خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمدعلی طاهری در کانادا

محمدزمان دریاباری، وکیل محمدعلی طاهری در توییتر نوشت:‌ «موکلم استاد محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان کیهانی اعلام کردند در تورنتوی کانادا هستند. برای ایشان آرزوی کامیابی روزافزون داشته و امیدوارم که هم اینک‌ با بهره مندی از نعمت ازادی، سرآغاز تحولی بزرگ در جهان علم با اثبات نظرات خود مانند پیوند شعوری اجزا و اینترنت کیهانی باشند».

باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما در این باره در خبری با تیتر «محمدعلی طاهری از کشور خارج شد؟» نوشت:

«محمدعلی طاهری چندی قبل خواستار سلب تابعیت ایرانی خود شد که در رسانه‌های بیگانه بازتابی گسترده یافت. محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه با اتهاماتی نظیر توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضالّه بودن کتب و آثار، به ۵ سال حبس، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود. اکنون وکیل «محمدعلی طاهری» سرکرده فرقه انحرافی موسوم به “عرفان حلقه” خبر داد که نامبرده از ایران خارج شده و خود را به کانادا رسانده است. وی چندی قبل خواستار سلب تابعیت ایرانی خود شد که در رسانه‌های بیگانه بازتابی گسترده یافت. حالا خبر می‌رسد که پیروان خود را ترک کرده و اقامت در کانادا را به بودن در کنار آنان ترجیح داده است».

سرانجام دادگاه محمدعلی طاهری چه خواهد شد؟

آخرین وضعیت محمدعلی طاهری از زبان وکیل

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. ایشون رو از یه طرف ممنوع‌الخروج کرده بودن و از طرف دیگه تهدید به ترور. ایشون هم ناچارا هجرت کردن نه ترک پیروان ، چون اتفاقا حالا بهتر میشه از حالشون و پیامهاشون باخبر شد.

      27
      16
      1. هجرت چی؟ پیچید رفت! معلوم نیست چطور از زندان دراومد سر از کانادا دراورد کی فراریش داد!؟

        6
        4
  1. از این به بعد در دنیای آزادی میشه ایشون رو قضاوت کرد. نه بر اساس نوشته هایی که دربارش نوشته شده بود ، در دوره ی ای که ایشون اوین بود. و البته سعی زیادی شد تا اعدام بشه. خیلی دوست دارم ببینم نظرات واقعی ایشون چیه چون آزادی باعث میشه انسان ها خودشون رو کامل نشون بدن. امیدوارم ثابت نشه که بدون مدرک عمری در زندان بوده وگرنه دیدم نسبت به عدالت و دستگاه قضاوت و هرچی به این نظام مربوطه و حتی سایت شما ، 180 درجه برمیگرده و حرف و حدیثی که راجع به فساد سیستمی در نظام ایران هست محقق میشه.
    یا حق

    20
    8
  2. پس پیروانش راگذاشت وفراررابرقرارترجیح داد مثل مسعود رجوی که ازاون طرف جوان های مردم رامی کشوند وسط میدان وبه کشتن میده بعد خودش اون طرف عشق می کنه

    19
    23
  3. اگه من قاضی پرونده طاهری بودم ایشون رامحکوم به اعدام میکردم،چون بازی بااعتقادات مردم کردوضرری به بارآوردکه داعش نتوانست ایجادکند،داعش سربریدو برخی مومنین راراهی بهشت کردولی محمدعلی دنیاوآخرت مومنین راهدف گرفت.

    24
    39
    1. اره شما راست میگی انقدر عقاید ما پوشالی بوده که اون عقاید رو جناب اقای طاهری از بین برد ولی خیلی ها اصرار دارن به اینکه عقاید تو خالی و بی مصرف داشته باشن

      11
      4
    1. سلام من بیمار هستم، ۳۴ سال چندین بیماری دارم، الان به کانادا امدم تا درمان شوم اما اینجا هم درمان نشدم، چطوری می توانم با استاد طاهری صحبت کنم، خواهش می کنم کمکم کنید

      5
      5
        1. به هیچ وجه فکرش هم نکنید ایشون فقط یک شیاده نه از عرفان چیزی میدونه و نه علوم غریبه. دستیارش رو من میشناسم یه کلاهبردار واقعی، رمال قلابی!

          9
          6
      1. سایت کازمواینتل یه قسمتی داره به اسم فرادرمانگاه میتونید از اونجا اقدام کنید

        5
        3
      2. بی خیال تورو خدا ،ایشون خدا که نیست شفای بده، پاشو برو کلاسهای خودشناسی همچین که آگاه بشی خودت خودتو شفا میدی.ایشون از فرقه عرفان حلقه و شیاطین استفاده میکردن. حالا برگرد ایران

        7
        4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا