی جلو این پزشکی بی خاصیت که مردم رو کشتار میکنه و جیبشون رو خالی میکنه باید بایسته دکترها که فقط میلیاردی پول مردم بدبخت رو جمع میکنن تا تو اروپا و امریکا خرج کنن و تو بیمارسانها جنازه بیمار رو تحویل خانوادشون بدن

    69
    33
    1. بنده ۴سال زیر نظر متخصص دارم قرص فشار خون میخورم تازه کنترل هم نمیشه دوهفته زیر نظر کارشناس طب سنتی با مصرف نمک کوه خوب خوب خوب شدم
      باور کردنی نبود برام معجزه معجزه

  3. درود بر شرافت نویسنده با چه عمق قلمی به ان پرداخته است اقایان سایت انصاف نیوز دمتان گرم اون دوستانی که از کتابسوزی حمایت کردند براشون متاسفم واقعا به کجا داریم میریم اگر چهار نفر این کارها را محکوم نکنند فردا در میدان ولی عصر تمام کتابهای جامعه شناسی و علوم سیاسی به دست جاهلان سوزانده میشود یکی از روش های مخالفان این سرزمین این است که به هر طریقی ایرانیان را وحشی بی منطق معرفی کنند ایا اینها ماموران و نفوذی های دشمن نیستند ایا کشور و نظام و مردم از این کارها منفعت میبرد یا اسراییل

    14
    39
    1. ای آقای مرتضی سده ای
      برای شما متاسفم که چقدر از دشمن مردم که با پول و جان مردم بازی میکنند حمایت میکنی پس تو هم از اونایی که جان مردم برای شما مهم نیست

      17
      3
  4. از طب اسلامی و درمان های این بنده خدا خیلی خیر دیدم که از طب نوین و حتی سنتی خیر چندانی ندیدم.
    کلی از این دکتر به اون دکتر از این دارو به اون دارو. کلی پول و وقت و آخرم هیچی.
    طب اسلامی ویزیت که نمیگیرن. دارو ها ارزون و درمان خیییییلی راحت!
    بیماری چند ساله که همه دکتر ها عاجز موندن، تو طب اسلامی با 35 تومن هزینه دوماهه درمان شد.
    حالا برو دکتر، 35 تومن فقط ویزیت هس. کاش لااقل دکترها برخورد خوبی با بیمار داشتن، اکثرن بد برخورد میکنن انگار ارث باباشو خوردی

    61
    14
    1. منم بیماری چند ساله داشتم و با کمتر از سی تومان خوب شدم درحالیکه طب نوین میگفت باید جراحی کنم اونم احتمال 50 درصد خوب شم

  5. مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام انزجاز از اقدام حجت الاسلام والمسلمین #تبریزیان در آتش زدن کتاب علمی به نام #طب_هاریسون ، آن را محکوم نموده است.

    متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    حوزه های علمیه و بزرگان آن با تاکید بر جایگاه علم و اندیشه و نقد عالمانه، حرکت ناپسند و جاهلانه اخیر در تعرض به یکی از متون مهم علم پزشکی را که در فضای مجازی انتشار یافته است ناروا می دانند و حوزه های علمیه و بزرگان آن و شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه آن را محکوم می نمایند، آشکار است که این گونه تفکرات و اقدامات در حوزه علمیه  جایگاهی نداشته و انتسابی به حوزه و روحانیت ندارد.

    اسلام عزیز، روحانیت معظم، حوزه علمیه و بزرگان آن در طول تاریخ همواره پرچم دار و مشوق رشد و شکوفایی علمی در همه قلمرو ها و در بسیاری از این زمینه ها بویژه در زمینه بهداشت و پزشکی پیشگام بوده اند و این سنت دیرپا همچنان ادامه دارد.

    انتظار می رود دستگاه های ذی ربط در این زمینه اقدام لازم بعمل آوردند.

    امید است پیشرفت های علمی ایران و رشد مراکز علمی و دانشگاهها،که در پرتو انقلاب اسلامی رشد چشمگیر داشته  است،استمرار و ارتقاء یابد.

    مرکز مدیریت حوزه های علمیه
    علیرضا اعرافی

    12
    25
    1. وقتی پاپ قرآن مجید رو آتش زد حوزه علمیه کجا بود?
      حوزه علمیه پر شده از فلسفه و عرفان دروغین و از دین خالی .

      24
      7
    2. مدیریت حوزه علمیه کل حوزه نیست، ما قبلا هم این آقا را می شناختیم نیاز به بیانیه نبود، شما در حوزه جایگاه ندارید.

      14
      6
  6. مثلا اگر قلبت گرفتگی رگ هارا داشت این برگزیده جنابعالی انرامعالجه خواهدکرد؟جناب احمد ..پول پرستی امری رایج شده دراین بازارمکاره دروغ ودغل وفساد..انرا فقط مختص یک شغل ندانیداین واگیر شده است.

    14
    9
  7. چرا باید نتیجه تلاش یک نفر ک تو کتاب جمع آوری شده رو بخاطر عقیده خودت بسوزونی؟
    اگه خ راست میگی خودتم یکتاب بنویس ک خ قوی تر از هاریسون باشه

    14
    21
    1. اتش زدن کتاب اونم کتابی که اینقدر توی دنیا محبوب هست، اونم توسط یه روحانی، کار کاملا اشتباهیه چون در دنیا، وجهه روحانیت و اسلام خدشه دار میشه، ولی محض اطلاع عرض کنم که افشاگری جدیدی توسط وبسایت statnews منتشر شده مبنی بر اینکه کتاب های زیادی در دنیا هستند نویسندگانش دچار تعارض منافع هستند یعنی از شرکت های داروسازی پول میگیرند تا چیزایی بنویسند که به نفع شرکت های داروسازیه، نه اینکه واقعیت ها را بنویسند. کتاب اصول طب داخلی هاریسون هم یکی از این کتابهاست.
      منبع:

      8
      4
  8. درمان گرفتگی عروق بسیار بسیار آسان است در طب سنتی. بدون نیاز به حراجی و صرف وقت و هزینه. به شخصه شاهد درمان چندین نفر از اطرافیان بودم که نیاز به آنژیو یا حتی عمل قلب داشتند اما با یک داروی خوراکی ساده مشکشون حل شده. البته سوزاندن کتاب اصلا عمل درستی نیست.

    30
    5
  9. ایشان کل عمرشان را صرف تحقیق و بررسی طب اسلامی کرده اند و راههای درمانی بسیار ساده و ارزان قیمت و بی خطر پیدا کرده اند چرا از درمان بیماران سرطانی ایشان چیزی نمی گویند.درحالی که پزشکان شیمیای فقط تیغ جراحی می شناسند.

    26
    5
  10. طب مدرن علم نیست. صنعتی است شیطانی که خودش بیماری را ایجاد می کند. خودش بیماری را پخش می کند. خودش داروی بیماری را می سازد و خودش دارو را می فروشد. کسانی که دارند برای سوزاندن کتاب هریسون جیغ بنفش می کشند وقتی اغتشاشگران آبان خود قرآن را سوزاندند دم بر نیاوردند.

    23
    6
  11. خدا لعنت کنه پزشکان بیسواد پول پرست
    خداایت ا… تبریزیان رو حفظ کنه
    حاج آقا به این یقین رسیدن که طب اسلامی برای تمام بیماری ها درمان داره که دست به اینکار زدن و اینکه طب شیمیایی ناکارمده

    23
    4
  12. من یکی از عطاریهای تبریز هستم و رشته فوق لیسانس گیاهان دارویی رو تموم کردم و از کار ایشون بسیار متعجبم و فکر میکنم کار ایشون بسیار نادرست و غلط بوده و به دلیل بازرسی های مکرر معاونت غذا و دارو از واحدهای عطاریها و وطب سنتی و ناراحتی آقای تبریزیان از این موضوع و با جنبه شخصی و با هدف کوچک شمردن معاونت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و انتقام گرفتن دست به این عمل نادرست زده اند حال اینکه ما عطاریها معتقدیم طب باید کل نگر باشد قطعا طب نوین که حرف اول را در مورد پزشکی میزند و پیشرفتهایی که داشته قابل مقایسه با طب سنتی نیست و اولویت همه ما باید علم پزشکی نوین و به روز باشد در کنار طب نوین هم طب سنتی هم میتواند تاحدی به صورت مکمل در این عرصه کمک کند ما از بازرسین و بازدیدهای مکرر معاونت غذاو دارو و بهداشت و درمان بسیار هم خوشنودیم و همکاری لازم را هم میکنیم و هر تذکری رو هم که داده اند اجرا میکنیم تا یک سرو سامانی به وضعیت عطاریها داده بشه و افراد عطار نما با عطاریهای واقعی اشتباه گرفته نشوند و با جان مردم بازی نکنند

    5
    9
  13. توضیح عالی نویسنده را سپاس

    اما اینایی که طرفداری طب سنتی میکنند خیلی عقبند بابا یه کمی با دنیا اشنا بشین هرچی که ارزونه که نباید کوفت کرد

    7
    19
  14. اون موقع که مردم ب خاطر وبا میمردن یا سل یا … کسی سن 50 سالگیو نمیدید اونجا طب دعا کجا بود؟ الان به خاطر پیشرفت بهداشت و درمان هم جمعیت جهان بیشتر شده و هم عمر مردم افزایش پیدا کرده ! کمی تفکر

    7
    23
    1. ان شاالله دیابت نگیری تا مجبور شی بعد از عفونت با کلی پول پاتو قطع کنی و با چشم خودت پیشرفت و ببینی ، عفونتیکه با گیاهان دارویی قابل درمانه. (#خیانت #نفوذ #جهل)

      13
      2
    2. سلام من موافق کتاب سوزی نیستم اما آیا عمر مردم زیاد شده کدوم شخصی برای فشار خون چربی خون یا قند خون تا حالادبهبود یافته جز اینکه تا آخر عمر مجبور به خوردن داروهای شیمیایی هست

      11
      1
    3. وبا هر از چندی می آمده الان که هر روز یک ویروس جدید میسازن اونهایی هم که از ویروس نمیرن از قند و فشار و ام اس و سرطان و ….

  15. مادر بنده نیاز به آنژیو داشت اما چون قبلا آنژیو کرده بود و عمل جراحی قلب باز از آنژیو می ترسید به خاطر دردهایی که کشیده بود و راضی نمی شد بره آنژیو با داروی بلغم زدا رگهای قلبش باز شد و دیگه الان نیاز به آنژیو نداره .خود من تمام مریضیهام رو با داروهای طب اسلامی درمان می کنم .خدا خیرشون بده .

    25
    3
  16. وقتی میرزا هاریسون میاد کتاب بوعلی سینا رو آتیش میزنه
    پس گله ای نیست.
    ثانیا پزشکان شیمیایی اکثراً دزدان سر گردنه هستن که میلیاردها تومن می گیرن و مالیات هم نمیدن.
    2 میلین و 500 هزار اشتباه پزشکی در سال نتیجه این دزدی هاست.
    خدا خیرت بده جناب تبریزیان
    بعد از لانه جاسوسی کتاب جاسوسی پزشکی شون رو هم مثل عین الاسد نابود کردی.

    24
    4
  17. با چه زبونی بگه ما درمان نداریم تعویض داریم دور انداختن داریم کیسه صفرا روده طحال ، کنترل کنترل کنترل … قصابی، خیاطی، الکتریکی و … در پزشکی مشغولند ، دیابت فشارخون ام اس کنترل ، ببر و بدوز

    6
    1
  18. بسم الله الرحمن الرحیم
    (لطفاً با دقت و انصاف مطالعه کنید)

    دوستانی که واکنش منفی نسبت به اقدام آیت الله تبریزیان دارند، یک بُعد از این عمل را در نظر گرفته‌اند، در صورتیکه اقدام به کتاب سوزی توسط حکیم تبریزیان یک عمل تکمیلی و تمام کننده بعد از دهه ها تلاش و کوشش برای معرفی طب الائمه محسوب می شود، چراکه در دنیای جنجالی امروز،تنها تلاش علمی برای شناساندن مأحَصل کار کافی نیست،و به عملی جنجالی نیاز هست که ایشان با درک این واقعیت، اقدام به کتاب سوزی کردند.
    ناگفته نماند که ایشان غیر از دهه ها کوشش در استخراج طب از منابع مذهبی، و تربیت شاگردانِ برجسته و درمان بیمارانِ لاعلاج، بسیاری از راه های دریافت مجوز قانونی را امتحان کردند
    بسیاری پزشکان و حتی وزیر بهداشت برای جلوگیری از مطرح شدن طب الائمه به بهانه هایی از قبیل دخالت در امور پزشکی، کم شدنِ ۳۵ درصدی فروشِ دارو و مراجعه به پزشکانِ شهر قم از ایشان شکایت و تهدید به حبس و زندان کردند، ماجرا وقتی جالب میشود که تا بحال مراجعه کننده ای از او شکایتی نداشته بلکه از بیماری خلاص شده، حتی آیت الله تبریزیان و شاگردانش تا بحال بابت طبابت از کسی پولی دریافت نکرده و نمی‌کنند، حال سؤال اینجاست که آیا راهی بجز کتاب سوزی برای معرفی و جلب توجه مردم به طب الائمه باقی مانده بود یا نه؟

    12
    2
  19. سلام من موافق کتاب سوزی نیستم اما آیا عمر مردم زیاد شده کدوم شخصی برای فشار خون چربی خون یا قند خون تا حالادبهبود یافته جز اینکه تا آخر عمر مجبور به خوردن داروهای شیمیایی هست

    7
    2
  20. وزارت بهداشتی که دل در گرو آرمانشهری به نام غرب داره مانند بزرگانش(ریئس جمهور) تعجبی نداره که از این حرکت این چنین برآشفته بشه و یقه چاک کنه
    آقایون کاش وقتی کتاب قانون ابن سینا رو (که بسیار از دانشمندان غربی معتقدند پایه علوم پزشکی در غرب بوده)آتیش میزدن یه ذره به رگ غیرتتون برمیخورد
    شماها یه مشت خائنید
    من هم اگه میتونستم کتاب زیست پیش دانشگاهیم رو آتیش میزدم البته با خارج کردن چند صفحه اولش
    میدونین چرا؟!!!
    از کتاب حدود 300صفحه ای حدود 180صفحه مذخرفات نظریه تکامل داروین رو میخوندیم و عمرمون رو به فنا میدادیم که نه تنها مخالف با آیات قران هست که البته شما گویا با سوادتر از قرآن هستید پس بیخیال قران ، این نظریه به لحاظ علمی رد شده آره همین علم بشری،این نظریه گندش توی غرب در اومده ، والله این رو تو کتاب علوم ابتدائی یادمون دادند( اینکه نظریات قابل رد یا اثباتند)
    بروس آلبرت از آكادمي ملي علوم ایالات متحده مي‌گويد ما مجبوريم كه طراحي هوشمند خلقت را به برنامه درسي زيست‌شناسي مدارس‌مان اضافه كنيم. همين‌طور در دانشگاه؛ اگر بخواهيم بفهميم كه اين ماشين‌هاي مولكولي چطور كار مي‌كنند
    خدا لعنت کنه مسولین بی سواد ما رو خدا لعنت کنه تالیف کننده گان بی سواد کتاب های درسی رو

    که نه تنها مذخرف به خورد بچه های مردم میدن که بعد 12 سال درس خوندن و عمر سوزوندن تو نظام آموزشی جمهوری اسلامی ، بچه مون میشه یه ملحد « جهان براساس یک اتفاق به وجود اومد و اتفاقی دچار جبر گرانش و جاذبه و … غیره قرار گرفت و بسیار اتفاقی این نظم هم به وجود اومد ناظم هم نداره و…»

    9
    3
    1. علمی که شراب و گوشت خوک را مفید و زنا را روا و لواط را بدون اشکال و جزء حقوق اولیه بشر میداند و برای مناسک دینی هیچ فایده ای نمیبیند و در شمار خرافات می آورد مثل گوساله سامری باید سوزانده شود همچنانکه نگارندگانش در سرای دیگر به آتش خواهند سوخت

      7
      1
  21. آقای انصاف نیوز لطفا در مورد طب اسلامی آشنایی پیدا کن بعد این مطلب رو منتشر کن که در روز قیامت باید پاسخگو باشیم .من خودم چندین مورد بیماری ای که بقول به اصطلاح پزشکان بعد از کلی هزینه گفته بودن درمان ندارد با داروهای آیة الله تبریزیان که حقیقتا استاد هستند درمان شدم.با هزینه و دردسر خیلی کم ومعقول .ما که از این طب شیمیایی خیری ندیدیم تابحال.کتاب هاریسون یک کتاب علمی نیست یک کتاب تبلیغ دارویی هست که به نام کتاب علمی چه بلایی سرمردم نیاورده.

    8
    1
  22. هاریسون کتاب بو علی سینا رو آتش زد و آیت ا… تبرییان هم کتب طب صهیونیستیپزشکی نوین هاریسون رو ا

    8
    3
  23. چن مطلب مسلم در اینجا وجود دارد: 1. این نوع رفتار درست نبوده و با شیوه های بهتر می شود به کتاب آن نویسنده یهودی نقد وارد کرد. 2. تبدیل شدن طبابت به تجارت و ایجاد شدن مافیای کسب در آمد و استفاده از عدم اطلاع مردم جامعه، چیز قابل انکاری نیست. 3. مغفول شدن آموزه های دینی در حوزه سلامت هم روشن است.
    نباید با تعصب و عدوات داوری کرد. حرف حق را از هر کسی باید شنید و پذیرفت.

    1
    1
  24. با سلام.طب جدید تا الان نتوانسته حتی یک بیماری را هم درمان کند. همش دارو وتجارت………تجارت…سوداگری

    6
    1
  25. من خودم درمان بیماریام راازطریق تجویزاقای تبریزیان دنبال میکنم والحمدلله داروهایی که خوردم بهترشدم مثلاگرگرفتگی وعصبانیت داشته باشم باداروی صفرابربرطرف میشه

    7
    1
  26. با سلام
    چند سال پیش همسرم ناراحتی قلبی پیدا کرد،دکترش گفت بیشترین فعالیتی که میتونی داشته باشی رفتن به دستشویی هست و کلی دارو بهش دادن،ما رفتیم قم و از اقای تبریزیان دارو گرفتیم در عرض حدود یک ماه مشکلش کاملا حل شد و خدا را شکر سلامتیش را به دست اورد و تا حالامشکلی براش پیش نیومده
    لطفا خودمون و علممون را دست کم نگیریم و چشممون به دهن دشمنانمون نباشه که برای دردامون نسخه بپیچن،این اوج ساده لوحیه

    6
    1
  27. سلام
    خدایا خداوندا سایه استاد آیت الله تبریزیان را از سرمان کم نکنه
    خدایا این مردم غرب گرای منافق را عقل عنایت فرما

    9
    1
  28. خدایا چی میشد مردم یه زره می فهمیدند و به غرب گراها رای نمی دادند که بیایند آخرشم استاد تبریزیان که میخواهد نجاتشان دهد مورد لعن و نفرینش کنند

    8
    1
  29. با سلام خدمت مدیر گرامی و بینندگان محترم

    سخنی که باید اینجا و اکنون در این برهه ی زمانی زده شود اینست…ترس تا کی؟
    اروپاییان در هر عرصه و در هر نوع فعالیت قصد و نیت خود را چه مستقیم و چه غیر مستقیم ابراز نموده اند…به نحوی که بر هر فرد عالم و عاقل و حتی افراد عامی جامعه که اگر اندکی اهل مطالعه و بینش صحیح باشند همه چیز ثابت شدس…اقدام آقای تبریزیان در هر حال پسندیده است دیگر بس است اینهمه قایم شدن اینهمه به قول شما میزهای روشنفکری گذاشتن که این شده وضع سینمای ما این شده وضع سلامت ما این شده وضع محیط زیست ما این شده وضع هویت ما این شده وضع فوتبال ما این شده وضع اعتقادات ما این شده وضع ماشین های ما…میزهای روشنگری و روشنفکری هم حدی دارد حرف هم حدی دارد اگر اینهمه حرف قطره ای عمل به بار نیاورد چه ارزشی دارد …قران های ما را بارها دیدیم اتش زدند و ما حرفی نزدیم از علم و هویت کشور ما سواستفاده کردند حرفی نزدیم و فقط بسنده کردیم به مرگ بر امریکا به صورت زبانی و این هم همینطور باعث شد ددمنشانی که در کشور خودمان نیز وجود دارند پارا از گلیم خود دراز کنند و منافع خودشان را ارجح تر از سلامت مردم ببینند بخدا دیگه خسته شدیم از این داروهای مسکن و نه درمان از هزینه ها از بی اعصابی های حاصله از رفتار ناشایست بسیاری از این اطبای مدرن از کاراموزانی که اکنون صفت دکتر را به یمن همین میزگردهای روشنفکری حاصل شده یدک میکشند خسته شدیم از بی احترامی از آقا بالاسری و ثروت دکترین مدرن در نامه یا مقاله ی بالا اسامی دکترینی را قید کردید که با عمل دکتر تبریزیان مخالف بودند که از نظر منطقی و عقلی کاملا اشتباه کرده اند طرف های مقابل ما شمشیرشان را روبه روی چشمان ما قرار داده اندو شما حرف از هم اندیشی میزنید به قول حضرت حسن صباح بهترین دفاع حمله است دقیقا همین سیاستی که اروپاییان بی همه چیز از علمای ما دزدیده و به نام ماکیاولی ثبت نموده اند ما نسلی هستیم که هیچ اطلاعات هویتی از خودمان نداریم ولی تا دلتان بخواهد در مورد اروپای مقلد اطلاعات داریم که این کاملا بر علیه خودمان و نسل های ایندس جامه ها را دریده و طغیان نمایید در اسلام مرد حق باشید .

  30. ما از این اقدام حمایت میکنیم …پزشکی مدرن در قبال خسارتی که به جسم و روح و روان بشر وارد کرده به شدت مطرود است

    6
    1
  31. برای این کار شرماور و خفت بار متاسفم که شما با اینکار تنها علوم یاری دهنده بشری را به باد میدهید کاملا جای ناامیدی و تاسفه

  32. افرادی که موافق طب سنتی و یا طب اسلامی محض هستند و مخالف و معاند طب شیمیایی و مدرن می باشند تا چند ماه دیگه معلوم میشه موقعی که واکسن یا دارویی برای پیشگیری بیماری کرونا ساخته بشه همین افراد که موافق طب سنتی و یا اسلامی هستند در صف اول خرید واکسن خواهند بود تا از این بیماری پیشگیری کنند. اگر حرفی میزنید چه خوبه که پای حرفتون هم بایستید اگر موافق این طب هستید و طب امروزی رو بی فایده میدانید پس برای درمان خود فقط از طب سنتی کمک بگیرید. بنده نه مخالف طب اسلامی هستم و نه موافق صرف بلکه طب اسلامی رو فقط یه مکمل میدونم برای درمان بیماری ها نه روشی برای درمان تمام بیماری ها. آتش زدن کتاب یهودی ها هم کار زشتی نیست اما برای یک روحانی و مبلغ طب اسلامی وجه ی خوبی ندارد کسی بخواد به طب اسلامی ایمان بیاره و نیازی به آتش زدن کتاب نیست . ( ادم بی منطق چیزی رو که نخواد قبول نمیکنه تا با منطق خودش یکی نباشه. حالا تو برو کتاب بسوز یا بنزین بریز خودت رو آتیش بزن).

  33. افرادی که موافق طب سنتی و یا طب اسلامی محض هستند و مخالف و معاند طب شیمیایی و مدرن می باشند تا چند ماه دیگه معلوم میشه موقعی که واکسن یا دارویی برای پیشگیری بیماری کرونا ساخته بشه همین افراد که موافق طب سنتی و یا اسلامی هستند در صف اول خرید واکسن خواهند بود تا از این بیماری پیشگیری کنند. اگر حرفی میزنید چه خوبه که پای حرفتون هم بایستید اگر موافق این طب هستید و طب امروزی رو بی فایده میدانید پس برای درمان خود فقط از طب سنتی کمک بگیرید. بنده نه مخالف طب اسلامی هستم و نه موافق صرف بلکه طب اسلامی رو فقط یه مکمل میدونم برای درمان بیماری ها نه روشی برای درمان تمام بیماری ها. آتش زدن کتاب یهودی ها هم کار زشتی نیست اما برای یک روحانی و مبلغ طب اسلامی وجه ی خوبی ندارد کسی بخواد به طب اسلامی ایمان بیارد نیازی به آتش زدن کتاب نیست . ( ادم بی منطق چیزی رو که نخواد قبول نمیکنه تا با منطق خودش یکی نباشه. حالا تو برو کتاب بسوز یا بنزین بریز خودت رو آتیش بزن).

  34. افرادی که موافق طب سنتی و یا طب اسلامی محض هستند و مخالف و معاند طب شیمیایی و مدرن می باشند تا چند ماه دیگه معلوم میشه موقعی که واکسن یا دارویی برای پیشگیری بیماری کرونا ساخته بشه همین افراد که موافق طب سنتی و یا اسلامی هستند در صف اول خرید واکسن خواهند بود تا از این بیماری پیشگیری کنند. اگر حرفی میزنید چه خوبه که پای حرفتون هم بایستید اگر موافق این طب هستید و طب امروزی رو بی فایده میدانید پس برای درمان خود فقط از طب سنتی کمک بگیرید. بنده نه مخالف طب اسلامی هستم و نه موافق صرف بلکه طب اسلامی رو فقط یه مکمل میدونم برای درمان بیماری ها نه روشی برای درمان تمام بیماری ها. آتش زدن کتاب یهودی ها هم کار زشتی نیست اما برای یک روحانی و مبلغ طب اسلامی وجه ی خوبی ندارد کسی بخواد به طب اسلامی ایمان بیارد نیازی به آتش زدن کتاب نیست . ( ادم بی منطق چیزی رو که نخواد قبول نمیکنه تا با منطق خودش یکی نباشه. حالا تو برو کتاب بسوز یا بنزین بریز خودت رو آتیش بزن).

  35. اولا خواسته ی تمام بیماری ها طب نوینه خودشون با دادن غذا ها و سبزیجات و میوه های شیمیایی و هورمونی به ما ،ما رو مریض میکنن بعد وقتی بیمار شدیم با دادن دارو ازمون پول میکشن بنده خودم مبتلا به سرطان بودم و اینو به طور واضح دیدم.توصیه من اینه هیچوقت سمت دارو های شیمیایی نرین وفقط از دارو گیاهی استفاده کنید (زمین خدا پهناوره پس بگردید سیر کنید و دردتون رو درمان کنید) کار این روحانی رو هم ستایش میکنم.

  36. سلام عليكم
    سوال: آقاي جعفريان ، تفاوت طب سنتي و اسلامي رو نميدونه، و خيلي با شور و هيجان از طبي كه بايد به آن گفت مافياي دارو حمايت ميكنه، چه طور درباره طبي كه چيزي ازش نميدونه نظر ميده؟؟و چه طور از طبي كه مشهور شده به مافياي دارو جانانه حمايت ميكنه و چشمش رو به روي حقيقت ميبنده؟؟يعني از عوارض داروها و دستگاه هاي تشخيصي و دصد خطاي اونها، با اين همه نمونه در اطرافمون بيخبره؟؟ فكر ميكنم براي همه بديهي شده كه چه اغراضي پشت اين همه تجويز دارو و جراحي هاي غير ضروري هست، اصلا مگر نه اينكه طب پايه اش تجربه است؟ اين احاديث در عمل به تجربه رسيده، چندين سال هست كه استفاده ميشه و حتما عوارض داخل بروشورداروها و پنهان شده ي داروهاي شيميايي رو نداره،
    حتما وقتي پرچم آمريكا و انگليس خدا بيامرز(برادر امروز ، دشمن ديروز)، را آتش ميزنيم همه مردم آمريكا به ويژه جامعه علمي و دانشمندانش را هم آتش ميزنيم. كاملا واضح هست كه منظور از اتش زدن هريسون چيه، ان شاءالله پايان سطله طب پول پرست. البته اين طب يافته هايي هم داشته ولي حقيقت اينه كه ((اثمهما اكبر من نفعهما)).و چه قدر راحت يا با واكسن از بدو تولد يا با دارو يا با جراحي غيرضروري يا با سقط جنين به بهانه تشكيل نشدن قلب جنين، در حالي كه مادر بايد دوهفته صبر كنه اگر نشد ياز هم سقط كردن رحم رو خيلي خيلي ضعيف ميكنه، بدن خودش دفع ميكنه يا با اين تغذيه هاي ناسالم و سبك زندگي نادرست و…، كه همه نسخه هايي همين پزشكان هستند، و به بركت سكوت همين افرادي كه چشمشمون رو بروي اين همه ايراد و فجايع ميبندند و پژوهشگر هم هستند، نسل شيعه در حال انقراض هست.
    گفت در شطرنج كين خانه رخ ست گفت خانه از كجاش آمد به دست
    خانه را بخريد يا ميراث يافت فرخ آنكس كو سوي معني شتافت مولوي
    والسلام علي من اتبع الهدي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا