خرید تور تابستان ایران بوم گردی

باقری لنکرانی: دلیل شلوغی شهر سیگنال متفاوت مسوولین به مردم است

کانال «نه به عوام فریبی» نوشت:

باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت:

خیلی زشت است که شکایت پزشک خودمان را به حراست ببریم‌

_مسئولین وزارت بهداشت در برابر انتقادات سعه ی صدر بیشتری داشته باشند.

_دلیل شلوغی شهرها سیگنال های متفاوت مسئولین به مردم است.

_زود برداشتن قرنطینه موج های بزرگ تر و سنگین تری ایجاد می کند.

_نظر سنجی تکان دهنده ی دولت که از دست دادن جان ۱۰ هزار نفر را انتخاب می کنید یا بیکاری یک میلیون نفر را؟! قیاس و انتخاب عجیبی است؟! جان یک نفر هم بسیار ارزشمند است و قرار نیست که ما تا قیامت دچار بیکاری باشیم.

باید جبران ضعف های مالی مردم شود و یادمان باشد که فقط موضوع مرگ نیست، اگر ده هزار نفر فوتی داشته باشیم معنایش این است که ۲۰۰ هزار نفر بستری کنیم که اصلا امکانش را نداریم و باید برویم به سمتی که مثل برخی از کشورها مردم را روی زمین بخوابیم.

وزیر اسبق بهداشت متذکر شد که ممکن است به جایی برسیم که تن دادن به قرنطینه هم برای ما فایده ای نداشته باشد، رفتار سخت گیرانه ی اروپا جلوی چشم ماست.

در آلمان شروع کرونا در اوائل دیماه بود که یک تاجری از ووهان به آلمان رفت و ۱۶ مورد داشتند و خیلی جدی برخورد کردند، اما تعطیلات کریسمس در آلمان کانونی از بیماری شکل گرفت که همه جا را درگیر کرد و عین این اتفاق در اسپانیا به مراتب سهمگین تر رخ داد سبب شد که کار به جایی برسد که الان در اسپانیا به ازای هر یک میلیون نفر ۲۵۰ نفر بمیرند.

شل کن و سفت کن نداریم و خود مسئولان باید سعه ی صدر بیشتری داشته باشند.

وی گفت؛ در ۱۶ فروردین آثار مسافرت های ۲۹ اسفند را می بینیم.

لنکرانی در ادامه در پاسخ به پرسش مهدی اسفندیار مجری کارشناس برنامهء مخاطب خاص در مورد اعطای پاداش به پرستاران و پزشکان و ….گفت؛ ما کار تیمی داریم انجام می دهیم و در مورد پاداش کرونا اگر من وزیر بودم یکسان پرداخت می کردم.

وی در مورد برخورد با دکتر هاشمیان پزشک معترض به کمبود داروی فاوی پیراویر گفت:

نقد پذیری به حرف نیست و به عمل است و خیلی زشت است که شکایت پزشک خودمان را ببریم به حراست و ما یک تیم هستیم و باید نظرات مختلف را اجازه بدهیم که مطرح شود.

پ.نوشت: برنامه ی مخاطب خاص رادیو سلامت در اقدامی استثنایی با ۵ تن از کارشناسان برتر حوزه ی سلامت کشور مصاحبه و از آنها خواست تبعات تصمیم دولت را در بازگشت کشور به روال سابق بررسی کرد و افق آینده را پیش بینی کنند.

لازم به ذکر است که در این برنامه از دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت نیز دعوت به عمل آمد که با وجود اعلام آمادگی در برنامه ی زنده ی قبلی، پاسخگوی تماس های رادیو سلامت نبود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا