خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ – مهرداد بذرپاش

[سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری حدود یک سال دیگر، احتمالا در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. انصاف نیوز به مرور رزومه‌ی نامزدهای احتمالی این انتخابات را منتشر می‌کند]

«مهرداد بذرپاش» نماینده‌ی تهران در مجلس نهم و معاون رئیس‌جمهور در دولت احمدی‌نژاد در سال ۱۳۵۹ به دنیا آمد. پدر او از شهدای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است.

بذرپاش دارای دکتری مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از همین دانشگاه است.

بنا بر آنچه در زندگی‌نامه‌ی رسمی منتشره شده‌ی آقای بذرپاش آمده است، او «پایه‌های فعالیت رسانه‌ای و نشریه‌نگاری در دانشگاه را توسعه داد» و نشریه‌ی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به مدیر مسئولی‌اش عنوان «بهترین نشریه‌ی دانشجویی» را کسب کرد.

بذرپاش در دوران حضور محمود احمدی‌نژاد در شهرداری تهران ریاست «مشاوران جوان» شهردار و مدیریت فرهنگسرای خاوران را عهده‌دار بود.

انتخاب احمدی‌نژاد به‌عنوان رئیس‌جمهور، سبب حضور مهرداد بذرپاش در پست‌های دولتی شد. انتصاب او به‌عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا یکی از پر حاشیه‌ترین انتصابات اقتصادی دولت نهم بود. بسیاری، عدم سابقه و سن بسیار کم بذرپاش را به عنوان دلایلی کافی برای اشتباه بودن تصمیم اتخاذ شده جهت حضور او در سایپا می‌دانستند. وی در دولت دوم احمدی‌نژاد نیز به مدت کوتاهی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان بود که به علت اختلاف نظر با مشایی برکنار شد.

بذرپاش فعالیت رسانه‌ای را که در دوران دانشگاه به آن تمایل داشت ادامه داد و صاحب امتیاز و مدیر مسئول وطن امروز شد. روزنامه‌ای با رویکردی نزدیک به طیف تندرو جریان اصولگرا. انتشار روزنامه‌ی تحت مدیریت بذرپاش در سال ۹۸ به دلیل آنچه «مشکلات مالی» اعلام شده بود متوقف شد اما پس از چند ماه فعالیت خود را مجدداً از سر گرفت. این روزنامه در دوران مذاکرات هسته‌ای انتقادات بی‌سابقه‌ای را علیه تیم مذاکره‌کننده مطرح می‌کرد.

بذرپاش در انتخابات مجلس نهم به‌عنوان نماینده تهران انتخاب و عضو هیئت رئیسه مجلس شد. او از منتقدان جدی دولت روحانی و از مخالفان تصویب لایحه‌ی مربوط به اجرایی شدن برجام در مجلس نهم بود.

آقای بذرپاش از چهره‌های جوان جریان اصولگراست که بر اساس شنیده‌ها یکی از افراد اثرگذار در تهیه فهرست انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات دوم اسفند ۹۸ بوده است.

«بذرپاش قصد حضور در ۱۴۰۰ را داشت»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حضرات…..میشود ول کنید این حرف هارا؟؟؟؟هرکس وهرشخصی که امر شود که رییس جمهور گردد همان گزینه مناسبی است….اینقدر خودتان را به…..نزنید..اگر سال 92 شیخ را به گردونه ننداخته بودیدواگر 96 مجددا اشتباه وحشتناک را تکرار نکرده بودید..الان همه لوایح وپروتکل های بین المللی وحتی ارتباط با امریکا هم حل شده بود…..فقط وفقط ومنحصرا همرای وهمراه است که تمام مشکلاتمان را مرتفع میسازد..بگذارید بیایندوبیایند وبیایند چه محمود ویا هرشخص دیگری…افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا