خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک امام جمعه: به وضعیت معیشتی اساتید هنر توجه ویژه‌ شود

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تکریم هنرمندان عرصه هنر فاخر و ارزشمند کانون فرهنگ و ادب باید از سوی همه مسئولان استان انجام شود و به وضعیت معیشتی این اساتید توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبداء تمام تحول‌ها آموزش و پرورش است، اظهار کرد: خوشبختانه کانون پرورش فکری در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری دارای اساتید برجسته است که خدمات فرهنگی و تربیتی در سطح بالا را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

وی افزود: جهت نوسازی و بازسازی کانون پرورش فکری مقرر شده نوسازی مدارس، شهرداری، استانداری و سایر دستگاه‌های مربوطه پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: هرگونه پیشرفت در کشور مبتنی بر نظام تعلیم و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش است و همچنین پیام جمهوری اسلامی به نسل جوان باید در قالب هنر نشان داده شود.

وی بیان کرد: وقوع انقلاب اسلامی با تدبیر و هنرمندانه شروع و به پیروزی رسید بر همین اساس توجه به هنر فاخر به عنوان میراث گذشتگان بسیار اهمیت دارد و باید این هنر را بازآموزی و به کمک کانون فرهنگ و ادب به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

‌شاهرخی گفت: تکریم هنرمندان عرصه هنر فاخر و ارزشمند  کانون فرهنگ و ادب باید از سوی همه مسئولان استان انجام شود و نشست‌هایی با این اساتید جهت بهره‌گیری از ایده‌های سازنده برگزار کنند و همچنین به وضعیت معیشتی این اساتید توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا