خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ فتاح به رشیدپور درباره‌ی کاندیداتوری در ۱۴۰۰

پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان که یکی از گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری مطرح می‌شود، در پاسخ به رضا رشیدپور در برنامه‌ی اتفاق شبکه سه گفت که هر جا باشد سعی می‌کند آنجا را ارتقا بدهد.

به گزارش انصاف نیوز، او درباره‌ی اصرار رشیدپور برای پاسخ صریح در این باره گفت: من چنین قصدی ندارم. بالاترین افتخار این است که نوکر مردم باشیم. هر جایی که هستیم آنجا را بالا ببریم.

او با اشاره به سابقه‌اش با شهید سردار سلیمانی و شهید باکری، گفت: می‌خواهم شهید بشوم. فدای مردم نظام و راه شهدا بشوم.

فتاح در طول برنامه بارها از عملکرد خود تعریف کرد ولی به خاطر نوع مواجهه‌اش در برنامه‌ی تلویزیونی چندی پیش که با مجری تندی کرده بود، عذرخواهی کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من نه شما اصلاح طلبا رو قبول دارم و نه راستیا رو ولی یه چیزی رو میدونم :
    شما نمیتونید با تمام رندیتون، چهره ی فتاح رو بین ما مردم خراب کنید… اون رییس جمهور نمیشه نترسید! _ همونطور که از قاسم سلیمانی خیلیهاتون میترسیدید بخاطر محبوبیتش_ ولی بخاطر تلاش و همتش و بی سر و صدا کار کردنش، پرویز فتاح در قلبها جا داره. امیدوارم امثال این آدم زیاد بشن و امثال علی مطهری و حمید رسایی و احمدی نژاد و محمود صادقی و… که جز سر و صدا و شلوغکاری و… کار دیگه ای ازشون برنمیاد کم بشن… و البته شماها هم درین سال نو یا واقعا خداترس و منصف بشید ویا اگه نمیشید، به تاریخ بپیوندید..

    9
    2
    1. واقعا ترسی که رسانه های زرد از امثال فتاح دارند حد نداره،چون این رسانه های زرد از عمل می ترسن وفقط دنبال کسایی هستند که اهل حرف وجنجالند

  2. واقعا این اصلاح طلبا چه کاری برای مردم کردن که این قدر مدعی اند کلا تا حالا یه نفر شهید ندادند عامل هر افتضاحی اینان و مثل چی از انسان هایی مثل فتاح می‌ترسن و تو کارش کار شکنی میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا