خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت وزارت ارتباطات از عوامل ارسال پارازیت‌های خطرناک GPS

سید جمال هادیان: با این پارازیت نزدیک بود یک هواپیما سقوط کند

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات خبر داد که این وزارتخانه از عاملان ارسال پارازیت‌های GPS، شکایت کرده‌اند. اشاره‌ی او به چیزی شبیه به سامانه‌ای است که حالا علی اکبر رائفی‌پور مسوولیت آن را پذیرفته است.

سید جمال هادیان در پاسخ به انصاف نیوز مبنی بر این که اخیرا رائفی‌پور ادعا کرده فشارهایی بر شرکت ایشان برای خرید سامانه‌ پاداسکای آنها وارد شده و به نوعی این فشار را به وزارت ارتباطات منسوب کرده‌اند، گفت: اگر درست حدس زده باشم، پاداسکای سامانه‌ی پارازیت GPS هست. تولید پارازیت به هر نحو یک کار غیرقانونی است و البته روی GPS علاوه بر غیرقانونی بودن، بسیار خطرناک هم هست.

هادیان افزود: در چندماه اخیر نزدیک بود پارازیت GPS یک فاجعه ایجاد کند و هواپیمایی در یکی از فرودگاهها سقوط کند. ما هم حسب وظیفه قانونی از عامل پارازیت که نمی‌دانیم چه کسی بوده است به دادگاه شکایت کردیم و خواستیم شناسایی شود و گزارشش را به شورای عالی امنیت ملی هم دادیم.

وی گفت: اینکه ایشان بنا به اظهارات خودشان عامل این پارازیت خطرناک و حادثه ساز باشند و هنوز با او برخورد نشده جای تعجب است و قطعا برخوردی خیلی قاطع‌تر از ادعای ایشان مبنی بر ابلاغ به حراست‌ها برای عدم خرید سامانه مذکور می‌طلبد.

دوشنبه شب، علی اکبر رائفی پور در توییتر در واکنش به کاربری به نام «آزاده» که توییت کرده «با اعلام آذری جهرمی مبنی بر احتمال صدور مجوز برای استفاده از پهپاد در خدمات پستی؛ رائفی‌پور دستور استقرار سامانه‌های پاداسکای برای مقابله با ریزپرنده‌ها را در سراسر کشور صادر کرد :)»، نوشته بود:

« 🙂 شما توییتری‌ها یه شوخی می‌کنید، آقای وزیر جدی می‌گرند، اونوقت هزینه‌شو ما باید بدیم! باورتون میشه بعد از رونمایی سامانه پاداسکای و شوخی آخر کلیپ، برخی آقایون بشدت ناراحت شدند و به حراست‌های ادارات گفتند سامانه ما رو نخرن! از فرداش رسانه‌های پوششی‌شون هم شروع کردن به حمله به ما!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. زیر نظر وزرات دفاع کارشناسان ساختن نابغه…

      دروغگو نیوز چرا نزدی شایعه بوده همه اش؟ شرف ندارید دیگه!

      1
      3
  1. https://twitter.com/a_raefipour1/status/1250037354032750592?s=19
    پاسخ شخص استاد رائفی پور به چرت و پرتای وزیر
    آهای حیوون کثیف اون قدر لجن پراکن سیاسی و کینه ای نباش پاسادکای ۵۰ بار پیش نهادهای امنیتی تست شده و هیچ خطایی نداشته حالا گند بالا آوردید تقصیر استاد میندازید ؟؟ تف به شرف نداشتت خاک برسر وطن فروش احمقت کنن البته از جماعت سگ آمریکای مازوخیست خودتحقیر که بعید نیس همین شماها بودید و اون خانم ابتکارتون که خیانت کردید و جمشید آرین مخترع خودروی برقی رو اشکشو در آوردید و مجبورش کردید بره از کشور دوباره حالا نوبت رائفی پور و پاداسکایش شده حروم لقمه ها ؟ چی خوردید شماها که این قدر پست فطرت و کذاب شدید

    12
    14
    1. الان یه خر چهارپا این کامنت رو گذاشته (با پوزش از همه خرها و یابوها!! چون مطمئنا عرعرهای خران هم به این زشتی و قبیحی نیست) یا مثلا یه … دو پا؟؟؟؟!!!!

      10
      3
    2. هشش ههههههههه چرا افسار پاره کردی؟؟؟؟؟؟؟؟ لااقل گلوی خودت رو که اینهمه چرندیات و خذعبلات یهو ازش بیرون اومده رو پاره میکردی!!!!!!!!!!!!

      9
      4
    3. بنده خوب خدا وزیر محترم ارتباطاتمان با چه اراذل و اوباش مالرویی باید سرو کله بزنه. خدای بزرگ حافظ و نگهدارش باشه ان شاءالله

      9
      5
    4. اوهوی یاروووو؛ مثل اینکه نفهمیدی پوزه بند از دهنت افتاده!!!!!! یعنی یه دهن و اینهمه تعفن؟؟؟؟ مگه میشه؟؟؟؟
      تو جامعه انسانی وق وق و عرعر کردن قبیح و زشته برو جرف زدن یاد بگیر.

      4
      1
  2. روابط عمومی وزارت ارتباطات به راحتی میتونه یه تهمت ناروای به استاد رائفی پور بزنه پس جای تعجب نداره خیلی کارای ناروای دیگه هم می تونن انجام بدن!
    گنه کردربلخ اهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری
    سامانه پادی اسکای واسه ریز پرنده ها ساخته شده نه هوا پیما !!!!
    قشنگ معلومه تسویه سیاسی می کنن
    کاش بشه از روابط عمومی بی سواد وزارت ارتباطات هم شکایت کرد بخاطر نشر اکاذیب حیففف

    5
    5
  3. اخه آدماي كودن
    شما كه از اين سامانه چيزي نميدونين، چرا حرف الكي ميزنين
    اين سامانه، شناسايي انواع پهپادها و ريز پردازنده ها رو بر عهده داره، نه اختلال در سامانه هاي ناوبري
    ضمنا اين سامانه توسط يك گروه ساخته شده، نه شخص جناب اقاي رائفي پور

    لطفا بي عرضگي هاي رئيس جمهور و وزير بي عرضتون رو به ديگران نسبت ندهيد

    4
    7
  4. یعنی فقط امیدواریم که کاش خود رالفی پور مثل هواداراش ………….!!!!!!!!!! نباشه. البته مایوس کننده است، چون از قدیم گفتناگه خواستی کسی رو خوب بشناسی ببین کیا دور و برش هستن.

    6
    2
    1. برو بی سواد فعلا که دروغ بودن خبر دراومد منتهی بی شرف نیوز نمیزنه…

      بی شرف نیوز زن جهرمی شواف پیشنهاد داده بود تو جلسات رایفی پور و بزنن اخبار جلسات کوفیتون و داریم البته شما که نوچه اید اونجا راهتون نمیدن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا