خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستمزد 90 هزارتومانی محمدعلی کشاورز

محمدعلی کشاورز یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران باری بازی در فیلم «کمال‌الملک» 90 هزارتومان دستمزد دریافت کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، موزه سینما مبلغ قرارداد محمدعلی کشاورز از پیشکسوتان بازیگری را منتشر کرده که در آن بندهای قرارداد این بازیگر و عوامل فیلمسازی دیده می‌شود.اگرچه این مبلغ با آمار و ارقام این روزها بسیار عجیب به نظر می‌رسد ولی با توجه به زمان ساخت فیلم نجومی نیست.

در قرارداد این بازیگر آمده است اگر مدت زمان فیلمبرداری بیشتر از مقرر شود، با توافق طرفین قرارداد دستمزد او بیشتر خواهد شد. علی حاتمی این  فیلم را در سال 62 ساخته شده است.

37 سال از نگارش این قرارداد و ساخت فیلم می‌گذرد. صرف‌نظر از نوستالژی و خاطره‌بازی، هنوز کمال‌الملک برای ما حرف و سخن دارد. فیلمی که درباره زندگی یکی از نقاشان ایرانی است. جمشید مشایخی «در نقش کمال‌الملک»، عزت‌الله انتظامی «در نقش ناصرالدین شاه» ، علی نصیریان « در نقش مظفرالدین شاه»، داود رشیدی «در نقش رضا شاه» و محمد علی کشاورز «در نقش اتابک اعظم» جلوی دوربین علی حاتمی قرار گرفتند و اثری را خلق کردند که حالا جزو خاطره‌های مشترک نسل‌های مختلف است.

 

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مدير محترم سايت، لطفا و حتما نظر بنده را درج فرماييد چون بنده استاد اقتصاد مهندسي هستم و بدست آوردن ارزش فعلي آن پول تخصص بنده و بسيار مناسب و باعث روشنگري است ، با تشكر:,” براي آشنايي عزيزان با ارزش اين پول در آن زمان ، پدر مرحوم بنده در همان سال ٦٢ يك خانه در خيابان پيروزي ، نيروي هوايي خريد متري ٩ هزار تومان يعني خانه ٦٠ متري را خريد دقيقا ٥٤٠ هزار تومان، الان زمين همان خانه متري حداقل ٢٠ ميليون تومان است، پس با اين حساب چون دستمزد وي برابر ١٠ متر زمين بوده است، لذا ارزش فعلي دستمزد وي ٢٠٠ ميليون تومان ميشود كه رقم بسيار خوبي است، بياييد آگاه باشيم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا