خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دفاع رائفی‌پور: پادسکای ۵۰ بار تست شده است

علی اکبر رائفی‌پور در واکنش به خبر «شکایت وزارت ارتباطات از عوامل ارسال پارازیت‌های خطرناک GPS» مدعی شد که «بیش از ۵۰ تست صورت گرفته سامانه پاداسکای در حضور و با درخواست مسئولین و مجموعه‌های امنیتی کشور بوده و بحمدالله هیچ خطایی نداشته» است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای رائفی پور در توییتر نوشت:

آفتاب آمد دلیل آفتاب! ببینید چگونه روابط عمومی آذری جهرمی آسمان را به ریسمان بافته تا خبر چند ماه گذشته اختلال GPS یک هواپیما را به ما ربط دهد! و چگونه رسانه‌هایشان برای نشر اکاذیب سر خط شده‌اند
نخیر جناب!
آنچه بافته‌اید هیچ ارتباطی به سامانه ما ندارد و کاملا مشخص است اطلاعی از نحوه و نتایج عملکرد پاداسکای ندارید.
بیش از ۵۰ تست صورت گرفته سامانه پاداسکای در حضور و با درخواست مسئولین و مجموعه‌های امنیتی کشور بوده و بحمدالله هیچ خطایی نداشته.
ای کاش همانطور که وزیر شعار می‌دهد حامی شرکت‌های دانش بنیان می‌بودید و مسائل سیاسی را در پیشرفت کشور دخیل نمی‌کردید.


روابط عمومی وزارتخانه چه گفته بود؟

سید جمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات صبح سه‌شنبه در پاسخ به انصاف نیوز مبنی بر این که اخیرا رائفی‌پور ادعا کرده فشارهایی بر شرکت ایشان برای خرید سامانه‌ پاداسکای آنها وارد شده و به نوعی این فشار را به وزارت ارتباطات منسوب کرده‌اند، گفته بود:

اگر درست حدس زده باشم، پاداسکای سامانه‌ی پارازیت GPS هست. تولید پارازیت به هر نحو یک کار غیرقانونی است و البته روی GPS علاوه بر غیرقانونی بودن، بسیار خطرناک هم هست. در چندماه اخیر نزدیک بود پارازیت GPS یک فاجعه ایجاد کند و هواپیمایی در یکی از فرودگاهها سقوط کند. ما هم حسب وظیفه قانونی از عامل پارازیت که نمی‌دانیم چه کسی بوده است به دادگاه شکایت کردیم و خواستیم شناسایی شود و گزارشش را به شورای عالی امنیت ملی هم دادیم. اینکه ایشان بنا به اظهارات خودشان عامل این پارازیت خطرناک و حادثه ساز باشند و هنوز با او برخورد نشده جای تعجب است و قطعا برخوردی خیلی قاطع‌تر از ادعای ایشان مبنی بر ابلاغ به حراست‌ها برای عدم خرید سامانه مذکور می‌طلبد.

شکایت وزارت ارتباطات از عوامل ارسال پارازیت‌های خطرناک GPS

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آخه چقدر آدم میتونه بی جنبه باشه که با یک شوخی کوچیک در باره ی ***پپه*** انقدر بیاد و عقده گشایی کنه یکم انتقاد پذیر باشیم واقعا این چیز ها چه ربطی با آقای رائفی پور داره ؟؟؟
    =========انصاف داشته باشین=========

    2
    5
  2. رائفی پور عزیز،وحشیانه حمایتت می کنم.بتاز که خوب می تازی.همینکه بی بی سی،صدای آمریکا،عرعرستان اینترنشنال،من وتو،آرمان نیوز ،آفتاب نیوز و نیوزهای اینچنینی دیگر در مقابلت جبهه گرفته اند نشاندهنده راه درستی است که در پیش گرفته ای.اینها نشناخته اند که سربازان حضرت روح الله از چه خمیره ای هستند.بقول مولانای بلخی : باشد که ریش خود برمی کنند.

    3
    3
    1. وحشیانه حمایت کردن رو خوب اومدی” از رو راستیت خوشم اومد ” فقط میخواستم بپرسم متمدنانه حمایت کردن بلدی یا نه؟

      3
      1
  3. لطفا یکی به من بگه کار اصلی این دستگاه(پاداسکای رائفی) چیه؟ اینو فقط برا پارازیت ساختن؟

    1. این دستگاه با جنگ الکترونیک فقط هدایت پهباد ها را به عهده می گیرد و آن ها را می نشاند و اصلا کار این سامانه ارسال پارازیت نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا