خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ظریف 1400 به دوران بازنشستگی می‌رود»

یک دیپلمات پیشین ایران درباره‌ی احتمال حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، در انتخابات 1400 می‌گوید: کشور حالت نظامی دارد و ظریف هم آدم نظامی نیست و با توجه به سواد و تجربه‌ی خودش به دوران بازنشستگی خواهد رفت. کما اینکه جایگاه ریاست جمهوری قدرت چندانی ندارد و کنترل اقتصاد در دستان دولت نیست.

فریدون مجلسی در گفت‌وگو با انصاف نیوز می‌گوید: من آقای ظریف را آدم عاقلی می‌دانم و فکر می‌کنم الان هم در رودربایستی هستند تا در انتخابات 1400 شرکت کنند. با توجه به شرایط نظامی کشور آقای ظریف فردی نظامی نیست. حالا آقای ظریف خودش را با روش‌های نظامی هماهنگ کرده است چون کشور شکل نظامی به خودش گرفته است و حالت جهادی دارد؛ حتی رئیس مجلس هم حالا یک فرد نظامی است؛ وزارت خارجه با دولت نظامی جور در نمی‌آید.

مجلسی در ادامه افزود: آمدن یا نیامدن ظریف هیچ فرقی نمی‌کند. به این دلیل که جایگاه ریاست جمهوری قدرت چندانی ندارد. کنترل اقتصاد هم در اختیار دولت نیست. من فکر می‌کنم ایشان به عنوان یک آدم باسواد و باتجربه از فرصت خودش استفاده می‌کند تا به دوران بازنشستگی برود؛ لذا به‌نظرم 1400 نخواهد آمد.

کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ – محمدجواد ظریف

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ای کاش بازنشست تامین اجتمایی بشه مثل ما کارمندایی که بازنشست تامین اجتمایی…‌ شاید کسی ما رو درک کنه…

  2. … من اصلا کاری به ظریف ندارم ولی یعنی چه کشور حالت نظامی داره ایشون نباید رییس جمهور بشه؟!! بجای اینکه بگه افراد نظامی دارای تجربه و سواد در امور مملکتی و اقتصادی ، عمرانی ، برنامه ریزی ، بین المللی و سیاسی و… نیستند میگه آقای ظریف به وضع موجود نمیخواند!!! آره شنا راست میگویید واقعا هم نمیخواند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا