خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای تبریزیان! چرا کرونا را درمان نمی‌کنید؟

مصطفی داننده در عصرایران نوشت:

«عباس تبریزیان»، روحانی که به واسطه آتش زدن کتاب معروف پزشکی «هاریسون» حسابی سر و صدا کرد در آخرین اظهار نظر شاذّ خود اعلام کرد که با سیاه دانه و عسل می‌شود، کرونای پرحاشیه‌ی این روزها را درمان کرد.

بفرمایید حاج آقا! این گوی و این میدان. در قم کرونا شیوع پیدا کرده است. چند نفر را هم به دام مرگ کشانده است. بسم‌الله، بهتر است ترکیب مورد نظر خود را آماده کنند و به بیمارستان‌ها تحویل دهند تا ایران اسلامی از شر این ویروس رها شود.

الان نه چین و نه قدرت‌های جهان نتوانسته‌اند درمانی برای این بیماری پیدا کنند. چه فرصتی بهتر از این برای به رخ کشیدن قدرت طب اسلامی؟

نمی‌دانم آقای تبریزیان که اینقدر به حرف‌ها و طب مورد نظر خود ایمان دارد چرا وارد مرحله اجرا نمی‌شود؟ چرا فقط در کانال و صحبت حرف از درمان می‌شود و در عمل خبری نیست.

واقعا منتظر هستیم تا جناب تبریزیان، کیف طب اسلامی خود را زیر بغل بزند و به خیابان‌های قم برود و اکسیر ضد کرونای خود را به خورد مردم مسلمان قم بدهد. چین که به قول حاج آقا از بلاد کفر هستند. ما که مسلمانیم. چرا جامعه اسلامی را از خدمات شایان خود محروم می‌کنید؟

شما برای اینکه نشان بدهید علوم جدید به درد نمی‌خورند، کتاب معروف پزشکان را به آتش کشیدید چرا از این فرصت طلایی استفاده نمی‌کنید؟

باور کنید که اگر بتوانید درمان کرونا را پیدا کنید و با سیاه دانه و عسل‌تان، حال کرونا گرفته‌ها را به سامان کنید، من یکی به شما ایمان می‌آورم و دیگر سراغ دکترهای از دانشگاه بیرون رفته نمی‌روم.

مثال شما الان به مثابه مهاجمی است که با توپ جلوی دروازه خالی ایستاده است و هیچ مزاحمی ندارد. کافی است یک ضربه کوچک بزند تا در دقیقه 90 فاتح دیدار بزرگ شود و نام خود را در تاریخ ثبت کند.

روحانی پر حاشیه‌ی این روزها ایران بهتر است در زمانه کرونا تکلیف خود را مشخص کند. واقعا اگر او وارد پروسه درمان نشود، حکایت از این معنا دارد که او فقط حرف می‌زند و کاری از دستش بر نمی‌آید. ادعاهای او در حالی است که علم پزشکی وارد صحنه شده است و پزشکان دانشگاه رفته، جان خود را در دست گرفته‌اند و برای درمان بیماران وارد صحنه شده‌اند.

آنها فعلا پای کار هستند در همان قمی که شما حاضر نیستید برای درمان اهالی‌اش وارد میدان شوید.

پس با توجه به شرایط ما همچنان به پزشکان دانشگاه رفته چشم دوخته‌ایم و با لبخند از کنار درمان‌های شما عبور می‌کنیم. به قول معروف به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اخر رو که چنیست ایشان هم مثل اهالی سنگ پاست ان زمان که به عنوان رسانه. از طرف افکار عمومی باید فشار می اوردند و جلو خطر را می گرفتند کارشناس می اوردند در حد اقای تبریزیان که بی خود شلوغش نکنید کرونا که چیزی نیست.حضرات دیدین حالا؟؟؟

    2
    5
  2. طعنه نزنید اقای داننده.
    طعنه ها رو بر سر این دکترای طب جدیدبزنید که با این همه تخصص وفوق تخصص واین همه ادعا نمیتونن هیچ کاری کنن.
    البته تو هم معلومه آدم […]

    16
    7
  3. قابل توجه خوانندگان، اعضای تحریریه سایت انصاف نیوز و نویسنده اصلی که برای سایت عصر ایران هستن:
    مرکز طب اسلامی آقای تبریزیان نامه به سفیر چین نوشتن که در اینترنت موجود هست و آمادگی خودشون رو برای همکاری اعلام کردند.
    در ضمن آقای روازاده و بسیاری دیگر از همکاران ایشون نامه ای به امام جمعه و عضو شورای تأمین استان قم ،آقای اعرافی نوشتند که اونها هم اعلام آمادگی کردند تا در هر مکان و محلی که بهشون گفته بشه داخل قرنطینه برن.
    به شرطی که مسئولین بیمارستان تضمین بدن که موفقیت یا عدم موفقیت درمان بیماران رو به صورت کتبی و با مهر ریاست بیمارستان یا ریاست نظام پزشکی یا ریاست دانشگاه علوم پزشکی به اطلاع مردم برسونن. عواقب حقوقی اون رو هم به عهده می گیرند! و چند تا بند دیگه هم داره….
    دیگی چی میخواهید شما؟ اگه طرف دروغ میگفت حاضر بود اینقدر آبروی خودش رو ببره؟
    این گوی این میدان.

    12
    4
  4. من پسرم یک بیماری ژنتیکی دارد که پزشکان از درمان عاجر بودن
    به طب سنتی ایت الله تبریزیان مراجعه کردم سه بار داروهای انها را استفاده کذدم به جای بهتر شدن بدتر شد.امیدوارم قهر خدا شامل حالشان شود

    8
    8
    1. مدرك ارائه كن شايد يكي از اين پزشكان قراردادي با داروخانه ها باشي كه از داروخانه پول ميگيري كه داروي مورد نظر آنها را بنويسي عكس نسخه با نام بگذار تا از طريق تبريزيان پيگير بشم

      7
      2
    2. آخه پسر مومن مشکل زنتیکی که درمان گیاهی نداره… بعد هیچ بیماری ژنتیکی با خوردن 2 ماه داروی گیاهی بدتر نمیشه الکی دروغ نبافید… بقول شما وقتی خوب نمیکنه پس بدترهم نمیکنه

      10
      3
  5. اخ چقدر آدم بی سواد داریم در کشور
    اولا مرجع تصمیم گیری در این مورد حضرتعالی نیستید.
    دوما ایشان منع درمان شده است.
    سوما باید دید چرا اجازه نمی دهند ایشان و یا آقای روازاده درمان کنند(ترس از درمان سنتی و عدم فروش سهادمداران شرکتهای داروسازی یا …).
    چهارما نمیدانم چرا شما علم ندارید در این مورد اظهار نظر می کنید؟ …

    11
    4
    1. آقای عزیز هیچ شخصی در صورت داشتن دانش و مجوز مرطوبه از فعالیت در طب سنتی منع نشده و اتفاقا تمام پزشکان و جامعه علمی و مردم به طب سنتی اقبال نشان میدهند اما به شخص باسواد و ثابت شده نه به هر شخص شیادی مانند تبریزیان یا روازاده که چرندیات خود را پشت اسلام و امام کاظم و امام رضا پنهان میکنند که هر کسی اگر انتقاد کند به او برچسب بی دینی و توهین به امام و مقدسات بزنند در تمام دنیا از طبهاي سنتی و مکمل استفاده میشود اما با حساب و کتاب تبریزیان شیاد همانقدر چرند گوشت و مدعی دروغین که در جواب شخصی در مورد خرابی دندان و درد گفت روغن بنفشه بگذارید دندان درد خوب میشود و خرابی دندان ترمیم میشود آن هم در رسانه میلی صدا و سیما متاسفانه مملکت بی صاحب ما مکان مناسبی برای شیادی با تکیه بر اسلام و دین شده است

      9
      4
  6. طب سنتی بسیار بهتره اقای تبریزیان تلاش کردن وارد بشن ولی دکترای شیمیایی نمزارن هیچی نمدونی الکی حرف نرن

    5
    5
  7. سلام در همین شرایط کرونا حداقل ۶نفر از اطرافیان خودم که کرونا گرفته بودند با داروی امام کاظم و بخور جوش شیرین بهبود پیدا کردند ولی اونهایی که رفتند بیمارستان فوت کردند . آقایون اگه راست میگن بذارن ۱۰ تا بیمار به وسیله طب ایرانی اسلامی درمان و به مردم اعلام بشه.

    12
    4
  8. طفا خواهشا اجازه ندهید اینا در شبکه ها حرف بزنند که به گوش مردم برسه اگرم ادعایی دارند سرشون تو کار خودشون باشه اقای روازاده و امثالهم از این راه نون در میارن و از خداشونم هست این کرونا و شرایط همیشه باشه

    9
    3
  9. وجود افرادی مثل روازاده و امثالهم در جامعه برای سنجش میزان کند ذهنی و تیز هوشی افراد لازم است… اینان افراد درمانده و ساده لوح را با فروش اکسیر هایی که جز پر شدن جیب اینان خاصیت دیگری ندارد را سر کیسه میکنند

    7
    4
  10. با یک گل بهار نمی‌شود . تعلیمات و توصیه های حکیمانهٔ طب اسلامی ، باید همگانی و عمومی ، شود و کل و همهٔ مردم ، ابعاد و بواطن جامعه ، به تعلیمات و توصیه های حکیمانهٔ طب اسلامی ، اهتمام بورزند . رویکرد و راهبرد توسعهٔ طب اسلامی ، طبق توصیه و سفارش مقام معظم رهبری ، باید همگانی سازمان‌دهی و زیرساخت‌های آن ، فراهم شود که متأسفانه ، اطلاع و بصیرت اکثریت مردم ، در این خصوص ، ضعیف است و مافیای رانت خوار وزارت بهداشت هم ، از ناآگاهی و بی بصیرتی عدهٔ کثیری از مردم ، به طرق مختلف ، سوء استفاده کرده و از همگانی و سازمان‌دهی کردن رویکردها و راهبردهای طب اصیل اسلامی ، ممانعت کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا