خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابتلای دو پرستار و یک پزشک آشتیانی به کرونا

یکی از مخاطبان انصاف نیوز از آشتیان در پیامی نوشت:

«بنا به گزارشهای مردمی در شهرستان آشتیان از توابع استان مرکزی دو نفر پرستار و یک پزشک بیمارستان امام سجاد آشتیان تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.
ظاهرا” بی توجهی مدیر داخلی بیمارستان آشتیان در عدم توزیع البسه پزشکی اهدائی یکی از خیرین به بیمارستان و عدم توجه به جداسازی بیماران کرونا با سایر بیماران به موضوع فوق یکی از دلایل است.
شکایت جمعی از مردم همیشه در صحنه و خانوادهای افراد جای پیگیری دارد…
جمعی از اهالی شهرستان آشتیان»

پاسخ روابط عمومی بیمارستان

روابط عمومی بیمارستان امام سجاد ع در اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرده است:

با سلام و احترام
احتراما پیرو شبهاتی که برای دوستان و عزیزان در یکی دو روز اخیر در فضای مجازی پیش آمده است لازم است به عرض برسانیم از ابتدای شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن بیمارستان امام سجاد(ع) تعداد زیادی لباس محافظ فردی و گان بر حسب نیاز بین پرسنل مرتبط توزیع شده است تا اینکه در عصر روز یکشنبه ۹۸/۱۲/۱۸ خیر محترم جناب آقای مهندس چنگی تعداد صد دست لباس یکبار مصرف به بیمارستان اهدا نمودند که جا دارد در همین جا از نیت خیر این بزرگوار تقدیر و تشکر گردد.
مسئول محترم بهداشت شبکه به محض اطلاع به داروخانه مراجعه و لباس هارا جهت استفاده پرسنل بهداشت با خود می برند. به محض اطلاع (ساعت ۴ عصر) و تماس با ایشان و توضیح اینکه نیاز بیمارستان به این لباسها بیشتر است، لباسها برگردانده و در اولین فرصت تحویل مسئول محترم توزیع داده شد که در اول هر شیفت در اختیار پرسنل مرتبط قرار می‌گیرد قابل ذکر است مطالبی که در فضای مجازی شایعه شده است کذب محض بوده و در این مدت به همت مسئولین، همکاران و خیرین محترم بیمارستان دچار کمبود لباس نبوده است.
انتظار میرود در این شرایط ویژه همه دست به دست هم دهیم و بیشتر به فکر سلامت جامعه باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام و خسته نباشید

    لطفا از منابع معتبر پزکش و بهداشت و سازمان غذا و دارو پرسش کنید که آیا مصرف مواد لبنی مانند پنیر که بخشی از کارخانه های مهم تولید کننده ان در شمل قرار دارد با خطر الودگی به کرونا همراه است یا خیر.

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا