خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عصبانیت وزارت بهداشت در تهران، تخریب در تبریز

معاون پرستاری وزیر بهداشت در نشست خبری هفتگی سخنگوی وزارت بهداشت در واکنش به تاکید وزیر دولت اصلاحات بر وجود بی عدالتی در نظام پرداخت حقوق، گفت: در این روزها و نزدیک انتخابات مجلس بنده نگران اظهارنظرهای برخی افراد سیاسی هستم.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت خبری وزارت بهداشت، وبدا، محمد میرزابیگی به اظهارات شخص دکتر مسعود پزشکیان اشاره کرد و مدعی شد: در دوره وزارت ایشان پرستاری از بدترین وضعیت رنج می برد، حقوق پرستاران 120 هزار تومان و کارانه 10 تا 20 هزار تومان بود 40 هزار پرستار بیکار داشتیم و ایشان محکم در مقابل جامعه پرستاری بودند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت بدون اشاره به تصویب اختصاص یک درصد بودجه و ده درصد درآمد هدفمندی یارانه ها برای وزارت بهداشت توسط مجلس در پیش از روی کار آمدن قاضی زاده هاشمی، وزیر کنونی بهداشت، مدعی شد: در طول دوره نمایندگی ایشان در مجلس  نیز جناب دکتر پزشکیان در عمل، با قوانین و لوایحی که به مجلس می بردیم عمدتا مخالفت می کردند و در این زمینه مذاکرات ایشان و ما در کمیسیون های مجلس موجود است.

میرزابیگی با اشاره به سخنان پزشکیان در جشن نظام پرستاری اظهار کرد: حال چطور شده این برادر بزرگوار به فکر جامعه پرستاری افتاده، آيا آرای پرستاران را می خواهند یا خود پرستاران را؟

متن سخنان پزشکیان با تیتر «پزشک ۴ ساعت ۱۰۰ میلیون، پرستار ۴۰ ساعت ۱ میلیون!» در روز پرستار در این [لینک] قابل مشاهده است.

تخریب در تبریز

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر دکتر پزشکیان سه شنبه شب نوشت: انتشار متن‌های تند و غیرمنصانه از اتفاقات سال‌های دوران مدیریتی دکتر مسعود پزشکیان بخشی از برنامه‌ای است که گروه‌های مخالف ایشان به راه انداخته‌اند و این مهم، سوالی را در بین مخاطب ایجاد می‌کند که چه کس یا کسانی پشت پرده این اتفاقات ساختگی قرار دارند؟! به نظر می‌رسد این نوع نگاه‌های جانب‌دارانه بدون شک از طریق مجموعه‌ای همگون و هدفمند به راه افتاده است تا بتوانند در روزهای پیش روی انتخابات با انتشار اخبار دروغین در رای مردم تاثیرگذار باشند اما مخاطب ما باید به روشنی از اتفاقات آن زمان آگاه باشد. در همین رابطه، مصاحبه‌ای با دکتر پزشکیان صورت گرفته است که بزودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا