خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افاضلی: اگر لازم است بازیکنانم ساطور دست‌شان بگیرند

«هومن افاضلی»، سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید تیم مقابل (گل گهر) آمده بود تا با بازی فیزیکی جلوی بازی تیم دیگر را بگیرد. اگر لازم است ما هم تغییر روش بدهیم بگویند تا بازیکنانم هر کدام یک ساطور در دست‌شان بگیرند و وارد زمین شوند! ما دنبال فوتبال هستیم تا مردم از آن لذت ببرند، تیم‌های داوری هم باید به این موضوع کمک کنند.

به گزارش ایسنا هومن افاضلی عصر امروز پس از نتیجه تساوی تیمش در برابر گل‌گهر سیرجان در جم گفت: بازی دشواری بود، از بازیکنانم تشکر می کنم چون بازی در برابر حریفی که سعی دارد تخریبی بازی کند سخت است.

وی افزود: ۷-۶ بازیکن ما مصدومیت جدی دارند که این نشان می دهد حریف فیزیکی بازی کرده! من از تیم داوری گله دارم زیرا این مسائل در کلاس داوری آموزش داده می‌شود و اگر داور بازی را مدیریت می‌کرد چنین اتفاقاتی رخ نمیداد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه گل گل‌گهر قطعا آفساید بوده است؛ گفت: هفته گذشته در مقابل تیم ذوب آهن نیز یک پنالتی ما گرفته نشد، بازیکن حریف با دستش توپ را گرفت ولی داور به راحتی از آن گذشت. نمی‌خواهم قضاوت کنم، تعدادی از این داوران دوستان خیلی خوب من هستند اما زمانی که تصمیمات آنها بر نتیجه تأثیر می‌گذارد چه می‌توان گفت؟

این سرمربی تاکید کرد: داور مسئول حفظ سلامت بازیکنان در زمین است ولی ما چنین چیزی ندیدیم، تیم مقابل آمده بود تا با بازی فیزیکی جلوی بازی تیم دیگر را بگیرد، وقتی تیم حریف سعی می‌کند بازی شما را خراب کند نمی‌توانید کاری انجام دهید. ممکن است بازیکنانتان مصدوم شوند و کل ساختار بازی هم تغییر می‌کند. اگر لازم است ما هم تغییر روش بدهیم بگویند تا بازیکنانم هر کدام یک ساطور در دست‌شان بگیرند و وارد زمین شوند! ما دنبال فوتبال هستیم تا مردم از آن لذت ببرند، تیم‌های داوری هم باید به این موضوع کمک کنند.

امکانات ما نباید بر نگرش داوری تأثیر بگذارد

افاضلی اظهار کرد: شب قبل از بازی ناظر داوری زنگ می‌زند و می‌گوید جای ما بد است و اگر آن را عوض نکنید کاری می‌کنم پشیمان شوید! من از داوران عذرخواهی می‌کنم اما امکانات شهر ما در همین حد است و تلاش کردیم آبرومندانه باشد و این نباید روی نگرش داوری تأثیر بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: ما احتیاج به زمان داریم، گل‌گهر با این مربی و دیدگاهی که دارد مدت زمان زیادی کار کرده و ما زمان کمی است که با هم کار می‌کنیم، شرایط تیم پارس جنوبی جم بهتر می‌شود و مطمئنم رتبه بهتری به دست خواهیم آورد.

سرمربی پارس جنوبی جم خطاب به هواداران گفت: تیم ما در لیگ می‌ماند و قطعا جایگاه بهتری به دست می‌آوریم. بازی امروز یک بازی ۶ امتیازی و مستقیم با یک حریف مستقیم بود. باید فاصله خود را با این تیم نگه می‌داشتیم و در مرحله اول نباید اجازه می‌دادیم دست پر از زمین خارج شوند و در مرحله بعد تلاش ما این بود تا ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

هومن افاضلی با بیان اینکه هفته گذشته تیم ما ۵۰۰ پاس داشت، تصریح کرد: بازیکنان ما باید خودشان را باور کنند، اینکه وقتی در ۱۵ روز تمرین به ۵۰۰ پاس می‌رسند بی شک اتفاقات خوبی برایشان رخ می‌دهد.

بازی با تیم‌هایی که تخریبی بازی می‌کنند دشوار است

وی افزود: همیشه بازی با تیم‌هایی که تخریبی بازی می‌کنند دشوار است، فوتبال زیبا به دو تیم نیاز دارد نه اینکه یک تیم فوتبال بازی کند و تیم دیگر تخریبی و با توپ‌های بلند!

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به اظهارات مجید جلالی در مورد اشتباهات داوری گفت: من به صحبت‌های آقای جلالی احترام می‌گذارم اما آنچه ما نشان دادیم مشخص بود، این حرف من و مجید جلالی نیست. هر دو گل آنها -گلی که زدند و گلی که مردود شد- آفساید بود، و اگر این اتفاقات نمی‌افتاد ما برنده این بازی بودیم.

تیم پارس جنوبی برای هواداران و مردم است

افاضلی تاکید کرد: لازم است چند نکته را یادآوری کنم، اول اینکه بحث بومی و غیربومی درست نیست. همه ما ایرانی هستیم، اگر جایی اتفاقی بیفتد و به کشور تعرض شود آیا از مردمی که برای دفاع کردن به اینجا می‌آیند سؤال می‌کنید از کجا آمده‌اید؟ برای مثال اگر مشهدی باشد به او می‌گویید تو نیا! این حرف‌ها بد است.

وی اضافه کرد: تیم پارس جنوبی برای هواداران و مردم است، مگر پرسنل پالایشگاه جم همه اهالی شهر جم هستند؟ در این تیم زمانی من هستم و زمانی هم گواردیولا می‌آید. مهم این است که برای شما کار کنند و شما را خوشحال کنند. هر کسی که بیاید باید بتواند کیفیت خوبی ارائه دهد و خدمت کند.

تیم من اعتماد به نفس کافی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: در ابتدای بازی تلاش کردیم حریف را عقب ببریم اما نوع بازی حریف برای ما چالش بزرگی بود، تلاش‌مان این بود مالکیتمان را حفظ کنیم. حریف مدام خطا می‌کرد و این هم چالش دیگری برای ما بود ضمن اینکه تیم من اعتماد به نفس کافی ندارد.

افاضلی تاکید کرد: اگر بازیکنانم به سبک بازی خود اعتقاد پیدا کنند و در طول بازی تحت تأثیر حریف قرار نگیرند شرایط ما بهتر می‌شود و این مسأله زمان‌بر است. من برای این تیم برنامه دارم و همه ما باید صبور باشیم. از نتیجه بازی راضی نیستم. هر چند دوست داشتم که ۳ امتیاز این بازی را بگیریم، با این حال موفق شدیم حریف را در جدول پایین نگه داریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا